Lucky Stable Bokkers!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

merit_

Re: Lucky Stable Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:07

waar ga ik mee naar toe? Snap er niets meer van? Gaat dit over Jumping of die Hollandse avond.... Verward

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 11:03

LaFunkyJazz schreef:
passion1991 schreef:
die 7 jarige wellthit z dressuur ruin zal wel flink te duur zijn!
En die 5 jarige denk ik ook! hebben jullie ook naar die 3 jarige hengst gekeken van pavarotti van de helle?? misschien wel familie van Undercover! die is van willem van de helle! Lachen En sowieso familie van Pythagoras!

z dressuur getraint, nooit gestart. En er staat ook een leuke 007 die lucht zuigt, band om en je merkt er niets van scheelt in de prijs.
Tja, die 3 jarige is gaaf, maar totaal onbeleerd, EN hengst, is dat wel wat je wil dan?

Ik heb het liefst een paard wat al beleerd is, maar het belangrijkste vind ik dat ik een goed paard heb. Ik heb liever een goed onbeleerd paard dan een minder beleerd paard. Het inrijden is bij die bonte opzich ook goed gelukt.
Die 007 is op zich wel leuk, alleen hij straalt echt niets uit..

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:29

die hengst lijkt mij niet verstandig. lijkt mij beter dat je een beleerd paard neemt.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:48

Die 007 zit dik in zn vacht, onbespierd, maar knopjes zitten erop (zo te zien al wijken) en heeft goede gangen, als hij goed in zn vacht zit, wat meer spieren heeft..

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:56

kijk naar nepal Tong uitsteken hoe kwam die toen ik m kreeg Tong uitsteken en kijk hoever ik nu al ben Lachen ((niet opschepperig bedoelt maar jullie snappen wat ik bedoel hoop ik haha)

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:21

Zo te horen wil je graag een echt goed paard, maar dan moet je wel wat meer geld neerleggen dan jullie zo te horen er voor over hebben. (lees reactie van Louise Knipoog )
Maar ben benieuwd met wat jullie terug komen Lachen
En stel er staat niks leuks voor je tussen, krijgen jullie dan wel je geld terug?

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 18:01

Ja we krijgen sowieso geld terug. We leveren hem ook eerst in, dan geld terug, en dan gaan we pas paarden kijken.

Deze is ook leuk, heb alleen slechte verhalen gehoord over deze handelaar...
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/13 ... qg%3D&fs=1

Als die 3-jarige een ruin is is het al een heel ander verhaal. Als die gewoon net zo braaf is als die van louise.. Knipoog

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:05

allebij merit!! hihi! je moet hihi

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 18:06

Die 007 lijkt overbouwd, heeft een te lange rug en een slecht achterbeen.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:21

Mick_G schreef:
Die 007 lijkt overbouwd, heeft een te lange rug en een slecht achterbeen.

owja dat zie je van een foto :S sorry hoor en trouwens bij die myrna komt nepal ook vandaan Clown voor dat hij bij maria stond

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 18:51

O dat is wel iets goeds dan! Dan ga ik haar toch maar even bellen.

En ja dat kan ik van een aantal foto's zien.

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:56

wat is de site waar al die paarden op staan?
@joyce: superbedankt dat je voer had gehaald!! Haha!
heeft chelsje weer lekker eten Lachen
oehhh zo surprises met familie... ben benieuwd, volgens mn zus wordt ik in de zeik genomen Boos!

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 20:20

hahaha Tong uitsteken Altijd leuk die surprises. Ik heb gisteren de surprise van mn baas gemaakt op mn werk, hij had geen zin om m te maken Knipoog

www.jansenvandenhout.nl

Hij heeft alleen nog meer paarden staan dan op de site staan.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:22

Mick, wil je graag een paard van een handelaar? Er staan ook hele gave van gewoon particulieren te koop(marktplaats, kapaza, marktplaza etc.), misschien zit daar wat tussen?

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:24

Particulieren doen bijvoorbeeld verschrikkelijk moeilijk bij het weer inruilen van je paard ...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:28

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 20:28

Focussed schreef:
Mick, wil je graag een paard van een handelaar? Er staan ook hele gave van gewoon particulieren te koop(marktplaats, kapaza, marktplaza etc.), misschien zit daar wat tussen?

Wij hebben hele goede ervaringen met deze handelaar, binnen 6 maanden "niet goed -> geld terug" garantie. Mijn garantie loopt bijvoorbeeld overmorgen af, en ik mag haar echt nog gewoon terugbrengen en krijg mijn geld terug. Past het paard toch niet bij mij, of het blijkt medisch niet helemaal goed te zijn dan breng ik hem gewoon terug.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:28

Pegasus schreef:
Particulieren doen bijvoorbeeld verschrikkelijk moeilijk bij het weer inruilen van je paard ...

Ohja, daar zit je natuurlijk nog mee. Mm, maar je had toch nog een proeftijd? Mag je hem dan niet weer 'retouneren' omdat hij eigenlijk niet bevalt? (Geld terug verder geen gezeur meer zeg maar).?

Edit: Lees net je berichtje Tong uitsteken

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:30

Is dit ook niet gewoon mogelijk bij veel particulieren? Bij Naomi was de afspraak 2mnd uittesten op eigen terrein, als het beviel mocht ze mee naar Lucky nóg 3mdn uitproberen op Lucky en dan de knoop doorhakken. (En Naomi was van een particulier).

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 21:21

Als ik een paard verkoop wil ik m niet meer terug, stel je voor dat ik al een nieuw paard heb en dan moet ik er nog eens 1 terugnemen. Maar ik kijk inderdaad ook wel op marktplaats, ik heb al een aantal leuke gezien en gebeld, maar vaak zijn ze toch te duur (rond de 6500,00). Tja, ik wil een groot paard he, die zijn duur..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 21:39

http://link.marktplaats.nl/133394362

Als het niet klikt? Als 'oud baasje' wil je toch het beste tehuis voor je 'kind', dus ook een nieuw baasje waarmee het klikt lijkt mij? En er valt toch altijd wel wat te regelen? Als je dat als eerste duidelijk maakt voordat je gaat kijken, scheelt een hoop werk. Knipoog

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 21:43

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 22:46

Anniek, je kan wel zomaar paarden erop gooien, maar je hebt te maken met een prijsklasse.
En ik denk dat mick zelf lekker rond wil kijken.

@ Mick, over de 007, slecht achterbeen wordt gereden zeg ik altijd. Een paard kan van nature lui zijn van achter, maar als je goed rijd... Het zelfde dat hij nu op de voorhand wordt gereden, daardoor lijkt hij misschien overbouwd, of er ligt een slecht passend zadel op.
Lange rug wil niet veel zeggen, Passion had bv ook een lange rug, Nepal heeft een lange rug, Ik zie dressuurpaarden liever wat langer, dan beknopt, zoals Valeron, Tuschinski e.d

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 00:01

Over dat achterbeen heb je zeker ook gelijk. Maar een paard wat dat van nature niet heeft, krijgt dat nooit zo als een paard wat dat wel heeft.
Die lange rug was dus ook het op een na grootste minpunt van passion Knipoog Zij verzamelde daarom ook niet makkelijk, ik denk dat annika tegen hetzelfde probleem aan loopt. Maar een lange rug heeft ook voordelen, het is maar net waar je voor kiest.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 07:51

maar als jij een paard met van nature een sterke achterhand wil mag je wel wat meer poen neerleggen zoals al eerder was gezegd volgens mij Lachen