Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:01

Toch weer allemaal in de bikini meiden ????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:01

Hi Winn, nog lekker gereden gister ???

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:09

xan schreef:
Hi Winn, nog lekker gereden gister ???

ja hoor maar Nap was wel anders dan anders met inrijden. Weer van die korte passen zoals zondag ook met inrijden. Maar daarna ging het wel beter.
de voetbal vond mijn lijf net zo'n succes (voel ik nu). Nap nam steeds een grote sprong opzij en maakte gekke bewegingen, was prima zitten blijven maar mijn spieren zeggen nu ook wel wat meer auw dan anders.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:11

Eindelijk dan, ik heb nu een abonnement op de sportschool, niet voor vaste dagen maar gewoon 7 dagen per week kan ik daar terecht. Alleen jammer dat de sportschool in het weekend tot 13.00 uur open is.
en ik heb er dan 2x in de maand fysio bij.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 11:24

Lieve Veldt Schatjes!!!

Omdat ik niet iedereen persoonlijk zal spreken, en omdat dat het nu waarschijnlijk wel al als een lopend vuurtje door de manege gaat wil ik hier even mededelen dat ik per 1 juli a.s. geen Veldt Schatje mee ben.

Want....First gaat de manege verlaten. Hij gaat naar een pensionstal (met 35 paarden) in de Zuidoostbeemster (Sanne weet wel waar ;) ). Hij kan daar lekker elke dag op een privé-landje staan (het hele jaar door, als ik dat zou willen). Met binnenbak 20x40 (met Agterberg bodem) en een buitenbak 20x60 (met zorgdrager bodem en polyvlokken) en een Longeerkraal. Paaren worden elke dag buiten gezet, krijgen 4 x per dag hooi, 2 x per dag biks (dat is het enige waar ik zelf voor moet zorgen, maar het wordt wel gegeven) en er wordt elke dag uitgemest (behalve op zondag).

Het geeft wel een heel dubbel gevoel, maar wel een heel goed gevoel. Ik loop al een tijdje met de gedachten rond, maar de gezelligheid bij Veldt hield me erg tegen. Ik baal er gewoon van dat het nu al bijna 2 maanden mooi weer is, en dat First pas eind juni of zelfs begin juli het land op kan. EN.....voor de gezelligheid kan ik gewoon nog op visite blijven komen. Ik ben dan ook zeker van plan om dit te gaan doen!!! DUS!!! jullie zijn niet van mij af :P .

En ook hier zijn jullie niet van mij af hoor, al ben ik de laatste tijd hier niet te bekennen. Maar dat heeft ook met het mooie weer te maken. Komt goed hoor...SCHATJES!!!! :*

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:41

Tjemig Peet, en toch sta ik er niet echt van te kijken.
Ik snap heel goed wat je bedoelt.
En wat jij omschrijft van die stal, klinkt wel heel aantrekkelijk.

Ik wens jullie daar heel veel plezier, en dat first lekker vaak buiten mag staan.
Want ook dat mis ik wel voor No.
We hadden het er gister nog over, dat No het waarschijnlijk wel een beetje zat is, en
dat ze eigenlijk naar buiten moeten.

En ik hoop toch inderdaad van harte dat je hier in de huiskamer wel blijft komen !!!!
We willen wel op de hoogte blijven van jou en first.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:54

Ik hoorde het vanmorgen ook op stal dat je weggaat,je had het er al van de winter over dat je met dingen rondliep.Jammer hoor!!Voor First wel hel fijn elke dag het land op als het lekker weer is of doog tenminste.Ik snap je gevoel.Alleen ben ik wel terug gekomen voor de gezelligheid dat heb ik in die 2 mnd erg gemist.Maar natuurlijk wel heel veel plezier daar en wel zien je toch komen op stal weer zoals je al schrijft.Ik hoop dat je het daar erg naar je zin zult krijgen.Waar ga je naar toe Peet?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:00

jammer liquita maar wel begrijpelijk.
je loopt er al zo lang mee.
hoop dat het je bevalt.
en idd gewoon af en toe op de koffie komen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:03

xan schreef:
Toch weer allemaal in de bikini meiden ????

Ja hahhaha maar dan moet er eerst nog wel 6 kilo vanaf hoor,liefst meer :D :D :D :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:03

@ Liquita: Het verbaast mij helemaal niet dat je weg gaat, want je hebt er al eerder plannen voor gehad. Weet nog dat je op zoek was naar een stal waar meerdere paardenvrienden van jou tegelijk naar toe konden. Helaas lukte dat niet en ben je maar gebleven. Toch vind ik het super van je dat je First het beste gunt en ik hoop dan ook van harte dat het jullie allebei mag bevallen! Uit ervaring kan ik zeggen dat het voor mij en Maisie alleen maar goed heeft uitgepakt en dat gun ik jou en First ook! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:05

Liquita, ik begrijp je motivatie zo goed. Je wilt het beste voor je paard en daar hoort oom een goede bodem bij en de mogelijkheid om je paard buiten te zetten.
(Voor mij zou daar ook nog de mogelijkheid om buiten (en daar bedoel ik geen buitenbak mee)te kunnen rijden bij mogen).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:15

Ben lekker rozig, Hebben uren op het strand doorgebracht en op een terras in de zon uit de wind.
Kijken uit over zee van uit onze kamer. Zie hier beneden bij de strandopgang een paard(met ruiter).
Gaan straks nog even wandelen op het strand en naar de ondergaande zon kijken en nog wat drinken in een strandtent voordat we het zand van ons lijf spoelen en lekker in bed duiken met de geluiden van de wind en de zee.
Rowan wil al langer blijven ( maar school roept donderdag weer).

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:48

winnitou schreef:
Ben lekker rozig, Hebben uren op het strand doorgebracht en op een terras in de zon uit de wind.
Kijken uit over zee van uit onze kamer. Zie hier beneden bij de strandopgang een paard(met ruiter).
Gaan straks nog even wandelen op het strand en naar de ondergaande zon kijken en nog wat drinken in een strandtent voordat we het zand van ons lijf spoelen en lekker in bed duiken met de geluiden van de wind en de zee.

Waar ben je dan Winn?Klinkt goed :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:22

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Waar ben je dan Winn?Klinkt goed :D

hotel Zeeduin te Wijk aan Zee.
Weer zit natuurlijk wel mee, maar zit echt meteen op het strand en strandtent de Kust vind ik leuk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:25

En het is dicht bij terwijl ik vanavond dacht dat we in een tropisch oord zaten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 07:16

winnitou schreef:

Wat heerlijk,en vandaag ook een mooie dag voor de boeg :D 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:33

winnitou schreef:

Goed dat je over zee en strand begint: ik moet nog steeds een afspraak maken voor de prijs die ik een tijd geleden gewonnen heb! Het ligt hier gewoon naast de computer, maar ik vergeet steeds wat te plannen... :o

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:23

Wat een heerlijk weer,heb lekker met Col gereden in het begin ff zoeken enz. maar het laatste half uur ging ze zo lekker lopen dat ik dacht goede hoop voor volgende week donderdag.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:31

Zo he he ik kan ff op de pc,eerst wezen shoppen met lars o.a ook voor kleren en heel erg nodig waren nieuwe schoenen.Helaas pindakaas niks luks meer waren waarschijnlijk net te laat volop kortingen natuurlijk heel leuk behalve als je geen leuke schoenen meer kunt vinden.Nu hebben we helaas geen schoenen.Ben niet zo van schoenen via internet maar ga het toch maar eens proberen een keetje eens kijken bij dat Zalando of hoe heette dat ook alweer die site.Slaapkamer ook weer in bezig geweest.Vouwgordijnen met husby op gehangen en 2 witte planken die ik ga inrichten met spulletjes van me werk,wat ik nog had en andere dingen.Oud stoeltje en 2 lampenvoetjes White washed geschilderd staan te drogen nog.Helemaal happy met me slaapkamer.Nog 2 mooie grote rechthoekige smalle manden of potten met grijsachtige planten erin die moet ik nog ff shoppen.En dat kussen dat is echt super vanacht zo lekker geslapen voor mij inderdaad geen ander meer.Ga weer wat doen tot laters...

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:32

Leef met je mee Mireil,wat jammer dat het veulentje het niet gered heeft.Vanaf hier een dikke knuf voor jou en Sytje.Heel veel sterkte.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:14

Nicole1995 schreef:
Leef met je mee Mireil,wat jammer dat het veulentje het niet gered heeft.Vanaf hier een dikke knuf voor jou en Sytje.Heel veel sterkte.

las het net op je hyves, wat verdrietig zeg!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:14

Nicole1995 schreef:
Zo he he ik kan ff op de pc,eerst wezen shoppen met lars o.a ook voor kleren en heel erg nodig waren nieuwe schoenen.Helaas pindakaas niks luks meer waren waarschijnlijk net te laat volop kortingen natuurlijk heel leuk behalve als je geen leuke schoenen meer kunt vinden.Nu hebben we helaas geen schoenen.Ben niet zo van schoenen via internet maar ga het toch maar eens proberen een keetje eens kijken bij dat Zalando of hoe heette dat ook alweer die site.Slaapkamer ook weer in bezig geweest.Vouwgordijnen met husby op gehangen en 2 witte planken die ik ga inrichten met spulletjes van me werk,wat ik nog had en andere dingen.Oud stoeltje en 2 lampenvoetjes White washed geschilderd staan te drogen nog.Helemaal happy met me slaapkamer.Nog 2 mooie grote rechthoekige smalle manden of potten met grijsachtige planten erin die moet ik nog ff shoppen.En dat kussen dat is echt super vanacht zo lekker geslapen voor mij inderdaad geen ander meer.Ga weer wat doen tot laters...

Je kunt ze altijd terugsturen als het niet past!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:18

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Wat heerlijk,en vandaag ook een mooie dag voor de boeg :D 8-)

Vooral vanmorgenvroeg was het al heerlijk op het strand,we liepen al voor half acht op het strand, Heerlijk, haast geen wind.
Uitgebreid geontbijt en weer naar het strand, ondertussen was er wat meer wind maar heerlijk om op het strand te zijn. En wat is zo'n dagje met mijn voet in het zand goed tegen de pijn zeg!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:30

Hey peet :D
Ik kan het alleen maar toe juichen je beslissing :)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:54

@Winn,zou het zoute water je voet soms goed doen?Is voor paardenbenen ook goed.