LaFunkyJazz: Ach heb hier op het moment zeeën van tijd en probeer een handje te helpen. Het feit dat ik er 'een paard' bijgooi hoeft toch neit te betekenen dat Mick het moet kopen ofzo? Wie weet denkt hij wel bij een paard: Jezus wat een knol, die moet ik hebben. ?
ja maar misschien wisten zij al dat het paard niet zo'n best karakter had. en dat is toch echt één van de belangrijkste dingen waar een koper naar kijkt. dus vandaar dat zij misschien wel prijsgunstig was, tov dat achterbeen...
eh Joyce... weet jij heel toevallig hoe het zat met die foto's opsturen? Ik kan het nergens meer vinden...... en wil natuurlijk niet dat jij straks voor niets kou heb staan kleumen
Het wordt sowieso een buurman Vandaag niks meegenomen, de hengst was al verkocht voor 8000 euro (!) en er stond nog een merrie van 1.80 en die kon erg goed steigeren. De 007 heb ik nog gereden, in het echt zag hij er beter uit dan op de foto's maar hij liep ontzettend onregelmatig als je hem een beetje door liet lopen. Hij wordt dan ook boos, hij vertelde dat er deze week al 4 mensen af zijn gedonderd