Mijn oudjaar was leuk, maar jees, kunnen we 1 januari niet gewoon uit alle agenda's schrappen? (Ik voel me dan altijd nog veel brakker dan normaal na een feest)
hhhms, ik kwam iemand op bokt tegen die herinnerde zich een Fjord Tommy van het Lamoen. Die heeft er in mijn tijd niet gestaan, toch?
en ik heb me weer keurig opgegeven als leiding Kan me met dit weer haast niet meer voorstellen dat het zomer wordt, maar de planning is er iig.
Zwartwitje
Geplaatst: 10-01-10 15:17
Tommy..? Dat zegt mij niks, en ik heb geloof ik vanaf 1998 toch alle Fjorden gekend Ja, of hij moet er maar heel kort hebben gestaan en dan buiten het zomerseizoen ofzo, dan kan het dat het mij iig niks zegt.
Ik ga eerdaags de formulieren ook maar weer opsturen. Ik kan niet wachten op mijn rijbewijs en de zomer, lijkt me echt heerlijk om met jou, Rosa of Elles als bijrijder rond te tuffen in het zonnetje.. raampje open, muziekje erbij, slippers aan, ah Nee, maar zover is het nog niet, we moeten eerst nog een paar sneeuwbuien zien te doorstaanals het zo doorgaat
Hoewel sneeuw toch nog steeds ook wel mooi kan zijn:
Mooie Jessie
En het echte baasje, Berdien, ook nog eens met haar twee prachtige poownies:
Oh, ik had het topic stiekem al bekeken zonder te reageren, maar het is mooi! en, ik ben de eerste niet die het zegt, wat zijn ze groot (Of zijn jullie zo klein)
Die tweede foto staan jullie beide erg leuk op zeg
Tessel, als jij het zo zegt lijkt het wel een heerlijk hippievakantie. Niet vergeten dat we het eigenlijk doen voor het kinderen begeleiden en paardrijdendeel he
Jahaa, maar zo in de auto rondtuffen heeft toch ook wel wat Gewoon gezellig, lekker kletsen, pakkoekjes en flesje drinken erbij, klaar en als het -god verhoede - toch regent, een dak boven je hoofd!
En daarna natuurlijk weer rijbroek aan en terug in het zadel, want hoe leuk autorijden ook is, paardrijden is altijd leuker, hoe je het ook wendt of keert
Hihi, zo groot zijn ze niet hoor. Jes is 1,55 en Flynn geloof ik 1,60. Ze zijn alleen zo massief door de spekjes en de wintervacht en de sokken
Ja, ik vond de automomentjes vorig jaar ook heel leuk. Hoewel het toch wel flink aanpoten was. Lagen we eindelijk een keer in de zon in het gras werden we gebeld dat het eten al klaar was. Ja, zeg he, zo wordt je toch nooit bruin? (ik bedoel, dat is bij mij sowieso al een hele klus, maar...) Een van de mooiste momentjes was nog toen wij het busje geparkeerd hadden en zaten te wachten op de groep om jullie naar de boerderij met water te brengen. Daar was het helemaal stil!
Massief is het inderdaad wel en als je de schofthoogte erbij zegt klinkt al helemaal niet meer zo groot, maar wel veel paard iig. Het pas wel mooi in de sneeuw.
Haha.. wat vertel je dat toch weer lekker droog van dat bruin worden Jannette voelde het waarschijnlijk op afstand dat jullie aan het niksen waren en wilde jullie weer even aan het werk zetten
Mijn favoriete auto (eigenlijk bus) momentje van vorig jaar was dat van die kaart. Heb ik al tig keer verteld, maar toch. Racen om bij de manege te komen omdat Dennis die sleutel moest hebben en vervolgens drie keer de rotonde rondgaan omdat 1) je de juiste afslag even kwijt bent en 2) de kaart uit het raamje waait en 3) je de kaart van het asfalt moet rapen
Onderweg te paard vind ik toch ook altijd weer genieten, hoe vaak je die route eigenlijk al gereden hebt. Ik kan altijd nog zo uitkijken naar 'mijn' bermpje op de vrijdagochtend
Jannette is altijd erg goed in het zorgen dat je iets te doen hebt
Het rotonde, kaart vliegt uit het raampje, grote paniek moment ken ik nu inderdaad zo goed dat het lijkt alsof ik er zelf bij was. (En Tessel, ik vraag me zo af of het goed gaat als wij met z'n tweetjes een paardloze dienst hebben, volgens mij komen er dan nog wel een paar van die momenten bij )
Ik vond de woensdagochtend trouwens ook veel mooier dan ik me kon herinneren. Vooral de peptalk was hip, maar je legt dan echt de route af en hebt alles. Bermen, bos en nouja, erg tof!
Zo Tessel wat een gave foto's haha zijn al weer druk aan het plannen voor de zomer. Moet zeggen dat ik die sneeuw ook wel weer zat ben
Maaar even heel groot nieuws!!! IK HEB EEN PAARD!!! hehe,, duidelijk We moeten nog even heen om alles te regelen maar het is zo ver, mijn eerste eigen paardje en jaja het is nog mn verzorgpaard ook wat wil je nog meer :D haha sorry loop al 2 dagen te stuiteren en te doen
Waarschijnlijk wel ja, wij zijn twee van die stuntelaars (met allebei dan pas net ons rijbewijs) dat er geheid een paar dingetjes mis zullen gaan. Maar hey, ik heb een tomtom gekregen voor kerst, dus die neem ik gewoon mee hoor verdwalen we iig niet. En zolang we de lijstjes van wat mee moet nauwkeurig bijhouden, en het inpakken van de auto zorgvuldig coordineren (ik de paardenspullen, jij de lunchspullen oid) komt ook dat wel goed. Op hoop van zegen enzo
Alsik er zo aan terugdenk had die hitte van vorig jaar toch ook wel weer wat. Al dat slepen met water enzo, we hebben het iig wel goed geregeld
edit: Marjolein is het Zalina die je hebt gekocht/gekregen? Gaaf hoor! Van harte gefeliciteerd!