esiebessie schreef:*heeft gegoogled* YEAH, het zadeltje heeft 'm!Dat is de enige winkel waar m'n vader naartoe wil, omdat die lekker dichtbij is.
anders probeer je hem nog een keer uit donderdag, dan weet je zeker dat die lekker zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En m'n vader gaat weer de cartridges bij laten vullen en dat zit daar vlakbij.
esiebessie schreef:Ik denk dat het Zadeltje nog dichterbij is.En m'n vader gaat weer de cartridges bij laten vullen en dat zit daar vlakbij.
[ITP] Fotoshoot valk cruzado door photoyara & vandenoordfotografie
Sabinee__ schreef:Nou, no offense, maar 90% van dergelijke topics zijn altijd mensen tussen de 12 en 16 ..
Niks tegen deze leeftijd, maar als je hierbij een eigen paard krijgt en los gelaten word door je ouders is het bijna vragen om problematiek...
Helemaal vanwege de puberteit waarin je meestal overtuigd bent van je eigen kunnen en mening.
Wilt natuurlijk niet zeggen dat er ook super mensen van deze leeftijd tussen zitten, maar grootste gedeelte is toch wel een beetje jammer..
esiebessie schreef:Dat is ook één van de redenen dat ik nu geen eigen paard wil, vind mezelf niet ervaren genoeg.
Romana01 schreef:Ik vind het gewoon vervelend dat ik (en bijv. Esmee) op een gegeven moment niet meer sirieus zullen worden genomen... Maar er is een heel groot verschil tussen haar en verschillende andere 15 jarige, want sommige willen wel dingen leren en andere denken dat ze ze al geleerd hebben
Romana01 schreef:Sabinee__ schreef:Nou, no offense, maar 90% van dergelijke topics zijn altijd mensen tussen de 12 en 16 ..
Niks tegen deze leeftijd, maar als je hierbij een eigen paard krijgt en los gelaten word door je ouders is het bijna vragen om problematiek...
Helemaal vanwege de puberteit waarin je meestal overtuigd bent van je eigen kunnen en mening.
Wilt natuurlijk niet zeggen dat er ook super mensen van deze leeftijd tussen zitten, maar grootste gedeelte is toch wel een beetje jammer..
Ik vind het gewoon vervelend dat ik (en bijv. Esmee) op een gegeven moment niet meer sirieus zullen worden genomen... Maar er is een heel groot verschil tussen haar en verschillende andere 15 jarige, want sommige willen wel dingen leren en andere denken dat ze ze al geleerd hebben
Sabinee__ schreef:Nou, no offense, maar 90% van dergelijke topics zijn altijd mensen tussen de 12 en 16 ..