Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Dat ik niet wil vertellen komt omdat dit een paardenforum is.
Ik vind mijn problemen hier niet thuis horen. Het hoort hier luchtig te zijn en echt, ik probeer dat. Maar dat lukt niet zo goed.
Broccoli schreef:Dat vind ik superverdrietig om te lezen.
Maar jij bent de enige die het dan een beetje begrijpen kan.
Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Dat ik niet wil vertellen komt omdat dit een paardenforum is.
Ik vind mijn problemen hier niet thuis horen. Het hoort hier luchtig te zijn en echt, ik probeer dat. Maar dat lukt niet zo goed.
Hmm.. oke, ja. Maar deze groep is .. wel een beetje meer dan dat , vind ik ..
Ik heb tenminste wel het idee dat ik vaak mn problemen hier kwijt kan etc.
Als er iets aan de hand is weet ik dat ik hier mijn hart kan luchten zonder dat er over me heen gepraat wordt of iets dergelijks. Broccoli schreef:Sabinee__ schreef:Nadien .. Die gedwongen opname .. Zou het je helpen ?
Want je bent, zoals velen zeggen, écht een leuke meid ..
Misschien wel. De vorige keer niet, maar ik sta er nu weer anders in dan toen.
Morgen overleg met m'n psych.
Broccoli schreef:Leg me geen woorden in mijn mond Kirsten.
Want dat slaat nergens op.
En ik denk heus niet dat ik de enige ben met problemen hoor. Hoe kom je daarbij? Ik ben mensen verloren aan zelfmoord, nou die deden dat ook niet zomaar hoor. In mijn therapiegroep zitten zat meiden met een hoop shït, maar ja, dat gaat wel verder dan het overlijden van een konijn. Het is niet te vergelijken, sorry hoor. Jarenlang misbruikt zijn en het overlijden van een konijn vergelijken??
Emmaa_ schreef:Beetje jammer dat je dan niet op mijn verhaaltje reageert, maar goed, maakt niet uit, zo lang je maar weet hoe ik erover denk Nadien!
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Beetje jammer dat je dan niet op mijn verhaaltje reageert, maar goed, maakt niet uit, zo lang je maar weet hoe ik erover denk Nadien!
Ik was nog aan het nadenken wat ik moest schrijven.
Aan de ene kant willen jullie weten wat er aan de hand is, maar aan de andere kant horen jullie het liever niet zeg maar.
Het is vandaag heel heftig voor me geweest en dat begon gisterenmiddag al.
Maar als ik dan dingen vertel doe ik zielig of stel ik me aan. En dat doet pijn.
Ik reageer vaak niet goed via geschreven tekst, maar ik probeer het wel. En dat wordt dan weer niet gezien. Dat vind ik pijnlijk ja.
.
.