Haha jaa dat laatste ;D Ik moet eerst toets hetkansen en ben dan rond half 2 klaar.. en toen dacht ik misschien kan ik je dan ophalen en dat je mee naar reem gaat ?
succes, pfff ik zou eigenlijk tot half 5 school hebben, maar 4uur vielen uit. Maar wat ben ik er blij mee. Voel me beroerd en alles doet me gewoon zeer
Ja baal best wel.. Maar ik kan het wel ophalen met die teksten als ik daar mijn best op doe En boekje lezen..
Maar grammatica is echt mijn probleem maar de voorkant was gewoon leerwerk daar kon je 5 punten op halen. Maar toen ging ik dus denken van o dat deed ik dus steeds fout dus moet het precies andersom Maar toen deed ik het dus andersom en eerst had ik het goed. Dat deed ik 2x dus twee punten van de 5 af. Achterkant ook steeds dezelfde fout gemaakt en dus een halve punt daar dus 3.5
Nu wachten op telefoon van de DA Gaat vanmiddag even bloedprikken bij smurf!
mm vervelend, ik hoop dat je je cijfer een beetje omhoog haalt met teksten en boekje!! gewoon lekker vroeg beginnen met lezen, dan kan je m desnoods 2x lezen weetje al welk boek je moet lezen? (zo ja welke?)