Stef_Winston schreef:Wow doe je er zo lang over?!
bussen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annemieke_88 schreef:Ja stomme bo inderdaad. Nou lovis was zaterdag ook niet lief. Die stond met bo los en begon na 20 min. ineens bo aan te vallen. Hij was echt niet leuk. Dus nu heeft lovis 2 wondjes en bo een paar tandafdrukken in haar rug. Gelukkig oppervlakkige schaafwondjes.
annemieke_88 schreef:Ik niet steef!
Weet niet of collin vanavond gaat. Wil eigenlijk longeren. Krijg haar niet opgezadeld en anders word het weer zo laat als iemand anders dat moet doen.
aatjuh12 schreef:oeei das minder!
hoooow.. ik heb zo een stomme vent hier opt werkdie weet altijd precies wat die moet zeggen om mij een rood gezicht te bezorgen! haha verschrikkelijk! nou kwam die met zijn zoon *best een knappe jongen om te zien trouwens* aan en dan maakt die weer zo een flauwe opmerking.. ja hoor.. BOEM KNALLROOD! haha oke.. hun weer weg.. komtie terug.. weer een opmerking.. BOEEEM WEEEEEEER KNALROOD! haha en het zijn niet eens van die hele erge opmerkingen.. ik word gewoon al rood bij het idee dat die weleens iets kan gaan zeggen
lovefi schreef:Stef_Winston schreef:Misschien moet je poetsmeisje Romy even bellen
JaaDan hoef ik in ieder geval niet te poetsen
hopelijk is er iemand die mij uit kan leggen hoe je zo'n zadel op een paard legt? en die stang in ze mond?