Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet opgeven hè Cis!
Anne_87 schreef:
) en dan dus rondleidingen geven.
Maar dan komen we zeker eens een rondje met jou mee doen op de bus van het voorjaar ofzo
Leuk dat je je lesbevoegdheid nog gaat halen, is nooit weg idd!
Maar goed, voor posten geen tijd meer gok ik zo, dus hierbij allemaal een fijne week volgende week! Thirz, ik zal Orson zeggen dat 'ie lief voor je is en alvast bedankt voor je hulp

Of nie Cis? Lukt t met de mooie uitnodiging? Ben benieuwd nl 
)
Wij willen feestjes
En Orson aan de longe ging ook alle kanten op, voorbenen uitstrekken, achterbenen omhoog..,waar je maar zin in hebt he!
Hopen dat t snel weer overgaat, want hoest en snuit me verloren! 

En ben helemaal jaloers op je zonnebank
) Nog maar ff poetsbeurt aan Nous en Orson gegeven, meer kon ik nie doen, vind t maar niets hoor dit weer
Morgen hopelijk weer voorbij! 
Stond vanmiddag al voor t raam te kijken "Hee, kijk sneeuw! Ahhhh gaan we buiten spelen? *doet smeek blik*"
Heb heel onderweg met de sneeuw gegooit en er tegen geschopt. Tink helemaal
Dus die is wel blij met de sneeuw 
Hopen dat je vanaaf al weer kan rijden Mariek! Wel zo fijn als je dan een rustige Jade hebt woensdag. Is voor Thirz ook wel zo fijn met die 2 paarden!
Doen we t dan gewoon een keer
Bah! Waneer komt het voorjaar nou eens?!
Nu de rest nog 
Balen! Beterschapjes Thirz! Ik heb ook last van een kriebel in mn keel en wat dufheid, dus druk aan de vitamines enz en hopen dat ik t zo voor blijf! Hopen dat jij snel der vanaf bent! 

Oke, oke heeft hij nog net wat lessen nodig, maar t zit er vast in!
De rest ook gezellie mee dan? Kims misschien? Nel misschien ook? Bar jij had natuurlijk cursus de volgende dag, maar misschien kan je toch nog ff mee?