Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zeg maar waar ze voor de deur kunnen parkeren.Of als ze vermoeden dat je het te bond maakt.Ik heb hier nog nooit iemand gezien hoor...sterkter nog,toen ik een paar jaar geleden een burn-out had heb ik na een half jaar zelf maar eens gebeld
muiszje schreef:Welkom suzanne!
Je hebt een mooie merrie ja (lijkt als 2 druppels water op Boaz, alleen is die ruinzal ff een foto zoeken!)
Tis hier heel gezellig, maar soms met wat gezever ertussen door, gewoon onzin meebabbelen en je zit goed

Waar? Hoe duur? Hoeveel paarden/pony's? Geen binnenbak zeker?
Joki schreef:Met EV's heb ik al aardig wat te stellen gehad; die draaien heet en kennen dan geen uitknop meer en als je een baanev heb kan je vol aan zijn bek hangen; je hangt toch nooit harder dan zijn exjockey. Met de EV die ik ken hoef je ook niet te gaan stappen om af te vloeien (voordeel als het met av wel kan) aangezien je dan helemaal een leipo krijgt. Als ik er echt niks meer mee kan draaf ik op het tempo redden wat er te redden valt keihard door en maak daarna vrolijk hetzelfde rondje opnieuw om te kijken of hij zich dan wel kan gedragen.

muiszje schreef:hmm,.. soms loopt ze een beetje raar van achter.. beetje slappig.. ik weet niet of springen dan een goed id is, maar nora vind het wel fantastisch ja:)
(maarem.. met boomloos kan je bijna niet springen,, dat ding voor doet pijn als je echt gaat staan..)

PattyOosten schreef:Nou, net terug van Wennekers, die Jos is een aardige man! We hebben uitloopstal nummer 19 gereserveerd. De keuring is een dag naar voren gehaald. Ze wordt dus nu donderdag gekeurd. Als alles goed is, komt ze zaterdag hierheen!
Hebben jullie nog tips voor de keuring: ik weet al van de kogels en knieen achter, en de longscopie. Verder nog iets cruciaals?
Schimmelig schreef:muiszje schreef:hmm,.. soms loopt ze een beetje raar van achter.. beetje slappig.. ik weet niet of springen dan een goed id is, maar nora vind het wel fantastisch ja:)
(maarem.. met boomloos kan je bijna niet springen,, dat ding voor doet pijn als je echt gaat staan..)
Kul Muis
Waar baseer je dat op? www.boomloosrijden.nl voor de details.
Het klopt dat boomloos niet gemaakt is om mee te springen (daar schuift het teveel voor). Een enkele sprong kan echter wel, maar dat het 'pijn zou doen' dat klopt niet hoor.
alano schreef:bloed laten afnemen voor de keuring. (conrtoleren ze op verdovende middelen en of alles in orde is)
welk rijtje van de uitloop stallen dan?
PattyOosten schreef:Nou, net terug van Wennekers, die Jos is een aardige man! We hebben uitloopstal nummer 19 gereserveerd. De keuring is een dag naar voren gehaald. Ze wordt dus nu donderdag gekeurd. Als alles goed is, komt ze zaterdag hierheen!
Hebben jullie nog tips voor de keuring: ik weet al van de kogels en knieen achter, en de longscopie. Verder nog iets cruciaals?
PattyOosten schreef:alano schreef:bloed laten afnemen voor de keuring. (conrtoleren ze op verdovende middelen en of alles in orde is)
welk rijtje van de uitloop stallen dan?
De eerste rij vanaf de grote bak volgens mij. Sta jij daar ook? Ik ben niet bang voor verdovende middelen, moet ik dan toch laten prikken?
maar toch 
Veyton rent nl. gráág mee... Gelukkig heeft veyton zich keurig gedragen

Heb het in 3 kwartier gefietst
en ik was blij om weer thuis te zijn zeg!Tinky12 schreef:Ik heb evt een koopcontract voor je wat je volledig aan kunt passen(is nu specifiek voor ijslanders).Daarmee heb je een rechtsgeldig eigendoms document in handen.
Heb het met beide ijslanders gedaan en beide verkopers waren er erg content mee.Zou dus ook niet weten waarom het niet met een warmbloedpaard zou kunnen.
Zowel stamboek papieren als paspoort zijn geen wettelijk eigendomsbewijs.Wel een evt "verkoop-briefje"
Spannend hoor!!