Heb nog niets... geloof mij, dan zijn jullie de eerste
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Fieke schreef:Gezellie An!
Leuk dier idd Marijk! Ik vond die wat te zware 10 jarige Z ruin die ik laatst zag ook zo leuk.
Maargoed ik moet haar eerst maar is laten inzien dat ze niet aan een jong dier moet beginnen![]()

_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Gezellie An!
Leuk dier idd Marijk! Ik vond die wat te zware 10 jarige Z ruin die ik laatst zag ook zo leuk.
Maargoed ik moet haar eerst maar is laten inzien dat ze niet aan een jong dier moet beginnen![]()
Ik heb het vanaf nu opgegeven...
Deze vind ze een beetje lomp
Ach weet je, het wordt haar paard, dus ze moet ook gewoon kopen wat ze zelf wil en niet wat wij leuk vinden voor haar

!!
.
) geweest en ik denk niet dat Els daar handig genoeg voor is.

_Fieke schreef:Maar dat is ook de reden dat Els denkt dat ze een 3/4 jarige wel aankan, ze ziet Iffie, Bart, Diffie en die zijn over het algemeen zo braaf. Maar ook Diffie is een tijd stout () geweest en ik denk niet dat Els daar handig genoeg voor is.
Tuurlijk is het geweldig om een jong dier te kopen en daar helemaal meer door te leren en verder te komen maar Els ziet dat allemaal een beetje te rooskleurig in denk ik![]()
Het zou mij ook geweldig lijken maar als ik nu een paard zou kopen, moet ik ook niet aan een jong dier beginnen
Oh leuk Marij, kan je lekker rondtuffen in je eigen waggie