SuusKiiss schreef:Ja ik hoorde het echt te grappigZe is een echt dondersteen ze was er vandaag nog vanaf gevallen in het water haha!!
Toen waren Rosa en Jorinda er net ook met Smookey en Zorro![/quote]Ooh die heb ik ook nog zien lopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuusKiiss schreef:Ja ik hoorde het echt te grappigZe is een echt dondersteen ze was er vandaag nog vanaf gevallen in het water haha!!
Toen waren Rosa en Jorinda er net ook met Smookey en Zorro![/quote]
mAnDyXX schreef:SuusKiiss schreef:Ja ik hoorde het echt te grappigZe is een echt dondersteen ze was er vandaag nog vanaf gevallen in het water haha!!Toen waren Rosa en Jorinda er net ook met Smookey en Zorro!

hestejente schreef:Hey feestvarken (met overigens ook lief koppie), heb je een leuke dag gehad?

Mooi beestje hoor!
SuusKiiss schreef:Ik heb voor mn wedstrijd een echt wedstrijd blousje met bruine streepjes maar mag je daar ook mee rijden of moet het perse wit zijn?:
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/2610581.gif[/img]
edit: Foto erbij
SuusKiiss schreef:ik ook.. ben vandaag liever thuisGoedemorgen.
Ik moet vandaag naar mn opa en oma![]()
![]()
In dat stukje kanaal wat eigenlijk voor honden is? mAnDyXX schreef:haha ik moest eerst ook mee maar ik heb gewoon gezegt dat ik niet mee wou en naar apaché ging haha