Natas kwam pas halferwegen

drafje

galopje

weer een drafje(halfpaard
)

En showen na het longeren

Elestiekje zat wat los voor het losgooien was hij nog even iets strakker
Maa ri kga eten
xx Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

xx 

Kirsten_S schreef:Elja schreef:Neen dat is het niet hij doet het helemaal zelf.
We reden gewoon goed door de bocht en reden door het midden.
Door de bicht tempo en bij en teugels strakker,
na de wending recht stellen en teugels losser.
Vanaf daar bepaalt hij zlef zn snelheid
Noodsprongen waren het niet
Miss, kan je het verhelpen door voor de hindernis een balk (een galopssprong van de hindernis af) neer te leggen, want zo leert hij later af te zetten. Zodat het een krachtige afzet krijgt en straks hoger kan springen.

Kirsten_S schreef:Ohh, dan miss meerdere plaatsen zoals we bij frans ook altijd doen, want zo moet die de goede galopssprongen maken anders valt die uit elkaar!

Melanieetjuh schreef:Don springt ook zo vroeg al..
En idd El wat jij zegt leer ik ook van Sabrina 'Na de wending teugels los, en hem laten gaan. Mag heb absoluut NIET in de mond zitten.'.
Wij zullen binnenkort ook wel weer gaan springen met de les!
Alleen dit keer dan niet op Don..

Elja schreef:Kirsten_S schreef:Ohh, dan miss meerdere plaatsen zoals we bij frans ook altijd doen, want zo moet die de goede galopssprongen maken anders valt die uit elkaar!
Haha ja hadden we in het begin ook ...
Misschien moet ik gewoon een les van Frans hebben
! ?
! 
Kirsten_S schreef:Ziet er ontspannen uit zeg! Meneer wil meteen natuurlijk effe showen dat die het goed heeft gedaan! Sjaakie!
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Ziet er ontspannen uit zeg! Meneer wil meteen natuurlijk effe showen dat die het goed heeft gedaan! Sjaakie!
Over wie heb je het
! 

Elja schreef:Volgens mij lijkt dat maar zo melanie

!

! Emmaa_ schreef:Ik zie toch echt heel duidelijk dat de lijn bijna op de grond ligt hoor?
!