Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik heb net als Marloes Nika dekens, erg fijn zijn ze!

Bultje op zijn singelplek is zo goed als weg dus ik ben er weer even opgegaan met een barebackpadje en me neckrobe. Gewoon even lekker rondhobbelen in de bak was het plan, het serieuze komt in de vakantie wel weer. Nou dat nam Gipsy iets te letterlijk. De eerste 5 minuten was hij heel braaf en luisterde hij perfect! Maar daarna... zo stront eigenwijs!
Stalgenootje lag helemaal dubbel van het lachen. Liep hij braaf een rondje en opeens weer in een spurtje naar de hoek waar lang gras langs de bakrand staat. Ik kon doen wat ik wilde, meneer luisterde gewoon NIET. Ging hij doodleuk staan grazen, moest zelfs afstappen om hem uit die hoek weg te krijgen. En dat grapje herhaalde 3x, had ik het eindelijk voor elkaar dat hij die hoek niet meer inrende, ging hij met zijn eigenwijze kop keihard achteruit lopen ipv vooruit.
En lol dat hij had en mijn stalgenoten mij maar uitlachen. Als je niet tegen een stronteigenwijs paard kan, begin dan nooit aan een tinker.
Ik ben uiteindelijk nadat hij eindelijk een rondje braaf rondgestapt had maar afgestapt en terug gegaan naar stal. Morgen maar een nieuwe poging.
Jimmy heeft soms ook van die geintjes, heerlijk blijf ik dat vinden! 
Gisteravond deed hij ook al zo stout, liep hij zo zijn stal uit en ging hij even in de grote leegstaande stal kijken, tuurlijk Gips.

Moest er wel op lachen, verwacht je helemaal niet van Tosca, dat brave manegepaard die nergens van op keek. Maar inmiddels is dat een stuk minder en staat ze 's ochtends vroeg al te roepen dat ze naar buiten wil.
Dat heb je als je de hele middag en avond op bed ligt.
. Gaaf om sterren te laten staan! Ik zit er ook aan de denken om Cas te scheren.
Wat ook leuk is, is een vallende ster