Bij ons op school hoef je dat niet te proberen; ze kijken de hele tijd op zo'n computer en dan zien ze welke programma's iedereen op heeft staan en als ze je betrappen nemen ze je pasje in en mag je een week niet meer op de pc, en das best lastig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:hestejente schreef:La Morka mag niet meer springen hoorde ik van Manon. Ze heeft blijkbaar te veel last van de artrose. Daardoor springt ze op de rechterhand ook lastig aan in galop, Lisa, hou daar even rekening mee in je proefje. Als je je linkerbeen goed (bijna overdreven) naar achter doet en een tikje op haar schouder geeft met je zweepje gaat het meestal wel goed. En achter loopt ze langzamer dan voor, als je bij het losrijden wat overgangen rijdt moet 't zeker goedkomen
Volgens mij is het zo dat de jury een blaadje met opmerkingen krijgt met dingen waar sommige paarden moeite mee hebben of dat ze een hulpteugel hebben ofzo. Ik denk dat daar vast wel op staat dat La Morka moeilijk in de rechtergalop gaat en dat ze daar wel rekening mee houden.
En dat is nou niet bepaald dat je zegt erg belangrijk nieuws. Ga nu even boekje ophalen en verder werken aan voorstel, daarnet ben ik bij mijn begeleider geweest en die heeft me goed op weg geholpen.

Veel plezier bij Tommie.