de rijinstructeur zei vandaag dat ik een goede motoriek had goed de regels kende en de boorden
ik lette goed op het verkeer en keek goed in de spiegels in het begin had ik iets moeite om langs de stoep te rijden zat er iets te dicht op maar toen hij het zei was het klaar en ik had wat moeite met de rem om het rustig in te duwen maar daar had ik later ook geen last meer van
hij heeft gezegd dat ik in de eerste groep kom van 27 lessen
daar zit eventueel herexamen in en tussentijdse cbr examen ook krijg je een praktijk boek daar moet je voor elke les enkele hoofdstukken uit lezen zodat je weet wat je die dag gaat doen
dus zodra ik van alles zekerheid hebt morgen hoor ik of ik een van de drie huisjes krijg waar ik op gereageerd heb en dan ga ik in juni met lessen starten dan heb ik hopelijk eventueel mijn huisje op orde en mijn loon wat gespaard je kan in termijnen betalen als je maar alles hebt afbetaald voor je praktijkexamen
anwb staat bekend om streng maar rechtvaardig je kan er tegen of niet ik werd in het diepe gegooid vandaag ik had zaterdag maar halfuur gereden en moest nu het verkeer in en was best wel druk maar dit werd voor mij heel goed want zo kan ik bewijzen dat ik het kan en het werkt voor mij
elke rijschool werkt anders en heeft een andere procedure dus het werkt voor iedereen anders