Hihihihi ik had op de havo ook zulke geweldige vakken... (om dr ook nog maar even over te beginnen ). Engels, gym, duits, maatschappijleer, ckv (culturele kunstzinnige vorming, was heeeel saai), muziek (muziekfilms kijken en daar vragen over maken, was heeeeeel leuk. Tenminste als je de leraar had die ik had, die ander nam het iets te serieus), geschiedenis, anw (algemene natuur wetenschappen), economie, wiskunde, aardrijkskunde, biologie en uhmmm volgens mij was dit het wel....
idd OMG ik weet nie twat er gebeurt, maar ik ben nu nog niet op de manege maar ik moet even hopen dat mamie me wil brengen want anders moet ik om half 12 ofzo terug naar huis fietsen
ik heb op zaterdag ook 12 uur les maar nu is de manege dicht ga om kwart voor een wel naar de manege.. want er is grote schoonmaak (alle stands/boxen leeg, voerbakken en drinkbakken schoonmaken enz.) en morgen gaan ze met de hoge druk de boxen schoonmaken enzo.. maar dan ga ik op kamp (H)
maar heel miss ga ik voortaan om 11 uur rijden.. want me instructie heeft het al best vaak gevraagd.. maar gister vroeg ineens de instructie van me zusje het ook.. want toen ik er niet was en me instructie ook niet kwam ze erachter dat het niveau errug laag was.. en toen vroeg ze zich af wat ik nog in die les doe
maar ik wil wel qua rijden naar 11 uur.. maar qua gezelligheid blijf ik liever om 12 uur.. want met sinterklaas doen we echt leuke dingen enzo.. en 12 uur is ook meer van me leeftijd.. dus moet er nog maar even over nadenken..
Ik zou voor de gezelligheid kiezen Al ken je waarschijnlijk ook al wel een zooi mensen van het uur erna (Tenminste bij ons op de manege kent zo ongeveer iedereen elkaar )
ja ik ken ze wel maar ik vind die mensen stom want van de 7 mensen komen er maar 2/3 optijd en derest komt om 11 uur binnenwandelen.. heel relaxt nog n het boek kijken nog even naar de wc nog even kletsen enzo.. maarja als die beginners zo ongeveer nou even leren rijden .. vind het om 12 uur wel lekker want krijg best veel aandacht
aah manege is dicht. ik zou ook gewoon kiezen voor gezelligheid, nouja mij beste vriendin van de manege rijd bij mij in de les wij hebben sinds er 3/4 ( 2 gestopt, en 1 is naar andere dag en die andere die is vaag ) weg zijn ofzo niet meer zo'n erg verschil in de les.
Gelukkig ben ik best wel goed in pagina's volpraten . Bij ons gaat de manege niet dicht, maar ik heb idd op een manege gereden ooit waar ze dat wel deden. Dan kon je in de vakantie een paard huren voor een week en dan mocht je alles doen wat je wilde (nou ja niet alles). Je moest alleen ook stal uitmesten enz... Hadden de eigenaren wel goed voor elkaar , die hoefden niks te doen een hele vakantie lang.... Okeej dr werden sommige paarden niet verhuurd omdat niemand ze 'leuk' vond... Arme beestjes, maar ze hadden dan wel lekker vakantie .