Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:ziet er wel mooi uit al die dingen
ATE schreef:ziet er wel mooi uit al die dingen
smuidra schreef:ATE schreef:ziet er wel mooi uit al die dingen
Ze reden met drie van die grote paarden met een karretje erachter. Op die karretjes stonden drie grote dozen (kadootjes) Er zat één meisje in en net als balletje balletje zat se steeds in een andere doos. De paarden hadden een verschillende kleur dus je werd bedonderd waar je bij zit..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in Amerika een prima middel gekocht tegen een snotneus. Eenmaal druppelen en 24 uur lucht. Zal hier wel veboden zijn...... Koste twee dollar.
meelen schreef:Nou ja zeg, ik heb vandaag de eerstekaart al bezorgd.
Maarja, ze hebben geen sinterklaas, dus beginnen ze maar vroeg met kerst
winnitou schreef:ATE schreef:ziet er wel mooi uit al die dingen
Zal Ate ook mooi staan, dan kan hij ook voor de koets
smuidra schreef:ATE schreef:ziet er wel mooi uit al die dingen
Ze reden met drie van die grote paarden met een karretje erachter. Op die karretjes stonden drie grote dozen (kadootjes) Er zat één meisje in en net als balletje balletje zat se steeds in een andere doos. De paarden hadden een verschillende kleur dus je werd bedonderd waar je bij zit..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in Amerika een prima middel gekocht tegen een snotneus. Eenmaal druppelen en 24 uur lucht. Zal hier wel veboden zijn...... Koste twee dollar.
winnitou schreef:Ik heb laatst 2 flesjes gekocht, maar even goed bedanktMoet ze ook aan de bessensap van Flipje van de Betuwe gaan. Heb vorige week de voorraad van de buurtsuper leeggekocht, dus als je nog een flesje nodig hebt Liquita en ze hebben het niet meer in de winkel je hebt mijn nummer.
. smuidra schreef:Klinkt goed. Ik ben alweer dagen aan het sprayen met Otrivin neusspray. Dat werkt wel even, maar na een half uur zit m'n neus al weer dicht.Ik heb in Amerika een prima middel gekocht tegen een snotneus. Eenmaal druppelen en 24 uur lucht. Zal hier wel veboden zijn...... Koste twee dollar.
ATE schreef:winnitou schreef:Zal Ate ook mooi staan, dan kan hij ook voor de koets
HIJ IS BELEERD VOOR DE WAGEN MAAR OF HET NOG KAN GEEN IDEE
winnitou schreef:ATE schreef:
HIJ IS BELEERD VOOR DE WAGEN MAAR OF HET NOG KAN GEEN IDEE
tuurlijk wel, kwestie van het tuig op leggen en aan laten wennen en dan een keer voor de wagen en rustig beginnen.
Napoleon ging ook prima voor de wagen eind september. Had eerst wel een paar keer geoefend met het tuig op en er achter lopend door de bak.

Yinari schreef:Wel leuk hoor, dat steeds meer mensen hun paard voor de wagen zetten op de manege. Gewoon een keertje doen, Ate zal een mooi plaatje geven!
Zeg, ik wilde wat vragen aan Shenavallie, maar die is hier al superlang niet gesignaleerd.....is ze gestopt met bokken?
ATE schreef:winnitou schreef:tuurlijk wel, kwestie van het tuig op leggen en aan laten wennen en dan een keer voor de wagen en rustig beginnen.
Napoleon ging ook prima voor de wagen eind september. Had eerst wel een paar keer geoefend met het tuig op en er achter lopend door de bak.
ik ben er het type niet voor maar als je keer wil proberen mag hoor
!!!
. 
LIQUITA schreef:Goeiemorgen 'schatjes'.
Ben net een uurtje op, heb heerlijk uitgeslapen. Net eerst even de afwas in de vaatwasser gezet van gisteravond. We hebben heerlijk en gezellig met Eus, Ilse en Iris ge-gourmet. We kwamen gisteren spontaan op het idee. Dus eerst even snel boodschappen doen en anderhalf uur later zaten we aan tafel...LEKKER GEZELLIE!!!
)
Ja hoor, het smaakte wel.........gelukkig. 
LIQUITA schreef:Ik vind het zo lekker dat we nu op zondagavond oefenen voor de kür op muziek. Nu hoef ik pas vanavond naar de manege. Hebben we lekker de hele dag voor ons zelf (heb m'n wedstrijd afgezegd). Stom he, maar ik kan daar soms zo van genieten....met name in de herfst/winter....echt een weekend gevoel.
LIQUITA schreef:smuidra schreef:Klinkt goed. Ik ben alweer dagen aan het sprayen met Otrivin neusspray. Dat werkt wel even, maar na een half uur zit m'n neus al weer dicht.Ik heb in Amerika een prima middel gekocht tegen een snotneus. Eenmaal druppelen en 24 uur lucht. Zal hier wel veboden zijn...... Koste twee dollar.

smuidra schreef:Ben je er maandag???? Heb nog een nieuw flesje (geen tweede hands). Gooi wat over in het oude flesje dan kan je het uitproberen. En bestellingen voor 22 maart inleveren dan ga ik naar NY.