Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LaFunkyJazz schreef:passion1991 schreef:die 7 jarige wellthit z dressuur ruin zal wel flink te duur zijn!
En die 5 jarige denk ik ook! hebben jullie ook naar die 3 jarige hengst gekeken van pavarotti van de helle?? misschien wel familie van Undercover! die is van willem van de helle!En sowieso familie van Pythagoras!
z dressuur getraint, nooit gestart. En er staat ook een leuke 007 die lucht zuigt, band om en je merkt er niets van scheelt in de prijs.
Tja, die 3 jarige is gaaf, maar totaal onbeleerd, EN hengst, is dat wel wat je wil dan?
hoe kwam die toen ik m kreeg
en kijk hoever ik nu al ben
((niet opschepperig bedoelt maar jullie snappen wat ik bedoel hoop ik haha)
)
Mick_G schreef:Die 007 lijkt overbouwd, heeft een te lange rug en een slecht achterbeen.
voor dat hij bij maria stond 

Altijd leuk die surprises. Ik heb gisteren de surprise van mn baas gemaakt op mn werk, hij had geen zin om m te maken 
Focussed schreef:Mick, wil je graag een paard van een handelaar? Er staan ook hele gave van gewoon particulieren te koop(marktplaats, kapaza, marktplaza etc.), misschien zit daar wat tussen?
Pegasus schreef:Particulieren doen bijvoorbeeld verschrikkelijk moeilijk bij het weer inruilen van je paard ...
Zij verzamelde daarom ook niet makkelijk, ik denk dat annika tegen hetzelfde probleem aan loopt. Maar een lange rug heeft ook voordelen, het is maar net waar je voor kiest.