skyline schreef:Jeeej ik heb goed nieuws![]()
![]()
Het gaat hartstikke goed met der beentje het is wonderbaarlijk mooi aanelkaar gegroeid . Dé dierenarts en zijn hulpjes,kende nahla allemaal nog . Dus van de zomer mag nahla het land weer op .
En nahla ging met haar 8 maanden oud helemaal alleen in de trailer , ze was op de heenweg echt boos haha en daar in die stal was ze best wel hyper door alle geluiden van bladblazers enz maar ze is wel een dapper ding en de terugweg ging ook heel rustig![]()
Zeker goed nieuws! Maar wat een vergelijking he met het vorige bezoekje. Kan je nagaan hoe snel zoiets word opgegeven terwijl met de 'juiste' zorg al heel wat verbeterd kan worden!
. Ik reed Smee te gemoet (door het industrieterrein) en toen reed ik de heen weg langs een vol bushokje, een van die mensen begon te hinikken (klonk als een paard die geslacht werd
), ik ben het onderhand gewent en paar minutjes later keerde ik terug met smee. Komt er plotseling een vrachtwagen achterlijkhard aanrijden
Ram shrok en sprong opzij en galopeerde weg (na drie pasjes al terug in draf (record)) en draafde keihard langs het bushokje. Roept er eentje "tja, dan moet je maar eens fatsoenlijk gaan rijden"
het was dat ik te druk met ram bezig ben, maar als ik hem nog een keertje tegen kom, mag die het proberen
Volgens mij heeft nog niemand uit mijn les ooit op hem gereden.