manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:34

Ik ga niet stappen, dat trek ik echt niet in combi met 3 dagen cursus. Ik hoop wel rond half 8 bij Cis te zijn en dan blijf ik tot jullie naar de stad gaan :)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:55

Goed plan Bar! :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 18:10

Jammer hoor Bar! Maar wel te snappen :) gelukkig kan je nog wel even naar t feest komen :D

En Thirz? Ben je van je ziek zijn af? Bij mij heeft t vitamines eten en op tijd gaan slapen nog nie echt geholpen helaas. Dus als je iets hebt wat wel werkt: graag ff doorgeven! :)
Al had ik vanmorgen wel iets gevonden wat hielp: portfolio-gesprekken! Had tijdens die gesprekken nergens last van! Met wat zenuwen en opperste concentratie verdwijnt t dus :P
Eerst samen met de docent 2 bewijzen uit het portfolio van mn klasgenootje doorgelezen (kende t al maargoed ), besproken, cijfers en de richting van het gesprek bepaald. Gesprek ging goed! Daarna ging zij mijn portfolio bekijken samen met de docent, dus werd ik op de gang gezet :P Kwam daarna binnen voor mn gesprek en toen zat klasgenootje al met een big smile te glunderen :+ ik had een 9! :oo voor mn portfolio. Daarna nog even wat gebabbeld en een 8 voor mn gesprek gekregen (hoger gaan de cijfers voor gesprekken niet. Rare regel) De docent zag geen problemen voor onze stage of t sollicteren na de stage: we zouden zo aangenomen worden met onze goede babbels :Y) haha
Morgen nog 1 toets en dan klaaar :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:27

Wow Anne, goed cijfers joh! Kan je met een fijn gevoel aan je stage beginnen :j Ging je toets van vandaag ook goed?
Ik ben wel over t ergste punt heen met mn verhoudheid, maar voel me nog steeds niet top. Ach, slijt vanzelf! Zondag heb ik dag vrij, dus kan ik ff bijtanken ;) Ga me nu snel aankleden en naar de paardjes!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:34

Hooi!
Haha er is weer een hoop gepost zeg! Ben ook weer terug in het land; prima vakantie met lekker weer gehad! Zie zelfs een beetje bruin :)
Thirz heeft weer goed voor Orson gezorgd en zelfs zijn cursusaanbod uitgebreid :D Het is zo'n grappenmaker he! Gisteren leek hij blij me weer te zien: hinniken (zeg maar half grommen), hij duwde zijn neus tegen m'n gezicht en snoof eens even goed wie het was haha! Ook lekker gereden weer, toch ook altijd weer fijn om thuis te komen. Gijs was ook hardstikke blij, die is niet van me weg te slaan, lief!
Anne, goede cijfers, echt super!
Kims en Cis: leuke uitnodiging, ik heb er zin in zaterdag!
Bar, je housewarming staat genoteerd, ben benieuwd naar jullie paleisje! Verhuizingskaart is ook aangekomen, bedankt!
Mariekje, klinkt goed zo met Jade! En het rijden gaat lekker en Montoya heeft het naar haar zin, dus da's super!
Nel, hoe is het met jou? Met je reuma en rijden? Ook zaterdag weer les hoorde ik van Carolien toen ik gisteren belde?
Ga weer snel verder met werken; tot bokts en zaterdag! :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:42

Leuk dat je ook komt Bianz!
Wie komen er allemaal de 20e?

Ik ben echt zo blij, zaterdag zijn frans en ik naar het asiel geweest en we hebben een poesje uitgezocht :)
Ze is 10 weken oud en mocht nog niet gelijk mee, want ze word nog behandeld voor oormijt.
We gaan dr Mojito noemen :D!
Dit is dr, het is nogal een wazige foto want ze wilde niet stilzitten!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:05

Aah wat een scheet Bar :D Leuke naam ook! Vanaf hoelaat is het de 20e? Ik ben er!
Bianz weer fijn gebruind terug! Het leukste van terugkomen is toch weer je beesten zien :j Heb je geen foto van die boer bij wie jullie stonden? Ben wel benieuwd!

Het weer valt tot nu toe nog mee! Vanmorgen Nous gereden, was na kwartier klaar, want ze was zo braaf (vast nog onder de indruk van drama-les van zaterdag :+ ) Dus heb dr nog maar ff in de roundpen laten spelen daarna, weet ik zeker dat ze dr ei goed kwijt is ;)

Ga me nu maar eens naar t werk begeven :wave:

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:26

Echt een leuke poes Bar! Cool getekend! Is ze er de 20e al?
Haha die Nous, ze is echt wel onder indruk zeg! Wel lekker dat je zo snel resultaat had en dat ze nog ff kon spelen. Ik wil vanavond ook een braaf paard ;) Euh nee, ik heb geen foto's van de vakantie Thirz, met skiën maak ik er echt nooit, weet ook eigenlijk niet waarom? Werk ze!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 15:18

Aaaaaaahhhh! Wat een droppie Bar! Idd mooi getekend :j Vind het ook echt een leuke naam voor der :D Ik ben er ook de 20ste :j

Hihi en lieve Orson, zie t hem gewoon doen "huhuhuhu" Echt lief! Altijd zo leuk als ze dan weer zo blij zijn om je te zien :)
*ziet Bianz van de heuvel glijden op der skies, druk door de camera turend naar t dal in de verte en vervolgens plat tegen de boom aangeplakt staan omdat ze die even gemist had :')
Ik heb geloof ik wel een idee waarom je beter geen foto's kan maken dan :+ haha
Vind t nog steeds wel jammer dat Orson niet mee mocht skieen :Y)

Brave Nous!
Was t zo erg zaterdag? Nouja ze snapte de boodschap iig wel: ik kan geloof ik maar beter braaf zijn :Y) Mag ik daarna lekker arabier spelen in de roundpen :):) Suc6 op je werk!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:19

Euhm ik denk dat het de 20e vanaf8 uur is ofzo, maakt niet zo veel uit...
Als het goed is kunnen we dr deze week nog halen Bianz :)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:25

Hoi Bianz! Fijn dat je ook weer veilig thuis bent :)

Schattig katje bar, hele coole naam ook!
Nou ik moet nu snel gaan, ik spreek jullie allemaal zaterdag!!!
Liefs

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:01

UHm.. Bianz? Thirz? Jullie hebben voor morgen toch wel ander weer besteld hoop ik? Vind dit toch net te nat en te stormachtig eigenlijk :Y)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:42

Nou dat hoop ik wel voor jullie! Hier heeft het flink gesneeuwd en geregend...bij jullie veel wind zeker?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:20

Kijk; ander weer :D
Nu nog hopen dat dat tot een uur of 13 is :=

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:12

Ik heb besteld tot 18 uur, maar kreeg een bericht dat het waarschijnlijk tot halverwege de middag mooi blijft... :D Genoeg tijd voor de foto's dus! Bij jou nog steeds een berg sneeuw Cis?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 16:07

We hebben t wel enorm getroffen zeg :oo Nu betrekt t weer!
Ik ga nog even mn stage map lezen (heb de ene map al samengevat, maar nu nog even de map over t onderzoek naar chronische pijn lezen :) ), dan ga ik daarna foto's plaatsen hier :D
*houd iedereen nog lekker in spanning :p

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:59

Ja Bianz, waarom bestel je dan ook niet nog iets langer mooi weer....ik moet nu in de regen naar huis en naar stal fietsen...Bah.....

Bar, ik ben er ook die vrijdag...lief katje hoor...

Anne, heb er helemaal niet aangedacht door te geven, maar ik ben zaterdag helemaal niet op Paardoes omdat we smiddags t feestje hebben van Kim en Cis, ga ik sochtends al naar Jade, heb dan ook weer les..... (en dan wil ik geen regen)

FOTO'S!!!!!!!!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 20:54

Ja hee! Mij helemaal alleen naar Pdoes laten gaan! :oo (ging jij zeker ook meteen naar Nous Thirz?) Maar is goed hoor Mariek :) Logisch dat je t zo doet, anders wordt t wel erg racen! Zal duimen voor mooi weer: lang genoeg dit keer :P

*is nu foto's aan t uploaden. Kon nie zo goed kiezen O:)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:58

Zo jullie hebben zeker geluk gehad met de foto's! Het werd vanmiddag wel opeens echt slecht weer zeg! Sharon was vandaag eindelijk weer wat fijner te rijden, was echt sinds zaterdag al enorm met dr in gevecht. Soms is het echt zo'n koppige ezel! Pffff!

Mojito is nog steeds niet hier, morgenochtend komt de dierenarts om dr helemaal na te kijken en als ze helemaal gezond is kunnen we dr hopelijk morgenmiddag halen. Ik hoop t wel want dan kan ik morgen en vrijdag lekker met dr knuffen want ik moet natuurlijk zaterdag, zondag en maandag op cursus :(!

Ben benieuwd naar de foto's Anne!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 21:25

Meet vriendinnetje Nous!
Afbeelding

And.. myself!
Afbeelding

kan ook normaal kijken hoor ;)
Afbeelding

Woensdag, geluksdag! Samen naar buiten met t vriendinnetje!
Afbeelding

Echte liefde is....
Afbeelding

Echte liefde is... zien wat de ander niet ziet.
Afbeelding

Echte liefde is.. even het vieze plekje even wegpoetsen.
Afbeelding

Echte liefde is... samen een drafje doen in t zonnetje!
Afbeelding

Echte liefde is.. toevallig gespot worden tussen het riet.
Afbeelding

Echte liefde is.. het niet erg vinden als de ander onder je kruipt als t bruggetje wat eng is. Ben immers een stoere man! 8-) (Echte liefde is.. doen alsof je het bruggetje eng vindt, omdat je zn ego niet wil beschadigen :Y))
Afbeelding

Echte liefde is.. een lief kusje tussendoor
Afbeelding

Echte liefde is.. gek worden als je me verlaat!
Afbeelding

Hinnik! Joehoe!!!! Kom terug?
Afbeelding

En dan van ellende niet meer weten hoe je nou moet staan.. Dan maar zo, zonder dat t baasje t van je vraagt...
Afbeelding

Echte liefde is...
Jij
Afbeelding
Afbeelding

en Ik:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 11-02-09 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:29

Wat een mooie foto's Anne! Jullie hebben echt geluk gehad met het zonnetje!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:36

Leuke foto's hoor! Net tussen de buien door de foto's kunnen nemen :)

Hoe is t trouwens met jullie allemaal? vast wel goed, want ik lees nergens dat het niet goed gaat ;)
Hier alles ok hoor; nog steeds even druk maar daar raken we aan gewend!

Ik heb erg zin in zaterdag, kan ik jullie allemaal weer eens in het eggie meeten, want dat is al veel te lang gelee!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:38

Whaha, lig dubbel om het commentaar hier _O- Maar klopt, t zijn echte maatjes die op woensdag graag samen op pad gaan :j Ze staan er goed op, leuk zo die voskleuren in t zonnetje!! (en die modder van t galopperen zie je gelukkig bijna niet zitten op de foto's :+ ) Top gedaan Anne!

En heb ook zaterdag ergens in de ochtend paardrijles voordat we naar t feestje gaan, dus je moet t zonder ons doen Anne! Heeft iedereen trouwens zn outfit al? :)) Ik heb er ook zin in Kims!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:13

oh superleuke foto's joh...echt grappig die teksten....
Thirz, je hebt toevallig niet ook om 11 uur les he, want t is niet echt handig als Truus en Carolien door elkaar staan te schreeuwen in de bak hahaha....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:13

Hoi hoi,

ik meld me ook weer eens...
Lees wel telkens mee, maar heb nog niet de tijd gehad om te typen.
Vorige week nogal ziek geweest van mn medicijnen, elke week wordt het een beetje erger, alleen was dit in combinatie met griep.
Dus was niet fijn.
Maar ach volgens mij is iedereen wel ondertussen ziek of ziek geweest... ;)

Afgelopen weekend ook niet thuis geweest.
Maar nu zit ik na een ochtendje werken en Voice gedaan te hebben, lekker even op de bank.

Met Voice gaat ook alles goed, zaterdag waarschijnlijk ook les, om 9 uur al.
Lekker vroeg!
Moet het even afwachten omdat mn vingers en tenen ontstoken zijn.

Leuke foto's van het jonge katje, en natuurlijk de paardjes!!!

Bianz fijn dat je een fijne vakantie heb gehad!

Wij gaan over een week op vakantie in de voorjaarsvakantie, lekker naar limburg en in september willen we 2 weekjes naar frankrijk.