What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:45

Een maat van m'n broer is een half jaartje geleden naar Bonaire verhuisd en was anderhalve week geleden in Nederland. Hij is gillend weer terug gevlogen en wil nooit meer naar Nederland terug, ha ha!
M'n broer overwoog ook even om naar Bonaire te gaan, maar nu iedereen om hem heen zegt "Waarom niet, je hoeft met niemand rekening te houden!", begint hij te twijfelen. Echt weer m'n broer hoor, zo besluitloos.... In zijn plaats had ik niet getwijfeld en meteen gegaan (oke, als Maisie mee mocht vliegen dan!). :D
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 14-07-10 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:45

Gadverdamme, alweer chocolade! Met dit weer moet ik er echt niet aan denken, ha ha! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:50

Vandaag zijn Dennis, Wesley en ik naar Castricum geweest: eerst door het duingebied gewandeld en daarna wat gegeten en gedronken bij Johanna's Hof. We hadden Ben, de Border Collie van m'n ouders, mee en die vermaakte zich prima! M'n moeder zou om ongeveer 15.00 uur Ben weer ophalen, maar hing om half 1 al aan de lijn: of we al weer thuis waren. Nou nee, we waren net midden in het duingebied... We zouden bellen als we thuis zouden zijn en anders Ben bij haar thuis afzetten. Belt ze om half 3 wéér: of we nu dan wel thuis waren, want ze wilde dan meteen hun vogel op komen halen (die was tijdens hun vakantie ook te oppas). Dus geef ik aan dat Mus rustig nog een paar dagen mocht blijven, dat dat helemaal geen haast heeft en dat Ben vanavond met m'n vader mee kan, omdat hij me toch naar de vergadering van Karos brengt. Staat ze al voor de deur om Mus op te halen... Daar kan ik zó gefrustreerd van raken }> ... Ik heb tot 769 geteld en toen zakte het weer af, ha ha!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 15:58

xan schreef:
Tytje schreef:
Nog 1 dag werken en dan.......let's go! Stephanie zit al in Spanje, raar hoor een dochter minder in huis.

Waarschijnlijk zitten we wel bij je in de buurt Sas, dus wellicht stuur ik je nog een sms-je
Komen jullie dan bij ons langs ??? (waarschijnlijk alleen met thierry denk ik zo)

Jazeker, gezellig!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 16:02

Nicole1995 schreef:
Tytje schreef:
Nog 1 dag werken en dan.......let's go! Stephanie zit al in Spanje, raar hoor een dochter minder in huis.

Heerlijk tytje,fijne vakantie hoor.Blijft Val op het land?

Ja, op het dagland met de service. Mary blijft wel dag en nacht op het land, daarna even kijken of ze naar Veldt gaat verhuizen. Ik vind het helemaal niks met die tropische buien, bliksem en onweer dat Mary dan buiten staat. Maargoed het is even niet anders.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 16:07

Shenavallie schreef:
Vandaag zijn Dennis, Wesley en ik naar Castricum geweest: eerst door het duingebied gewandeld en daarna wat gegeten en gedronken bij Johanna's Hof. We hadden Ben, de Border Collie van m'n ouders, mee en die vermaakte zich prima! M'n moeder zou om ongeveer 15.00 uur Ben weer ophalen, maar hing om half 1 al aan de lijn: of we al weer thuis waren. Nou nee, we waren net midden in het duingebied... We zouden bellen als we thuis zouden zijn en anders Ben bij haar thuis afzetten. Belt ze om half 3 wéér: of we nu dan wel thuis waren, want ze wilde dan meteen hun vogel op komen halen (die was tijdens hun vakantie ook te oppas). Dus geef ik aan dat Mus rustig nog een paar dagen mocht blijven, dat dat helemaal geen haast heeft en dat Ben vanavond met m'n vader mee kan, omdat hij me toch naar de vergadering van Karos brengt. Staat ze al voor de deur om Mus op te halen... Daar kan ik zó gefrustreerd van raken }> ... Ik heb tot 769 geteld en toen zakte het weer af, ha ha!

Grappig! Mijn schoonmoeder zou op Bono passen als wij met vakantie gaan. Ik wil hem het liefst meenemen, maar hij past niet in de auto dan. Zegt ze ineens dat ze 31 juli de hele dag naar Oss gaat. Hè, en Bono dan?????? Dat was ze even vergeten. Nu past mijn moeder op Bono tot 1 aug. en dan gaat die schat naar mijn schoonmoeder. Ik baal er alweer van. Volgende auto maar weer een station hoor!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:28

@ Tytje: dat is inderdaad niet ontspannen weg gaan, maar ik denk dat je schoonouders er vast ook goed voor zullen zorgen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:39

Heerlijk, ik hou normaal niet van discussies, maar ben er nu aan eentje bezig waar ik helemaal fanatiek van wordt, ha ha! Het gaat over wat je ervan vindt dat mensen (met name mannen) zich vergrijpen aan paarden. De TS had een stukje gelezen over wéér een man die een alleenstaand paard in een wei heeft gepenetreerd. Daar heb ik m'n idee over gegegeven (eigenlijk m'n standaard idee, maar dat terzijde) en daar is een man-figuur het geloof ik niet zo mee eens...! :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 18:26

Shenavallie schreef:
Heerlijk, ik hou normaal niet van discussies, maar ben er nu aan eentje bezig waar ik helemaal fanatiek van wordt, ha ha! Het gaat over wat je ervan vindt dat mensen (met name mannen) zich vergrijpen aan paarden. De TS had een stukje gelezen over wéér een man die een alleenstaand paard in een wei heeft gepenetreerd. Daar heb ik m'n idee over gegegeven (eigenlijk m'n standaard idee, maar dat terzijde) en daar is een man-figuur het geloof ik niet zo mee eens...! :+

hahahahahaha,heb het ff opgezocht.Heb jij weer :D

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 18:57

regent hier nu al 2 uur flink. de voortent vd caravan achter ons is ingestort. mijn ouders hadden in doorwerth noodweer, luifel stuk, dtokken omgebogen, schuurtent ingestort. Gaan komend weekend heen, hoef me dan niet te vervelen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:13

ach wat zielig voor je ouders win
hoop dat het jouw bespaard blijft

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:35

Jee,wat bale zeg Anke.Is hier reuze meegevallen vond ik,eigenlijk ruim 2 uur regen en wat donderen en wat bliksem.Wind is ook weg gebleven.Vergeleken bij het oosten en Limburg.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:35

Shenavallie schreef:
Een maat van m'n broer is een half jaartje geleden naar Bonaire verhuisd en was anderhalve week geleden in Nederland. Hij is gillend weer terug gevlogen en wil nooit meer naar Nederland terug, ha ha!
M'n broer overwoog ook even om naar Bonaire te gaan, maar nu iedereen om hem heen zegt "Waarom niet, je hoeft met niemand rekening te houden!", begint hij te twijfelen. Echt weer m'n broer hoor, zo besluitloos.... In zijn plaats had ik niet getwijfeld en meteen gegaan (oke, als Maisie mee mocht vliegen dan!). :D

Hoe heet hij ?? Mag ook via PB!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:37

ATE schreef:
ach wat zielig voor je ouders win
hoop dat het jouw bespaard blijft

dat hoop ik ook.heb net vanmiddag een luifel gefabriceerd, en hoop dat ie goed staat, de eesrte grote regenbui heeft ie overleefd.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:37

Dus niet....

Iedereen denkt altijd dat ik de hele dag met een cocktail op het strand lig, dat is dus echt niet waar! Ben nu al twee weken niet op het strand geweest :=

Het is echt niet alleen maar paradijs hoor! Het is echt keihard werken voor je guldens. (ja ik zeg het goed, guldens :D )

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:38

Shenavallie schreef:

Ik had net ook weer zo iemand. (over discussies gesproken.)

Ja mijn paard trilt dus hij heeft het koud.

Verdiep je eens in een paard voor je er eentje koopt :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:43

mntj schreef:
je hebt nog al problemen met je stijgbeugelriemen zeg.
is doe jaren met die dingen.
koop nu eens knappe :+
Hahaha, dat waren knappe (dacht ik) van Kieffer, waren €65,00 . Ik denk echt dat het een zwakke plek was of iets dergelijks. Ga er ook mee terug als we in Kootwijk zijn. Ik heb nu riemen van €15,00 en die zien er heel degelijk uit. Nu maar hopen dat ze dat ook zijn, hahahaha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:45

ATE schreef:
tja liquita zijn dat die nieuwe riemen die we bij divoza hadden gehaald ??
zo oud zijn die toch niet ?
zou ook ff klacht doorsturen naar divoza
Ik heb ze op 3 mei bij Heja gekocht....dus we hebben weer een reden om er heen te gaan :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:46

smuidra schreef:
Sinds gisteren is m'n man opgenomenin Nova Where de Pallitatieveafdeling. We hebben een hele vervelende tijd doorgemaakt. Ik hoop ook voor hem dat het niet te lang gaat duren. Het is één groot drama. Jullie horen nog van me......

STERKTE :*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:48

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Ik had net ook weer zo iemand. (over discussies gesproken.)

Ja mijn paard trilt dus hij heeft het koud.

Verdiep je eens in een paard voor je er eentje koopt :D

Doe hem een sjaal om en een muts op! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:48

@ Hackie: je hebt trouwens PB! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:49

Net vergadering gehad in het Koetshuis, was wel interessant! Morgen weer door de Big City toeren met Tony (had ik vanavond even op de lijst gespiekt, ha ha), leuk! +:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:48

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
je hebt nog al problemen met je stijgbeugelriemen zeg.
is doe jaren met die dingen.
koop nu eens knappe :+
Hahaha, dat waren knappe (dacht ik) van Kieffer, waren €65,00 . Ik denk echt dat het een zwakke plek was of iets dergelijks. Ga er ook mee terug als we in Kootwijk zijn. Ik heb nu riemen van €15,00 en die zien er heel degelijk uit. Nu maar hopen dat ze dat ook zijn, hahahaha.

julllie gaan toch binnenkort. ben nl zaterdag in de buurt van Heteren anders wil ik wel vooor je heen gaan, vrijdagavond ben ik bij je om de hoek, dus laat maar weten als ik wat voor je kan doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 22:52

winnitou schreef:
julllie gaan toch binnenkort. ben nl zaterdag in de buurt van Heteren anders wil ik wel vooor je heen gaan, vrijdagavond ben ik bij je om de hoek, dus laat maar weten als ik wat voor je kan doen.
We gaan zelf volgende week vrijdag naar Kootwijk. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod :*

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:55

liquita zag net dat je ze niet bij divosa vandaan had, maandag zit ik in kootwijk...aanbod geldt dus nog. gaan maandag met Xandra de Veluwe over.