Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ceriadwen schreef:Met vincent gaat het super. We hebben afgelopen Zondag springles gehad. Deze Zondag weer maar dan rijdt de instructeur hem zelf het eerste stuk.. even kijken wat meneer allemaal nog in zijn hoge hoed verstopt heeft zeg maar.
Hij heeft er erg veel lol in in ieder geval.
Sinds Zaterdag op het land, strakjes een enting dus da's dan minder leuk voor hem maar goed.. mogen we in ieder geval het terrein op bij de EP4D.
Hoest met uw pony?
Flurk schreef:Ceriadwen schreef:Met vincent gaat het super. We hebben afgelopen Zondag springles gehad. Deze Zondag weer maar dan rijdt de instructeur hem zelf het eerste stuk.. even kijken wat meneer allemaal nog in zijn hoge hoed verstopt heeft zeg maar.
Sinds Zaterdag op het land, strakjes een enting dus da's dan minder leuk voor hem maar goed.. mogen we in ieder geval het terrein op bij de EP4D.
Hoest met uw pony?
Hee leuk dat springen.
Ambu heb ik geen idee van
En welk terrein bedoel jij?
A4???
Ceriadwen schreef:A4???
We gingen naar stal en toen zagen we een ambu staan bij Jan... Terrein van de Eper vierdaagse.. moet volledig geent zijn anders mogen we niet starten.
En springen was heul leuk.. Zaterdag priveles doen we t nog 's over.
Ceriadwen schreef:Met vincent gaat het super. We hebben afgelopen Zondag springles gehad. Deze Zondag weer maar dan rijdt de instructeur hem zelf het eerste stuk.. even kijken wat meneer allemaal nog in zijn hoge hoed verstopt heeft zeg maar.
Hoest met uw pony?
Flurk schreef:Zes onwrikbare waarheden.
Zes waarheden van het leven.
1. Je kunt niet tegelijkertijd je tong uitsteken en naar het plafond kijken. Dat is gewoon fysiek onmogelijk.Spoiler:
2. Alle idioten, zullen na het lezen van regel 1, proberen of het kan.Spoiler:
3. En ontdekken, dat regel 1 grote onzin is!!
4. Je glimlacht nu, omdat je een idioot bent.
5. Je weet nu al, aan welke andere idioot je dit mailtje gaat doorsturen.
6. Er zit nog steeds een stomme glimlach op je gezicht.
Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat ik dit bericht heb gepost. Maar weet je, ik ben een idioot en ik had gezelschap nodig.
Je hebt nu 2 opties:
negeer dit bericht of
Stuur het door aan iemand om hem/haar vandaag een glimlach op het gezicht te toveren.
Flurk schreef:ging gisteren voetballen met mijn zoon en zit nu in gips heb kuitbeen gebroken
GRRRRRRR
Over 1,5 week hopelijk loopgips en minder pijn
We zouden op vakantie gaan met paard dus nog onzeker of dat door kan gaan
roxxxiejjj schreef:Jeetje dat is vervelend zeg Flurk!Beterschap!!
![]()
@Ceriadwen: Ziet er leuk uit! Aan zijn hoofd te zien vind ie het leuk!![]()
Ik heb gister ook een klein ongevalletje gehad bij gym. Gelukkig niks gebroken, maar mijn rug, schouder en nek hebben een gigantische klap gehad. Zit nu aan de spierverslappers, mag nu 5dagen niks zonder begeleiding, paardrijden en scooter rijden is ten strengste verboden.