Het feit dat ik er 'een paard' bijgooi hoeft toch neit te betekenen dat Mick het moet kopen ofzo? Wie weet denkt hij wel bij een paard: Jezus wat een knol, die moet ik hebben. ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het feit dat ik er 'een paard' bijgooi hoeft toch neit te betekenen dat Mick het moet kopen ofzo? Wie weet denkt hij wel bij een paard: Jezus wat een knol, die moet ik hebben. ?
Hahaha
annika_s schreef:maar als jij een paard met van nature een sterke achterhand wil mag je wel wat meer poen neerleggen zoals al eerder was gezegd volgens mij

maar deze is gelukkig bijna af. haha 

weet jij heel toevallig hoe het zat met die foto's opsturen? Ik kan het nergens meer vinden...... en wil natuurlijk niet dat jij straks voor niets kou heb staan kleumen
Vandaag niks meegenomen, de hengst was al verkocht voor 8000 euro (!) en er stond nog een merrie van 1.80 en die kon erg goed steigeren. De 007 heb ik nog gereden, in het echt zag hij er beter uit dan op de foto's maar hij liep ontzettend onregelmatig als je hem een beetje door liet lopen. Hij wordt dan ook boos, hij vertelde dat er deze week al 4 mensen af zijn gedonderd
(hopelijk)