Gefeliciteerd Marjolein, met je paard
En leuke foto's Tessel, ik ga zo ook even in je topic kijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel jammer dat je afscheid moet nemen van de manege!
en dat heb ik dan ook nooit gedaan. Kreeg je van die vage situaties als dat een klasgenootje vroeg 'ga jij dit weekend nog naar huis?' en dat ik zei, 'ja, dat was ik wel van plan ja, waar moet ik anders naartoe?' Bedoelde ze natuurlijk mijn ouders' huis. 

Echt leuk! Met rijden kan hij nog wel eens een bokje geven of sprint hij er vandoor. En nu ik niet kan rijden(doordat de bak bevroren is) longeer ik hem maar dan weet hij ook weer vanalles te verzinnen.
Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal is wat je je ervan voorstelt, en maak je geen zorgen hoor, gaandeweg kom je erachter wat je wilt en welke kant je op wilt qua studie

) Ik ga er gewoon heen en dan zie ik het wel. Ik heb er wel veel zin in, de voorbereiding alleen al. Ik ben op tweedehandsbackpackjacht.
)
haha,, en ook ik zit nu in het tinkerwereldje Ik loop stage op de Tinkerhoeve (A) Vet grappig die veulens ook. Vandaag 1 Bitti (bitchie
) heet ze is verslaafd aan de lucht van de trekker. Elke keer als we met de trekken de bak in rijden,, is zij niet van de trekker af te slaan. GEweldige beesten die tinkers en zo heerlijk rustig ook
en veel wit op het hoofd vind ik altijd heel mooi bij paarden. Kom ook eens hier kijken zou ik zeggen: [TI] [Verzameltopic]Tinker In The Picture (max 2 foto's!)
en een paar dagen disneyland Parijs
haha,,