Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig kan je nog wel even naar t feest komen 

Kwam daarna binnen voor mn gesprek en toen zat klasgenootje al met een big smile te glunderen
ik had een 9!
voor mn portfolio. Daarna nog even wat gebabbeld en een 8 voor mn gesprek gekregen (hoger gaan de cijfers voor gesprekken niet. Rare regel) De docent zag geen problemen voor onze stage of t sollicteren na de stage: we zouden zo aangenomen worden met onze goede babbels
haha
Ging je toets van vandaag ook goed?
Ga me nu snel aankleden en naar de paardjes!
Het is zo'n grappenmaker he! Gisteren leek hij blij me weer te zien: hinniken (zeg maar half grommen), hij duwde zijn neus tegen m'n gezicht en snoof eens even goed wie het was haha! Ook lekker gereden weer, toch ook altijd weer fijn om thuis te komen. Gijs was ook hardstikke blij, die is niet van me weg te slaan, lief!

!
Leuke naam ook! Vanaf hoelaat is het de 20e? Ik ben er!
Heb je geen foto van die boer bij wie jullie stonden? Ben wel benieuwd!
) Dus heb dr nog maar ff in de roundpen laten spelen daarna, weet ik zeker dat ze dr ei goed kwijt is
Euh nee, ik heb geen foto's van de vakantie Thirz, met skiën maak ik er echt nooit, weet ook eigenlijk niet waarom? Werk ze!
Vind het ook echt een leuke naam voor der
Ik ben er ook de 20ste

haha
Mag ik daarna lekker arabier spelen in de roundpen
Suc6 op je werk!

Genoeg tijd voor de foto's dus! Bij jou nog steeds een berg sneeuw Cis?
Nu betrekt t weer!
), dan ga ik daarna foto's plaatsen hier 
(ging jij zeker ook meteen naar Nous Thirz?) Maar is goed hoor Mariek
Logisch dat je t zo doet, anders wordt t wel erg racen! Zal duimen voor mooi weer: lang genoeg dit keer 
!

(Echte liefde is.. doen alsof je het bruggetje eng vindt, omdat je zn ego niet wil beschadigen
)

Maar klopt, t zijn echte maatjes die op woensdag graag samen op pad gaan
Ze staan er goed op, leuk zo die voskleuren in t zonnetje!! (en die modder van t galopperen zie je gelukkig bijna niet zitten op de foto's
) Top gedaan Anne!
Ik heb er ook zin in Kims!