Oh en ik heb m'n ponnie d'r witte beschermers smerig zien maken

Oh en ik haat bokt nog steeds dus ik ga geen topic openen met de foto's van Stace, maar mss wel in ons topic zetten. Stace is moooooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(
nog aan 't meelezen trouwens?)
, en d'r manen zijn zooo gaaf als ze los zijn.

Het is jammer dat het zo gaat de laatste tijd maarja. Ik stuur je wel even een PB

Authentic schreef:Halter is toch manen zo kort als kan maar wel plat en gestiekt?![]()
Hmmm, mss wel een optie, hoef ik geen eeuwen meer te steken in 't vlechten.
Ik dacht dat halterpaarden van die lange manen hadden? Haha nee dan toch maar lekker reinen
Ohjee, straks doe je het ook nog en dan weet ik iemand die ontzettend boos op mij gaat zijn omdat ik je op het idee heb gebracht. NIET doen dus!!! 

Het eindresultaat is voer voor een cillit bang reclame

essiedepessie schreef:je zou der toch zo op eten!

Samen met Rhea hebben we de stallen van Nis en Whis schoongemaakt. Resultaat is wel cool moet ik zeggen
Dana hadden we ook aangestoken en zij en haar vriendinnetje zijn ook behoorlijk aan 't poetsen geweest in Yellow z'n stal
Helemaal gelijk btw dat de politie er nou nooit eens is als er weer eens een aso op de weg is...
Vanmiddag stonden we met z'n allen langs de bakrand waar ze bezig waren de bakstenen te storten. Toen het gebeurde vlogen alle paarden die bij ons stonden weg... Op Whis na, die vervolgens met zo'n hoofd stond van: Is er iets engs dan?