Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wil alles weten
alano schreef:mij longeren? wanneer?
casjuh schreef:alano schreef:mij longeren? wanneer?
Volgens mij tussen half 5 en half 6?? (had geen flauw idee hoe laat het was!)
hahaha
muiszje schreef:erhm, er zit zo'n dik vlak voor (bij normale zadels de voorboom dus) en als je in de verlichte zit gaat zitten (staan dus) worden je benen juist weer naar achteren gedrukt.. als je wat hogere sprongen neemt is dat niet echt fijn!

PattyOosten schreef:Ze komt dan in stal 19 te staan, dat is de vijfde aan de rechterkant, gerekend vanaf de kastjes/spuitplaatsen. Zijn we bijna buren?
(dan zijn we nog minder buren
)
ja ik ben er elke dag...alleen weet niet hoelaat
had géén zin vandaag, en gisteren ook niet
schaamschaam, maar gisteren hadden ze vrij van de bosrit de dag daarvoor, dus dat was niet erg, en vandaag rondgelsingerd dus iig wat beweging gehad 
Mendi schreef:Goedenavond!
Patty, ik ga voor je duimen donderdag! Leuk dat je er bij komt. Het begint al aardig gezellig te worden op Wennekers, hihi.
Ik heb geloof ik box nr 279 gereserveerd, zo´n grote is dat. Op de hoek bij de onderdoorgang en er staat nu nog een quarter van Jos zelf in.
Casjuh: rij jij altijd zonder zadel op Pascal? In dat geval zal ik je snel genoeg herkennen, haha! Welke boxen heb jij eigenlijk?

Je zorgt er tenminste voor dat ze aandacht krijgen!casjuh schreef:pas maar op! er reed er vandaag nog een zonder zadel in de grote binnenbak
)Citaat:Ik heb de nieuwe boxen naast de spuitplaats. Als je dus zeg maar van de parkeerplaats komt loop je voorbij de spuitplaats en dan zie je als het goed is veytons koppie al tevoorschijn komen aan je linkerhand (met een pluk hooi als hij nog wat over heeft...)
We staan naast tintin

Mendi schreef:Lav: Volgens mij komen ze bij jou niks te kortJe zorgt er tenminste voor dat ze aandacht krijgen!
Pluutje schreef:Wat ik ook die manege is Osdorp wil weten; allesWaar? Hoe duur? Hoeveel paarden/pony's? Geen binnenbak zeker?