Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Manon_S schreef:Eeeh daarvoor is het te laat. Ik heb veel met haar te maken want ik rijd der paard.
Ik ga geen geheimen voor me houden over haar.
Wil dat het dit keer goed gaat met mij en een bijrijdpaard dus ik doe alles netjes en eerlijk zodat het daar aan iig niet meer kan liggen.
Had der een uur geleden nog gesproken op stal.
. Ik vind een uur al verschrikkelijk, wat een week heb je dan zeg... Hopen maar dat het snel klaar is..
.
Echt.. dit gun je niemand!! Melanie_B schreef:xDeena_ schreef:Ja dat klopt, maar ik vraag dus nu of ze het alsnog er niet over wil hebben..
Jeetje, je plaatst echt domme dingen.. Je wilt niet dat er over gesproken word maar plaatst 't wel op internet??Beetje onhandig hé.
Arethe schreef:Melanie_B schreef:Jeetje, je plaatst echt domme dingen.. Je wilt niet dat er over gesproken word maar plaatst 't wel op internet??Beetje onhandig hé.
Hier stille meelezer (eigenaar Appie).
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd door Deena. Ze heeft al eerder privé berichten van mij en berichten over mij op bokt gezet en is hier toen ook op aangesproken. Ook door mij gewaarschuwd dat iedereen dit kan lezen dus ook persoon waar het over gaat.
Helaas wordt hier niet van geleerd, en gebeurd het weer. Is dus niet iets wat voor het eerst per ongeluk kan gebeuren. Heb dan ook even een mod ingelicht.
Verder vind ik het een leuk topic en kruip nu weer in mijn mee-lees hoekje.