Anne, zag net jouw topic. Jammer dat je gaat stoppen op de manege, maar leuk dat je wat actiever aan de slag kan met jouw verzorgpaard. Leer je waarschijnlijk veel meer van
Vanavond is de kijkavond voor mijn eigen kamertje. Verdorie, ik vind het wel heel jammer dat ik mijn eerst eigen plekje op ga geven.
Ja, ik had/heb het echt heel erg naar mijn zin in dit huis. Supertoffe huisgenoten en ik vind Eindhoven ook erg leuk. Nu mag ik er als het goed is tot 15 februari inblijven en dan is het nog maar twee weekjes voor ik op reis ga. Die twee weken woon ik inderdaad weer bij mijn moeder, nouja woon, we noemen het beiden logeren
Hehe, dat is maar beter ook hoor, ik heb zelf altijd van mijn zus geleerd dat zodra je op kamers gaat je je ouderlijk huis nooit meer 'thuis' mag noemen en dat heb ik dan ook nooit gedaan. Kreeg je van die vage situaties als dat een klasgenootje vroeg 'ga jij dit weekend nog naar huis?' en dat ik zei, 'ja, dat was ik wel van plan ja, waar moet ik anders naartoe?' Bedoelde ze natuurlijk mijn ouders' huis.
Ik ga, zoals het er nu uitziet, eerst naar Cambodja met http://www.pureforkids.nl en daarna ligt het volledig aan mijn budget wat ik verder ga doen, maar ik wil er stiekem nog wel even verder reizen. Koster, als ik er toch ben, in principe minder dan mijn onderhoud hier
Ik heb er wel heel veel zin in. Het blijft wel zonde dat ik volgend jaar waarschijnlijk niet in Eindhoven terug kom. Ik heb mijn leventje nu echt daar en dat zeg ik dus meteen weer op. Hopelijk gaat het inburgeren in de volgende stad net zo snel.
Ja, het is inderdaad zo dat ik niet zo veel meer leerde op de manege. En ondertussen had ik ook al mijn verzorgpaard enzo. Het is een hele ondeugende tinker van 8 jaar Echt leuk! Met rijden kan hij nog wel eens een bokje geven of sprint hij er vandoor. En nu ik niet kan rijden(doordat de bak bevroren is) longeer ik hem maar dan weet hij ook weer vanalles te verzinnen. Dus het is best een uitdaging
O, welkom in de wereld van de eigenwijze Tinkers. Voor info van ervaringsdeskundigen, vraag Fenna of mij Wel leuk zo'n uitdaging hoor, het is soms doorbijten en soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan, maar als het dan vervolgens een keertje weer beter gaat is dat toch altijd weer een opsteker
Heb je foto's van hem? Ik ben wel benieuwd!
Fen, onwijs gaaf klinkt dat, hou ons op de hoogte he? Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal is wat je je ervan voorstelt, en maak je geen zorgen hoor, gaandeweg kom je erachter wat je wilt en welke kant je op wilt qua studie
Voor de eigenwijzetinkeraanwijzingen, na twee jaar Mazzel mag ik inderdaad wel zeggen ervaring te hebben en samen met Tessel sta ik paraat al uw vragen te beantwoorden voor zover we kunnen
Tessel, ik hoop inderdaad dat het wordt wat ik er van verwacht, deze hele reis. Aan de andere kant verwacht ik eigenlijk niet zoveel, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. (Zo, denk daar maar eens over na ) Ik ga er gewoon heen en dan zie ik het wel. Ik heb er wel veel zin in, de voorbereiding alleen al. Ik ben op tweedehandsbackpackjacht.
Anne_26
Geplaatst: 15-01-10 18:43
Ja, ik zal even foto's posten. Er staan er ook wat in mijn profiel maar zal even anderen doen
Wat een leukerd haha,, en ook ik zit nu in het tinkerwereldje Ik loop stage op de Tinkerhoeve (A) Vet grappig die veulens ook. Vandaag 1 Bitti (bitchie ) heet ze is verslaafd aan de lucht van de trekker. Elke keer als we met de trekken de bak in rijden,, is zij niet van de trekker af te slaan. GEweldige beesten die tinkers en zo heerlijk rustig ook
Anne, wat een liefie! Hij kijkt echt op z'n Tinkers in de camera, eigenwijs en toch aandoenlijk en veel wit op het hoofd vind ik altijd heel mooi bij paarden. Kom ook eens hier kijken zou ik zeggen: [TI] [Verzameltopic]Tinker In The Picture (max 2 foto's!)
Fen, kan ik me voorstellen hoor. Het wordt vast gaaf en geweldig enzo, maar er komt misschien ook een moment waarop je het helemaal gehad hebt en naar huis wilt. Maar als je voor alles open blijft staan, en dus weinig verwachtingen hebt, kan het allemaal alleen maar 'meevallen' (okee, dat klinkt ernstig, maar je snapt wat ik bedoel he?)
Ik heb nog geen plannen. Wil met minstens 1 vriendin minstens een week weg, waarheen maakt niet uit als het maar te betalen is, maar we willen liever nog meer mensen mee. Daarnaast natuurlijk weer campingwerk
klinkt goed. Ik ga veel werken en heb in de planning om naar Schotland te gaan met een paar meiden van het Roeien. Daarnaast de trektocht begeleiden en een ponykamp met Blanka. Waarschijnlijk week 7, maar daar durf ik nog niets over te zeggen....
Mijn vakantie wordt heel druk xd: 1 week Italië met gezin 1 of 2 weken Engeland met een vriendin mee ±5 dagen aan zee met 2 vriendinnen 1 week ponykamp
he meiden, hoe is het met iedereen hier? Ik ben ondertussen druk geld aan het verdienen voor mijn reisje. Heb er ontzettend veel zin in en weet dus gelukkig waarom ik nu fulltime op kantoor zit.
Hier gaat het niet geweldig, net maandag uit het ziekenhuis gekomen en nu nog zwaar aan de antibiotica (via het infuus) Heb een menogokken bacterie in het bloed (bacterie die hersenvlies ontsteking veroorzaakt) ben door het oog van de naald gekropen maarja ben weer thuis gelukkig