Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Oohhh...die kunnen we hebben.nee maar al die mensen die kijken en herrie maken

xan schreef:NEEEEEEEEEEEEE dat wil ik ook niet !!!!!!!!!!!!
Daarom oefen ik de proef zo vaak in mijn hoofd
LIQUITA schreef:We kunnen niet meer doen dan ons best....toch? Komt helemaal smurf.
ATE schreef:tuurlijk komt het goed
ATE schreef:Spannendheb vandaag de werpkist neergezet voor mijn hond nog 10 dagen en dan is het zover

ATE schreef:heb vandaag de werpkist neergezet voor mijn hond nog 10 dagen en dan is het zover
rockoo schreef:is hij al dik
xan schreef:We hebben in ieder geval genoeg tijd om ons wat moed in te drinken.
(Maar niet te veel hoor !!!!!!!!!!!!) Dat doen we dan wel weer later
Voor als we winnen???? xan schreef:ATE schreef:heb vandaag de werpkist neergezet voor mijn hond nog 10 dagen en dan is het zover
Hoe lang is een hond dan "zwanger" ???????
LIQUITA schreef:xan schreef:We hebben in ieder geval genoeg tijd om ons wat moed in te drinken.
(Maar niet te veel hoor !!!!!!!!!!!!) Dat doen we dan wel weer laterVoor als we winnen????

rockoo schreef:ik heb mijn pb gelezen ik kwam net na jou
ATE schreef:Laat je toch verrassenrockoo schreef:is hij al dik
ja ze groeit met de dag denk dat ik ff foto laat maken bij de dieren arts zodat ik weet hoeveel er gaan komen
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Laat je toch verrassen
ja ze groeit met de dag denk dat ik ff foto laat maken bij de dieren arts zodat ik weet hoeveel er gaan komen.

LIQUITA schreef:ATE schreef:Laat je toch verrassen
ja ze groeit met de dag denk dat ik ff foto laat maken bij de dieren arts zodat ik weet hoeveel er gaan komen.
ATE schreef:ja das ook spannend maar ik wil wel dat alles goed gaat en dat er niks achter blijft
rockoo schreef:of het wat word met tyson weet ik niet maar ze vond het wel een uitdaging. ate wat maakt het uit hoeveel er komen

rockoo schreef:of het wat word met tyson weet ik niet maar ze vond het wel een uitdaging. ate wat maakt het uit hoeveel er komen

ATE schreef:rockoo schreef:of het wat word met tyson weet ik niet maar ze vond het wel een uitdaging. ate wat maakt het uit hoeveel er komen
mij niks hoor maar weet niet of de andere paarden het gewend zijn daar bedoel ik nono mee he ik weet niet wat hij gewend is
xan schreef:ATE schreef:
mij niks hoor maar weet niet of de andere paarden het gewend zijn daar bedoel ik nono mee he ik weet niet wat hij gewend is
Ik weet ook niet of NoNo veel kleine hondjes gewend is !!!! ???????? Wil je ze in zijn stal kwijt ofzo![]()
![]()

ATE schreef:ik dacht dat over toeschouwers ging
ik dacht al dat je zoiets bedoelde, maar het stond er zo grappig.
dat geeft toch een goed gevoel.