Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij het park. Leuk, jij ook dus?
Kwart voor 9 bij ASA?

wel gezellig.
Hoor ik straks wel
Park blijft mijn favoriet, om bij een attractie te zitten. Lekker stoeltje met verwarming in je hokkie waar je kunt zitten en de hele dag contact met gasten enzo.
heb beloofd naar Inés te gaan. Da's dat meisje dat er op de wedstrijd ook was, die van Leida
die rijdt ook op vrijdag en daar ga ik eens een keertje bij kijken.
haha.
Hoop wel dat Vinnie iets beter loopt nu, want met de wedstrijd liep hij onregelmatig
En nu een keer niet van het paardrijden 
Dus nu staan mn kuiten STRAK van de pijn
Ohja, en ik ben gestruikeld over mn attractie
Hoe dom. Ik wou even een huppeltje over zo'n 'arm' maken, alleen huppelde ik niet hoog genoeg
Dus been lekker blauw nu 
hard werken joh!
merk je ook weer hoe 'goed' je conditie is na een dagje Slagharen... had ik ook hoor. Viel vandaag wel mee want hoefde geen beugels te controleren, maar als dat wel moet ben je altijd wel aardig wat aan het rondlopen xD
ging vandaag hem en Silvana uit de paddock halen. Ik kwam aanlopen en zodra hij me zag rende hij naar de draad toe en bleef hij wachten, volgde me naar de ingang en ik kreeg meteen een dikke neus in mijn gezicht van "jeej, aandacht!" Toen met Silvana en hem terug. Silvana sjokte een beetje mee, maar Vins neus leek wel met lijm aan mijn nek vast te zitten, haha. Wat een knuffelbeest. De les ging ook goed trouwens. Hij laat je ook wel precies weten of hij tevreden is of niet hoor; ik was iets te streng met mijn hand en meteen kwam die dikke tong van 'm naar buiten van "je doet me au!". Fijn dat hij dat zelf aangeeft 
Ik heb meteen ingeschreven
Maar binnen 2 dagen vol? Dat is wel echt achterlijk snel, dan heb je gewoon geen tijd om in te schrijven als je op een andere dag rijdt... Maar, als je je op de wachtlijst zet, krijgen de eerste 8 a 10 voorrang bij de volgende wedstrijd toch? Zoiets werd me verteld
Dus word gewoon egbeld als ze ergens iemand nodig hebben, op dagen dat ik heb aangeven te kunnen werken 
alhoewel ik meen dat er dit keer meer paarden hadden ingeschreven dan de vorige keer. Yvonne (voorleesYvonne xD) doet ook weer mee, met Silvana, da's ook wel leuk.
Maar Michelle is echt al heel lang gewoon niet meer op komen dagen en dan pakt Yvonne haar altijd. En nu ze er ook de wedstrijd op mag rijden, wilde ze het wel weer proberen, haha.
Daar gaat ze zelf al een beetje van uit. Maar ze kan de paarden dus niet voorlezen omdat ze dan zelf rijdt. Maar ik volgde het gesprek maar half omdat ik aan het andere eind van de bar zat dus ik heb het misschien niet goed begrepen.
verkeerd begrepen dan, excuus. Maar leuk! heb er al weer helemaal zin in. Op wie rijdt die persoon van de donderdag dan?