GIRLSSS!!!!
Clouseau komt de 13e op paradie overschie..
ik kan alleen de 15e naar paradie overschie
(zit de andere 2 dgn in Le Paris
)Ik hoor wel wanneer jullie gaan.. zou het wel ergggggg gezellie vinden om mee te gaan
:D Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(zit de andere 2 dgn in Le Paris
)
:D

Mallow schreef:Jeeeeeej! Na een jaar zoeken liep ik hier op bokt op tegen een topic met allerlei doorverwijzingen van verschillende bitloze optomingen, en heb ik EINDELIJK gevonden waar je de losse bloemen kan bestellen
Dus meteen besteld! En dat betekend dat mn gave bruine bithoofdstel niet verkocht hoeft te worden
amber2202 schreef:fijn dat zo'n zoektocht toch nog positief eindigt eef!
GIRLSSS!!!!
ik kan alleen de 15e naar paradie overschie(zit de andere 2 dgn in Le Paris
)
Ik hoor wel wanneer jullie gaan.. zou het wel ergggggg gezellie vinden om mee te gaan:D
hihi
Marjo_Wystan schreef:amber2202 schreef:fijn dat zo'n zoektocht toch nog positief eindigt eef!
GIRLSSS!!!!
ik kan alleen de 15e naar paradie overschie(zit de andere 2 dgn in Le Paris
)
Ik hoor wel wanneer jullie gaan.. zou het wel ergggggg gezellie vinden om mee te gaan:D
oh wist niet dat dat al bekend was! Is zondag niet ook een leuk programma?
ook al besloten om met een collega naar de frank borrel te gaan (friday afternoon drink in rotterdam)... is alleen 25+ pressie (en andere stalgenoten) dus dan mag je niet mee
en daar stond dat ze de 13e daar zouden zijn met hun tour
vandaar dat ik die weet.. 

)

Ik ben om 4 uur vrij, helaas in augustus weer hertentamens, maar dat mag de pret niet drukken
?