ik ga met deze kou is even heerlijk een sauna opzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en hoe ver ben je nu al gekomen?
Banjer schreef:Ik baal stiekem een beetje... het gevoel van de peesblessure die ik in mijn heup/lies heb, lijkt nu ook in mijn enkel aan de buitenkant te komen.... ik hoop maar dat het loos alarm is... dat ik alleen maar iets verrekt heb ofzo... ik heb nl. maar 9 fysiobehandelingen per jaar...
Verder heb ik een besluit genomen over Banjer en mij... we gaan ons veel meer toeleggen op freestyle, maar wel met western als uitgangspunt...

Anders moet je eens zoeken op berichten van Florrtje of Muiske07... dat is mijn uiteindelijke doel...
Ik heb altijd al invloeden van NH en Freestyle gehad, maar Banjer en ik willen ons er veel meer in gaan verdiepen....
(moet zeggen dat er een enorme "last" van mijn schouders is gevallen hoor, nu ik het heb uitgesproken... en ik ben ook zo blij dat Deborah ons les blijft geven... zij is hier echt heel goed in 

(en daar kwam ik achter omdat ik afgelopen weken een paar keer te lui was om een zadel op te doen en dus zonder zadel heb gereden en omdat Banjer en ik tijdens de les een keer met neckrope hebben gereden en dat Banjer daar verrassend goed op reageerde...
) 
Ik weet nog hoe het met jou en banjer ging toen ik sabien nog huurde ben zo blij dat het goed is gekomen met jou en banjer .
)
maar ik ga toch Banjer niet wegdoen vanwege de fouten die IK maak?
Mensen durven soms hun eigen fouten niet onder ogen te zien en kiezen dan voor de weg van de minste weerstand, zonder eerst iets anders te proberen...