manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:23

Eh ja ik ben aan het vechten met mijn computer om iets leuks te maken :)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:31

Hulplijnen zijn ingeschakeld Cis! Renate gaat het in de groep gooien bij d'r dispuut, dus dat zijn er gelijk een hele hoop! Wat ga je trouwens nog studeren in Den Bosch dan? Iets aan de HAS ofzo?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 15:48

Ben benieuwd wie het gevecht gaat winnen :P Niet opgeven hè Cis! ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 18:25

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:21

Cool Cis!!! Erg gaaf! Voor hoeveel uur dan? Kom ik nog wel een keertje lang als je aan het werk bent ;)
Nou Anne, je mag geen paarden meer houden :+ Vaag hoor!
WIDM ga ik ook niet redden met werken, maar morgenmiddag ga ik dat lekker op de bak eens rustig bekijken! Was Nous nog een beetje lief Bianz?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:12

Zullen we het weekend na het feest van Cis en Kims maar aanhouden om housewarming hier te houden, of kan een van jullie dan niet?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 09:49

Als t op vrijdag is wel Bar ;)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 09:59

Anne_87 schreef:

Ja vond jij het ook al zo bijzonder. Zouden ze nu Scheldestad en Paardoes ook gaan verhuizen? :')

In Den Bosch ga ik één jaartje de STOAS doen, das de lerarenopleiding voor het agrarisch onderwijs. Dus dan heb ik zegmaar
mijn tweedegraads lesbevoegdheid en mag ik op het vmbo, mbo en praktijkonderwijs les geven. Niet dat ik nu fulltime het onderwijs in wil, maar het is nooit weg en misschien is het wel leuk om parttime te doen.

Bij de Beekse Bergen moet ik op de safaribus rijden (dus ook sturen :D ) en dan dus rondleidingen geven.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:03

Hahaha Cis! Met zo'n bus zijn wij 2 jaar geleden ook geweest; toen hadden we zo'n leuke buschauffeur he! Staat nog wel een foto van hem ergens in het topic ;) Maar dan komen we zeker eens een rondje met jou mee doen op de bus van het voorjaar ofzo :) Leuk dat je je lesbevoegdheid nog gaat halen, is nooit weg idd!
Echt weer een domme regel van geen paarden in de bebouwde kom; moet nog zien wat er van terecht komt!
Housewarming is op vrijdag de 20e bij jou dan Bar?
Nous was zeker lief: nadat ik haar stalletje had gedaan en gevoerd, zag ze mij als één grote zak muesli; ze volgde me constant hahaha! Onze knollies hadden allebei de paddock flink onder gemest: de buitenrit had de spijsvertering aan het werk gezet geloof ik :)
Vandaag nog een enorme racedag voor ik vannacht op vakantie ga: tot 14:30 uur werken, dan naar Orson (longeren of rijden, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb), dan thuis de laatste dingen regelen en inpakken, Gijs aandacht geven, omkleden voor afscheidsfeestje collega, dan uiterlijk 18:15 uur weg om een half uur later op het feestje te zijn. Feestje vieren (ze wilden ook nog op stap... dat wordt 'm niet laat geloof ik), paar uur slapen en dan rond 6 uur weg! Pff wordt zelf al moe als ik er naar kijk :D Maar goed, voor posten geen tijd meer gok ik zo, dus hierbij allemaal een fijne week volgende week! Thirz, ik zal Orson zeggen dat 'ie lief voor je is en alvast bedankt voor je hulp :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:05

Heeft iemand het adres van Bianca voor mij? (ivm verhuiskaart)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:17

Je hebt een pb met t adres :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:15

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 13:45

Gestemd! :D
Hee Bar wanneer is je Housewarming nu eig? De vrijdag na t feest van Cis en Kim, of t weekend?

En volgens mij heeft de computer van Cis t gevecht t gewonnen :P Of nie Cis? Lukt t met de mooie uitnodiging? Ben benieuwd nl :):)

Al het gerace nog gelukt voor je op vakantie ging Bianz? Plezier gehad op je vakantie? (aangezien je dit leest als je terug bent :P)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:48

Ja, waar blijven al die uitnodigingen?! :+ Wij willen feestjes :))
Heb ook gestemt Bar!

De paarden hadden ook weer flink de kou in hun lijf met als resultaat weer veel heen-en-weer-gespring! Eerst les met Nous, die eerste 10 min alleen maar wilde galopperen. Daarna nog wel super gereden :j En Orson aan de longe ging ook alle kanten op, voorbenen uitstrekken, achterbenen omhoog..,waar je maar zin in hebt he!

En ik heb fijn het verkoudheidsvirus te pakken :\ Hopen dat t snel weer overgaat, want hoest en snuit me verloren!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:32

Thnx voor het stemmen!
Ik ben net samen met cis op buitenrit geweest, was de bedoeling dat ik mee zou gaan op de fiets, maar neline was ook op stal en toen mocht ik voice lenen :)
Ze hadden er allebij echt veel zin in! En koud dat het was, niet normaal!

Nel; superbedankt voor het lenen van voice! Ze heeft zich netjes gedragen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:28

Ik heb net even foto's gemaakt van mn huis!

Woonkamer (gordijnen komen zaterdag)
Afbeelding

Dit staat tegenover de bank
Afbeelding

Eettafel
Afbeelding

Wc beneden
Afbeelding

Logeerkamer (met logeerbed)
Afbeelding

Ook logeerkamer
Afbeelding

Slaapkamer
Afbeelding

Zonnebank op zolder :)
Afbeelding

Computerkamer
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:31

Ziet er echt leuk uit Bar, gave spulletjes heb je :j En ben helemaal jaloers op je zonnebank 8-)

Vanmorgen stonden de paardjes nog buiten, op den duur begon het wel erg hard te sneeuwen en toen hebben we alle paardjes maar binnen gehaald. (Marieke: Jade wil wel een slee, die gleed alle kanten uit :+ ) Nog maar ff poetsbeurt aan Nous en Orson gegeven, meer kon ik nie doen, vind t maar niets hoor dit weer :\ Morgen hopelijk weer voorbij!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:14

hahaha....orson die stiekem schaatsles wil, Jade die graag wil sleeen, gaat lekker met onze paardjes....fijn dat ze binnen staan, maar wel balen idd dat we er nu niks mee kunnen, wilde vanavond flink rijden en morgen ook, want montoya gaat woensdag voor t eerst, en dan zou k t fijn vinden als Jade dan gewoon rustig is....ga dus heeeeel hard duimen dat het morgen (vanavond) weer weg is allemaal....Bianz, je had dus net zo goed hier kunnen blijven, hebben hier ook sneeuw haha.......
Leuk huisje bar, wanneer is nou de housewarming? (staat vast ergens hoor....)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 16:28

Ziet er leuk uit Bar! Kom t snel eens in t echt kijken! Die vrijdag toch na t feest van Cis en Kim toch? Ben benieuwd naar je hele huisje in t echt! :D
*en idd jaloers op je zonnebank! Lijkt me best relaxt met dit weer: lekker warm!

Nou ik weet gelukkig wel 1 persoontje die hélemaal gelukkig is dat t sneeuwt: Tinker :P Stond vanmiddag al voor t raam te kijken "Hee, kijk sneeuw! Ahhhh gaan we buiten spelen? *doet smeek blik*"
Was net dus ook helemaal blij dat hij een rondje uit mocht in de sneeuw :P Heb heel onderweg met de sneeuw gegooit en er tegen geschopt. Tink helemaal :):) Dus die is wel blij met de sneeuw ;)

Zelf vind ik t wel weer goed geweest: tis weer blub gereden en gelopen, t mooi is eraf, dus nu mag t wel weer weg :P Hopen dat je vanaaf al weer kan rijden Mariek! Wel zo fijn als je dan een rustige Jade hebt woensdag. Is voor Thirz ook wel zo fijn met die 2 paarden!

Ow en Mariek, mn ouders moeten zaterdag nog wat klussen doen voor de verhuizing, dus kan dan toch nie mee naar Jade. Helaas. Maar kan tijdens mn stage ook nog wel een keer een zaterdagmiddag missen hoor :) Doen we t dan gewoon een keer :j

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:10

Yup de vrijdagna het feest van Kim en Cis is het housewarming!
@ Nel; jij mag n keer overdag komen hoor ;)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:27

Leuk Bar :)
En top uitnodiging voor t feestje Cis en Kim! Anne en ik zijn al druk aan het brainstormen over kado's/kaarten/kleding enz :+

Pff, mn verkoudheid wordt alleen maar erger. Zit hier onder dekens met verwarming op 20 graden en heb t nog koud :\ Bah! Waneer komt het voorjaar nou eens?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 17:33

Kleding is geregeld :D Nu de rest nog :P
Gaan we die aaf ook nog even de stad in met zn allen? is lang gelee! Kunnen we meteen wat toffe types versieren met onze valantijns-outfit :Y)

Ow bah, nog steeds nie beter dus? :\ Balen! Beterschapjes Thirz! Ik heb ook last van een kriebel in mn keel en wat dufheid, dus druk aan de vitamines enz en hopen dat ik t zo voor blijf! Hopen dat jij snel der vanaf bent!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:58

Balen Thirz dat die verkoudheid zo hardnekkig is!

Gezien jullie ruime ervaring met feestjes komt dit outfit ook vast helemaal goed! :D

Enne, daarna stappen vind ik wel een goed plan!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:18

Ik ben ook in voor stappen erna :j

En Orson introduceerde vandaag nog een nieuwe cursus: de schep bedienen :')

Afbeelding Afbeelding

Hij ging er serieus mee heen en weer zwaaien _O- Alleen later ging ie ipv troep opscheppen de kruiwagen omgooien, dus hij heeft nog wat lessen nodig :+

En nog 1 van Nous die sneeuw lekker vindt:
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 20:28

Hihi, staat heel charming Orson :+
Máár wel super handig: geef t paard een schep en hij maakt zelf zn paddock schoon! *D Oke, oke heeft hij nog net wat lessen nodig, maar t zit er vast in!
:')

Jeej leuk! Heb al zin om te gaan stappen dan :):) De rest ook gezellie mee dan? Kims misschien? Nel misschien ook? Bar jij had natuurlijk cursus de volgende dag, maar misschien kan je toch nog ff mee? :D