haha ik ben vorige week ook al geweest moest mn geld op mn CJP op maken. en ik heb zo'n bioscoopkaart, dan betaal je 36 euro, en kan je 6x heen (dus nog maar 6 euro per x ) die is officieel van ons allemaal, maar hij zit in mijn portemonee
SsSimonee
Geplaatst: 17-10-10 16:55
ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst ben geweest ga zodra die in de bios is wel naar harry potter. en wil heel graag naar die film met die uilen
_Lucy
Geplaatst: 17-10-10 16:59
haha, ja harry potter moet ik natuurlijk ook naartoe, maar hij is in 2 delen, de ene komt nog in 2010 en de andere in 2011 dat vind ik wel jammer, dan zit er zo'n lange tijd tussen.. maar ook wel weer beter, want in 2uur kunnen ze lang niet alles laten zien.
Wanneer komt die uit dan? Wij gaan altijd met het hele gezin + me tante naar harry snotter Maar ik vind het wel leuk om met een aantal van hier naar de bios te gaan hoor!
ik moet ook altijd werken op zaterdag, maar ik wil dr wel vrij voor vragen voor een keer. Zondag trekt mij eig niet zo, dan ben ik zo laat thuis en moet ik de volgende dag weer om half 6 op. Plus dat op zondag sytycd is!
zondag lijkt mij ook nogal onhandig, helemaal als lucy dan met mandag school zit, dan moet ze of 's avonds heeel laat of smorgens heeeel vroeg naar groningen, das toch niet te doen?! Ik moet t ook wel optijd weten dan wanneer het is, want ik moet mischien ook wel vrij vragen van me werk(of dat ik maar tot een bepaalde tijd kan)