Nou ik moet morgenochtend en volgende week zaterdagochtend nog naar het asiel en dan zit me stage daar erop. Vnaaf eindelijk weer hobbelen en Marlous dr cadeau geven
Zo ik ben egt heen en weer aan het rijden voor iedereen. Toen ik thuis kwam van het asiel moest ik met me moeder mee tanken want die krijgt dat gas ding er niet op. Toen vroeg me stiefvader of ik even naar het gemeentehuis wilde rijden om iets af te geven, toen moest ik me broertje naar de mac brengen voor ze werk....en dan zometeen eten en dan weer in de auto op naar de manege Ach zo blijf je lekker bezig...
Haha lekker bezig Linn! Ik ga zo weer werken! Vandaag al hele dag voor de klas gestaan, maar ik was zo stom om ja te zeggen tegen mn werk. Morgen lekker uitslapen daarna hard werken voor school!
Ik vind latijn te moeilijk worden, en ik wil geen onvoldoendes staan op mijn eind rapport.... En ik moet er al helemaal niet aan denken om hier examen in te moeten doen.. Dus vandaag was mijn laatste dagje in deze klas...
Godsamme ik had een heel verhaal getypt en toen drukte ik per ongeluk op terug op me telefoon.....hele verhaal weg!!! Dus ik doe het niet nog een x....ben dr klaar mee :p
Douchen, lezen en dan slapen. Morgenochtend weer asiel.
Ah gewone werkdag toch Britt? Morgen post ik wel ff een foto. Morgen op kraamvisite op de kinderboerderij, de ezel is eindelijk bevallen, van een merrietje