Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Hi Winn, nog lekker gereden gister ???
). Hij kan daar lekker elke dag op een privé-landje staan (het hele jaar door, als ik dat zou willen). Met binnenbak 20x40 (met Agterberg bodem) en een buitenbak 20x60 (met zorgdrager bodem en polyvlokken) en een Longeerkraal. Paaren worden elke dag buiten gezet, krijgen 4 x per dag hooi, 2 x per dag biks (dat is het enige waar ik zelf voor moet zorgen, maar het wordt wel gegeven) en er wordt elke dag uitgemest (behalve op zondag).
.

winnitou schreef:Ben lekker rozig, Hebben uren op het strand doorgebracht en op een terras in de zon uit de wind.
Kijken uit over zee van uit onze kamer. Zie hier beneden bij de strandopgang een paard(met ruiter).
Gaan straks nog even wandelen op het strand en naar de ondergaande zon kijken en nog wat drinken in een strandtent voordat we het zand van ons lijf spoelen en lekker in bed duiken met de geluiden van de wind en de zee.
Rowan wil al langer blijven ( maar school roept donderdag weer).
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Ben lekker rozig, Hebben uren op het strand doorgebracht en op een terras in de zon uit de wind.
Kijken uit over zee van uit onze kamer. Zie hier beneden bij de strandopgang een paard(met ruiter).
Gaan straks nog even wandelen op het strand en naar de ondergaande zon kijken en nog wat drinken in een strandtent voordat we het zand van ons lijf spoelen en lekker in bed duiken met de geluiden van de wind en de zee.
Waar ben je dan Winn?Klinkt goed
winnitou schreef:Ben lekker rozig, Hebben uren op het strand doorgebracht en op een terras in de zon uit de wind.
Nicole1995 schreef:Zo he he ik kan ff op de pc,eerst wezen shoppen met lars o.a ook voor kleren en heel erg nodig waren nieuwe schoenen.Helaas pindakaas niks luks meer waren waarschijnlijk net te laat volop kortingen natuurlijk heel leuk behalve als je geen leuke schoenen meer kunt vinden.Nu hebben we helaas geen schoenen.Ben niet zo van schoenen via internet maar ga het toch maar eens proberen een keetje eens kijken bij dat Zalando of hoe heette dat ook alweer die site.Slaapkamer ook weer in bezig geweest.Vouwgordijnen met husby op gehangen en 2 witte planken die ik ga inrichten met spulletjes van me werk,wat ik nog had en andere dingen.Oud stoeltje en 2 lampenvoetjes White washed geschilderd staan te drogen nog.Helemaal happy met me slaapkamer.Nog 2 mooie grote rechthoekige smalle manden of potten met grijsachtige planten erin die moet ik nog ff shoppen.En dat kussen dat is echt super vanacht zo lekker geslapen voor mij inderdaad geen ander meer.Ga weer wat doen tot laters...
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:En het is dicht bij terwijl ik vanavond dacht dat we in een tropisch oord zaten
Wat heerlijk,en vandaag ook een mooie dag voor de boeg![]()