Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eef1400 schreef:Wie gaat er hier nog meer in week 34??

WiskyBokjes schreef:En ik ga met Hilde, Iris, Selma, Anne(?) en geloof nog een paar in week 33
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:En ik ga met Hilde, Iris, Selma, Anne(?) en geloof nog een paar in week 33
tis dus nog niet ckr he.. dat we met zn alle zitten..

Nortella schreef:YEAAH mailtje terug!!:
Ik zal je mail bewaren. De indeling van de groepen wordt altijd pas op de zondag ervoor gemaakt. Wellicht kunnen we hiermee rekening houden maar kan nog niets toezeggen.. Hangt ook van de andere ruiters af.
Je zult het wel merken als je hier komt..
Ik doe mijn best en ik denk dat het wel zal lukken..
groetjes Frouk
IK HOOP HET ZO!![]()
![]()
![]()
Hooi Annaaa! ik dacht al waar is die hihi.. vast werken of vakantie dacht ik toen maar jij zat in t zuidelijke Spanje!![]()
hoe was het?
, ben niet zo lang geweest hoor
denk 4 dagen.
hopen dat morgen me KNALGELE regenjas nog binnenkomt...Hilde_q schreef:Heeee
Heb er zinn in
Hee iris alles goed ?
Bzoem schreef:haha net even met me ma naar van rijs gereden en nog wat dingetjes gehaald voor reelaer..
als in, ik had nieuwe handschoenen nodig en ging kijken voor misschien nieuwe chaps..
kom ik terug met jophurs, chaps, een donkerbruine rijbroek en lichtblauwe handschoentjes! haha oja ging ze ook nog sokken voor me kopen. het zijn verre van super-de-luxe dingen maarja ik ben voorzienhopen dat morgen me KNALGELE regenjas nog binnenkomt...
wie gaat er allemaal in week 31?
Nortella schreef:YEAAH mailtje terug!!:
Ik zal je mail bewaren. De indeling van de groepen wordt altijd pas op de zondag ervoor gemaakt. Wellicht kunnen we hiermee rekening houden maar kan nog niets toezeggen.. Hangt ook van de andere ruiters af.
groetjes Frouk
IK HOOP HET ZO!![]()
![]()
![]()
Hooi Annaaa! ik dacht al waar is die hihi.. vast werken of vakantie dacht ik toen maar jij zat in t zuidelijke Spanje!![]()
hoe was het?
.
!
.
!
.Nortella schreef:YEAAH mailtje terug!!:
groetjes Frouk
IK HOOP HET ZO!![]()
![]()
![]()
hoe was het?

WiskyBokjes schreef:Naath, in welke week ga jij?