Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:46

Aah okee :) Dan zou ik inderdaad Lieske doen. Die heeft bij de afgelopen wedstrijd bewezen het goed te kunnen doen, ook met een onervaren wedstrijdruiter. Bleef ze heel nuchter onder. Ik weet niet zo goed hoe Fjordie nu is (daarvoor moet je bij Annelotte zijn ;)) maar ik ken 'm als een vreselijke stresskip.

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:47

Andrea rijdt niet mee? Of is dat de 4e? :P

Whoew, ik moest vrijdag onverwachts ook op Fjordie, Roy zei op een gegeven moment dat ie zelfs ietsje voorwaartser mocht haha :P

Ik heb er wel zin in, dat ik nu bewust voor Paris heb gekozen. Komt vast goed :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:48

Andrea stond als tweede ofzo op de lijst inderdaad, die had ik wel gezien.

Ja ik was echt in shock dat je op Fjordie voorwaartser moest :P haha. Maar Roy wil iedereen voorwaartser zien, hij heeft bij mij nog nooit gezegd dat ik een goed tempo had; ik bleef aansporen.

Jaaa komt wel goed met jou en Paris :) ziet er altijd netjes uit.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:50

Mwah, hij zegt vaak zat dat mensen iets in tempo terug kunnen hoor :) Alleen deze les niet :P
Ik herinnerde me idd ook nog van Fjordie dat ie alleen maar hard ging, dus was eigenlijk vooral aan het terugrijden eerste tijd... Maar later voelde het ook wel oke om m wat meer naar voren te rijden :)
Doe mij Paris maar haha.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:55

Ik weet niet, ik vond Fjordie een vreselijk snelle stresskip, maar als je hem eenmaal gekalmeerd hebt kun je prima met hem rijden. Had 'm nog een keertje super lopen, maar af en toe kon hij ook echt proberen met je aan de haal te gaan.

Ja ik weet niet, allebei deze lessen heeft ie me alleen maar vooruit willen krijgen XD en als ik dan dacht van nu móet het toch wel goed zijn, want nou loopt ie echt middendraf, dan nog zei hij: "Nou, ik vind dat je nog steeds wel onder het arbeidstempo zit...." Pfffrt, Vincent werd helemaal druk in z'n hoofdje van al dat aansporen :P volgens mij begon het deze les eindelijk een beetje door te dringen want kreeg 'm vandaag een stuk beter vooruit.

Haha, ja jij en Paris is een goeie match volgens mij. Ik vind het echt grappig, mensen zijn óf helemaal weg van Paris, óf kunnen hem niet uitstaan.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:02

Da's in onze les ook. Lyan bijvoorbeeld kan haar niet uitstaan, kan er niks mee :P Die zegt soms wel dat ze jaloers is dat ik m wel aan het rijden krijg. Maar dan vertel ik haar dat ik gewoon van andere paarden hou dan zij. Zij kan bijvoorbeeld goed met Damiaan, en daar kan ik eeeeeeeeeecht niet mee. :P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:05

Ew, nee, Damiaan hoef ik dan ook niks mee :P Maar Paris heb ik maar 1 keer op gereden, dus kan er vast niet echt een oordeel over vellen, maar ik kon die les helemaal niks met haar, whaha, we zaten de hele les gewoon langs elkaar heen te werken. Snapten elkaar gewoon niet ofzo.

Paarden waar ik altijd wel heel goed mee kon die er nu nog zijn.... Euh, Lieske, Silvana, My Lady (maar ligt het aan mij of kan die gewoon met iedereen? Echt perfect manegepaard eigenlijk), Collin, Fjordie toch ook wel... denk voornamelijk die. En Milva natuurlijk :)
Waar ik ook altijd ruzie mee krijg is Carmen :+ dat past ook niet.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:30

Hmm ik voel me een beetje desperate :P eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde dat er waarschijnlijk geen Slagharen meer in zat was: "oliebol, dan zie ik Emiel niet meer ;( "

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:29

Tis rustig hier!!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:30

Ik heb het door!
Besteed op het moment het grootste deel van mijn vrije tijd met schrijvenschrijvenschrijven. Mijn bachelorschriptie gecombineerd met NaNoWriMo.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:51

Ik ben een beetje soort van ingestort.. Was al een week lang heeeel moe telkens, terwijl ik veel sliep.. Moest soms als ik thuis kwam eerst een dutje doen.. En vanochtend kon ik letterlijk mn bed niet uit komen, dan viel ik flauw of begon heel hard te trillen... Lichaam roept me dus even een halt toe... Zal er maar aan moeten toegeven...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:59

Overstijgt ik als ik zeg dat ik wel kan janken? Lees net op Andrea haar fb dat ze Paris ook op vrijdag gaat doen ;( Heb ik eindelijk weer een paard waar ik een klik mee heb, gaat iemand m een extra dag leasen ;( ik ga denk maar informeren of ik ook voor één dag kan leasen, dan kan ik teminste op haar blijven rijden ;(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:00

Overstijgt is overdrijf, fijne autocorrect haha

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:47

*Knuffelt jou ook hier heel erg* Bah, wat naar. Ik zou gewoon even met Andrea overleggen hoor, of er wat te regelen valt tussen jullie. Volgens mij is het trouwens niet mogelijk om met zijn tweeën op dezelfde dag te leasen, ik meende dat Marcel zoiets zei.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:19

Waarom niet eigenlijk? Ze lopen toch normaal ook wel twee lesjes op n dag? Aah ik vind t echt niet leuk :(

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:34

Weet ik eigenlijk niet. Nee snap ik. Maar stuur Andrea gewoon even een pb op facebook dan en kijk wat zij zegt. Ik bedoel, als jullie met elkaar tot overeenstemming kunnen komen dan heeft de manege toch niks te klagen?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 13:05

Ik heb eem een tikkeltje wanhopig bericht naar Andrea gestuurd haha :Y)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:29

Druk gemaakt om niiksssss! :D Andrea gaat alleen met haar die jury cursus rijden, verder geen lesjes :D Toch maar eens informeren of ik Paris eerst voor 1 dag kan leasen, met evt uitbouw naar 2 mits mogelijk... Krijg ik dit soort stressigheden niet nog eens :P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:48

Gelukkig maar! :D Dat is fijn! En als je je inderdaad er zo druk om maakt als je haar misschien kwijtraakt is leasen misschien toch echt een goed plan, dan heb je gewoon zekerheid!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:59

Je betaalt dan wel wat meer, maar dan heb je inderdaad die zekerheid. Het streven is meestal om een leasepaard een uur te laten lopen op de dag dat de leaseklant rijdt. Maar omdat er momenteel zoveel paarden niet volledig kunnen meedraaien in de lessen moet een aantal wat meer lopen dan gebruikelijk.
Ik rij vanavond ook een proef mee met Collin, het is "maar" een F10 proef, maar dan kan ik direct kijken of hij het werk binnen een proef weer een beetje aankan:)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:01

Succes, Jolien! :)

En ik hoor toch van alle kanten dat het met dat streven niet zo nauw genomen wordt hoor. Zelfs vanuit de mond van Marcel.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:02

Nou Jo, die "maar" F10 proef is een niveau hoger dan ik nu net mag starten ;) Mooie oefening idd...

Kan ik Marcel daar gewoon een mail over sturen? Het maakt mij echt niet uit dat hij meer lessen zou lopen die dag, als ik er zelf maar mee aan de gang kan...

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:03

Ik had hem gemaild en toen na een maand nog geen reactie. Ik raad aan om gewoon te bellen ;) toen ik dat deed was alles in 5 minuten geregeld.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:05

Nja t hoeft niet meteen geregeld allemaal, als ik eerst maar eens ee overzichtje van demogelijkheden kan krijgen... Wat zijn de kosten en wat krijg je er vor terug enzo..

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:06

Ja maar dat kan ook vast wel. Maar hij is HEEL onbetrouwbaar met mail beantwoorden, dat zegt iedereen :P Ik heb nu nog steeds geen reactie... xD 2 maanden later.