dom gezeik
veel plezier meiden deze week
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Liseef schreef:IsabelvS: Als je goed leest, zie je dat dat hoofdstuk al afgesloten is. Jij zeurt er nu dus over door, en dan ben ik degene die doorzeurt. Zal wel.
Gezien mensen erover door blijven gaan en het zo ook niet gezelliger wordt, reageer ik helemaal niet meer in dit topic.

Britt_Sisi schreef:Liseef schreef:ik reageer altijd op discussiesIsabelvS: Als je goed leest, zie je dat dat hoofdstuk al afgesloten is. Jij zeurt er nu dus over door, en dan ben ik degene die doorzeurt. Zal wel.
Gezien mensen erover door blijven gaan en het zo ook niet gezelliger wordt, reageer ik helemaal niet meer in dit topic.

!

!
!Britt_Sisi schreef:Liseef schreef:IsabelvS: Als je goed leest, zie je dat dat hoofdstuk al afgesloten is. Jij zeurt er nu dus over door, en dan ben ik degene die doorzeurt. Zal wel.
als je goed leest staat er dat je nu je mond moet houden en lekker ergens anders verder moet zeuren
ik reageer altijd op discussies
eeffje ik ga je topic kijken