Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 

Afgelopen woensdag mocht ik op Skippy, ging echt lekker! Ik had sinds een miscommunicatie anderhalf jaar geleden niet meer op Skip gezeten maar het ging echt weer goed. Ik = blij! 

Marijkjuh schreef:Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnen vallen, maar ik had een vraag over manege Poelenburgh en wie kunnen dat nou beter beantwoorden dan mensen die daar rijden
Er is aankomende zondag een outdoor wedstrijd van de rijvereniging en ik vroeg me af of de paarden elkaar tijdens de proeven kunnen zien.
Hopelijk kan een van jullie mij hieropn antwoord geven
LoisenLouise schreef:Marijkjuh schreef:Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnen vallen, maar ik had een vraag over manege Poelenburgh en wie kunnen dat nou beter beantwoorden dan mensen die daar rijden
Er is aankomende zondag een outdoor wedstrijd van de rijvereniging en ik vroeg me af of de paarden elkaar tijdens de proeven kunnen zien.
Hopelijk kan een van jullie mij hieropn antwoord geven
dat is meestal zo bij outdoor... de ringen en losrij terrein liggen niet bovenop elkaar als je dat bedoelt?