Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luxket schreef:ik bedoelde niet dat meisje mirthe, is iemand in een allround week paarden geweest..
dat meisje had onwijs doorzettings vermogen maar kon ook door meiden bij haar op de kamer niet slapen, werd telkens wakker. Ze heeft vrijdag op een andere kamer geslapen en dat ging goed, echt haar pony is zo snel met zijn hoofd tussen de benen doen na sprong dat ze gewoon voorover getrokken wordt. Met crossen ging t goed, met de keuze les vrijdag niet, had aardig last van haar knie..
Snoekiej schreef:Jeetje, jullie hebben veel gekletst!
Ik laat denk ik een hoop spullen in mijn moeders auto liggen! Die mag ik volgende week meenemen. Ik hoorde dat er ook nog een leuke ruitersportzaak in de buurt was trouwens! Ik moet nog vliegenspray bijkopen. Kwam erachter dat hij bijna op is.
Over dat slapen hoef ik me ook niet druk te maken, slapen doe ik zowiezo welIk wilde trouwens nog een fles Passoa meenemen. Drinken er meerdere dat? Want dan mag er nog wel een fles mee
En eigenlijk had ik natuurlijk ook sinasappelsap moeten halen, vergeten!
Qua snoep heb ik gehaald:
- 2/3 zakken chips (weetiknietmeer
- Zak mini-twixjes
Jetske_ schreef:Hoi![]()
Even een kort berichtje vanuit Heerde. Heb net een beetje terug gelezen.
Ik heb er iig erg veel zin in![]()
En tja ... Verder niet zoveel zin om uitgebreide verhalen te gaan typen (iphone, verre van ideaal)
Heb gisteravond nog wedstrijd gereden hier ... Ging niet echt goedvertel ik op ermelo wel.