Ja date is inderdaad verkeerd geplaatst hihi En ja ik was gek op die ex van mij van en ja ben over hem heen, maar nog heel veel woede... Ik kan niet begrijpen dat ik zo gek op hem was... Hij heeft dingen geflikt joh die niet te zuinig zijn!
Andrea ik ben hartstikke blij voor je hoor! Maar voor je eigen gevoel kijk even naar Kassa van zaterdag. De meeste rijscholen gaan niet van te voren bepalen hoeveel je nodig hebt. En waarom niet? Je gaat je daar op instellen en gaat slordige rijden zodat je dat aantal maar haalt. Snap je? Ik zal vanaaf even aan mijn rij-instructrice vragen...
AfricanLady
Geplaatst: 25-03-13 19:28
alles is goed uitgelegd en ze kijken in welke van de 3 groepen je komt daarom doen ze die test en ze kijken hoe snel je leert en alles oppikt ben je rustig in het verkeer of ga je stressen als het drukker op de weg is
@ danielle en andrea bij mij zei de baas van de rijschool dat ik waarschijnlijk 10 lessen bezig zou zijn met alleen gassen remmen en sturen omdat ik niet snel leerde en blablabla, en bij mn eerste les zei die man oke Gassen remmen sturen schakelen hoppaaa hahaha dus t betekend niet dat wat ze zeggen ook echt goed is
Nou omdat daar redelijk vaak misgaat... Weet niet of ze per les betaald of voor dat aantal wat ze nodig zou hebben... Maar ze kunnen wel zien van: oh je hebt de auto onder controle maar ze kunnen bij 1 les niet zien of je goed plant, direct goed kijkt etc
Mijn instructeur zei na jaren ervaring kan je inschatten hoeveel lessen iemand ongeveer nodig heeft, je kan zien of iemand er gevoel voor heeft of niet
Haha bij mij zei ze ook dat ik ongeveer 40 uur nodig had, maar het werden er 65 Vanmiddag komt de osteopaat voor Ferro, ik vind het wel erg spannend hoor...
Oh my god, wat me nu toch gebeurde! Ik was de post aan het doen. Ik stapte uit me auto bij een nieuwe straat en er loopt een jongen langs waar ik vriendelijk hey tegen zeg. Ik doe me achterklep open om me post te pakken en die jongen komt opeens naar me toe. Hij zag dat ik voor postnl werkte en of ik wist of ze nog mensen zochten want hij zocht ook een bijbaantje, blablabla. Ik het hem dus uitleggen enzo vraagt die opeens: oh nog een ander vraagje, heb je misschien facebook ofzo want dit begon als een serieuze vraag maar nu ik zo met je praat lijk je me wel een leuk meisje... Ik weet nu hoe die heet, hoe oud die is en waar die woont. Maar het is denk niet helemaal mijn type want hij zei ook dat die gister zo dronken was, hij weet er niks meer van en hij was nu nog steeds wat wankel. Ik hou niet van die partyanimals. Maarja hij zei dat die me ging toevoegen op facebook, weeeiirrdd!!