En ik zou zeggen: Bowie!!! Het kan een klier zijn, maar als je hem aan het lopen hebt, ook een super pony, voor degene die van uitdaging houdt en niet bang is. En verder Ragna is ook leuk, was van de zomer lekker voorwaarts, maar verder braaf. Tsjimme is ook braaf en rijdt lekker. Veel mensen vinden Fox een hobbelpaard, hij gooit hoog op, maar ik vond hem wel grappig, zoveel lol als hij er soms in had en maar stampen in het water. Ik had nooit zoveel met Bo, dat moet maar klikken Prins is ook leuk.
Buiten vond ik de meeste paarden eigenlijk wel leuk, vooral de afwisseling en beetje uitdaging.
We kunnen hier ontzettend gaan uitweiden over welke paarden leuk zijn maar aangezien er bij elke buitenrit wordt ingedeeld heeft dat erg weinig zin
Meestal wordt wel rekening gehouden met mensen van buitenaf en krijgen ze gewoon een fijn paardje mee Alhoewel ze naar mijn idee allemaal prima te rijden zijn! Veel plezier in elk geval!
Wij moeten inderdaad ook weer eens gaan. Ik moet immers nog een keer op Paco
ohja, en ik op... al die nieuwe frutsels (valt het jullie op dat degene die net vorige week in één week twee keer naar buiten ging hier om zeurt?) (o, drie keer overigens )
Dat ik er echt geweest ben was met mijn laatste les. En met het slechtere weer rijden we met de kar ook niet zoveel en zeker niet daarheen, dan moet je toch stuk buitenom rijden.
Hooii Ik ga samen met stef_winston ook mee op die buitenrit. En heb jullie openingspost bekeken En mij lijken 4 de aller leukste ; pablo , fox , lando en paco. Ik ben niet zo'n hele bange ruiter, maar dat gebok enzo hoeft van mij niet zo, mag best een beetje pit in zitten, maar moet wel in te houden zijn Welke zou dan het beste zijn? Thanks alvast
Ik ben na de wedstrijd nog geweest , buitenrit op Prins om afscheid te nemen van mijn wedstrijdpaard (althans dat was de rede van Yvon).
Maar idd er wordt van te voren vaak ingedeeld voor de buitenritjes. Al kan het zijn dat ie met een grote groep een aantal paarden heeft waar die gewoon 'Chardon' achter zet . Kunnen jullie als nog onderling ruzieën .