Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LynnRuiter schreef:Hooii!
Ik ga dit jaar voor het eerst naar t ReelaerOp JongerenTrektocht!
Ik heb er heeel veel zin inIk ga met twee vriendinnen van 16 tot 22 augustus
Zijn er dan meer mensen die gaan?
En wat doe je eigenlijk allemaal precies? Ik had zelf ook al een topic geopend maar ik begreep dat dit het 'uitgebreide' topic is?![]()
Hahah liefss,
Freekjuhh schreef:LynnRuiter schreef:Hooii!
Ik ga dit jaar voor het eerst naar t ReelaerOp JongerenTrektocht!
Ik heb er heeel veel zin inIk ga met twee vriendinnen van 16 tot 22 augustus
Zijn er dan meer mensen die gaan?
En wat doe je eigenlijk allemaal precies? Ik had zelf ook al een topic geopend maar ik begreep dat dit het 'uitgebreide' topic is?![]()
Hahah liefss,
Hoii!wat leuk dat je naar 't reelaer komt! zijn je vriendinnen wel al eerder geweest?
Op de website van stal staat ook nog een korte beschrijving en 2 filmpjes van meiden die al eerder zijn geweest. dan heb je alvast een indruk![]()
de eerste dagen op stal rijden we in de bak, de crosswei (met waterbak!!) en de grote wei waar ook nog een paar cross hindernissen staan en gaan we op buitenrit om je helemaal voor te bereiden op de trektocht en je paard alvast goed te leren kennenverder doen we veel leuke spellen en kan je met je team punten verdienen! samen met de acts op de bonte avond en je punten is er een winnaar dus het is altijd leuk om alvast na te denken over acts en hiervoor spullen mee te nemen! (dans/zang/acrobatiek/comedy/quiz/watdanoook)
Op trektocht rij je lekker over de hei en zijn er een aantal momenten waarop we lekker hard gaan maar natuurlijk niet de hele dag want dat is zielig voor je pony en verder is het natuurlijk heeeeel gezellig de hele week![]()
![]()
hoop dat je hier wat aan hebt en anders brand maar los met je vragen! vinden we alleen maar leuk
![]()