Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:16

gefeliciteerd aniek....

topper manon :P springen is niet zo eng als hetlijkt...
Gave tinker jasmijn

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:33

JoJz schreef:
Heey Fioon! Wilde je nog smsen, maar gisteren weer chaos omdat ik weer met vriendlief naar de EHBO moest (gelukkig alleen verzwikte enkel ;))
Maar ik heb idd gesprongen met Urs! Ze was erg braaf en vond het weer helemaal leuk volgens mij!! Ben vrijdagochtend naar het bos geweest met Jet, deed ze ook erg braaf en vrijdag dressuurlesje gereden, ging ook lekker! Was een erg leuk weekend, ik heb weer veel bijgeleerd!
@ Anike, Wat leuk dat ze drachtig is, gefeliciteerd! Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen :D
@ Merel, ik was erg trots op je met springen, ging erg goed!! (ben trouwens erg benieuwd naar de rest van de foto's!)
@ Jasmijn, zo even in je topic kijken :D
@ Manon, Fijn dat het zo goed gaat!

Hee! Nou haha lekker is dat :P Dan had ik haar gister omhoog kunnen prijzen, want er vroeg nog iemand of zij had gesprongen van de week. De vrouw met dat gast paard (hengst). ;)
Bedoel je zat een dressuurlesje of echt vrijdag? :) Leuk hoor!! Ik wou vandaag ook nog naar t bos.. Maar dat gaat helaas mislukken, even kijken wat ik met haar ga doen :)

Gelukkig dan maar dat een verzwikte enkel was! Wat had hij gedaan dan?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:09

Anike schreef:
Wat goed Merel!!

Manon, inderdaad is het erg leukk!! Alleen jij hebt gelukkig niet de hele erge onzekerheid gehad en het wachten of ze wel of niet drachtig is. ;)

We denken dat het een heel mooi veulentje gaat owrden :D

Nouja, toch wel hoor ;) . Paar jaar terug wilde ik Ot ook laten dekken door Kasparow en toen werd Otje tot drie keer toe geinsemineerd, maar het mocht niet baten ;) .

haha, bonny dat ben ik niet hooor, dat is merel!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:26

Owja! Dat is ook zo!
Mel is familie van kasparow :D Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 19:08

jah dat bedoel ik sorry MANON... TOPPER MEREL :D :D

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 20:46

@ Fiona, Ik was vrijdag naar het bos geweest en zaterdag dressuurlesje en zondag springen :) Hoe was je vakantie eigenlijk?
Heb zonet lekker mijn huis uitgesopt, het stonk naar kattenpis :r

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 08:31

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 16:21

Ik heb een nieuwe laptop!!!!!!!!!!!!!

Ga straks bijlezen en reageren, moet nu 3 paarden vlechten voor PAVO cup van morgen.
Maar las al van een drachtige Mel en Jasmijn die een nieuw paard heeft. NICEEEE!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:27

Jeej! Maaike! Wat goed en leuk! :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 20:06

heey maaike... super

waar is de pavo cup?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 20:40

In Veghel gaan we. Brecht rijdt in dezelfde groep als Bretton Woods met eentje. Das concurrentie haha.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:19

Jeujj leven in het topic!
Wat goed dat je een nieuwe laptop hebt Maaike! Horen we ook weer iets regelmatiger iets uit België! :)

Ik ging net weer Wyoming rijden, maar dat ging niet zo lekker... Ze had een beetje last van haar spieren leek het wel.. Morgen maar weer even kijken!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:05

Zooo.. ik kom ook weer reageren!
Merel ik vindt je nog steeds vet stoer met je springen ;)
Maaike, fijn van je nieuwe laptop! En veel succes met de Pavo cup.. inderdaad wel serieuze concurrentie!

Ik heb net 2 weekjes kamp gehad, eerste week jeugdkamp en afgelopen week dagkamp. Jeugdkamp was een ontzettend leuke groep, lieve meiden, geen geklier of vervelend gedoe en een aantal konden er leuk rijden! In 't dagkamp van afgelopen week zaten er wel een heleboel met zeer minimale ervaring (lees: Niets of 1 of 2 privélesjes) dus dat was weer een erg drukke maar ook leuke week. Als je ziet wat ze na zo'n week allemaal kunnen, soms sta je echt verbaasd!
Nu een weekje gewoon werken en volgende week weer kamp.
Vanavond lekker uit eten met Maarten, hebben mekaar de afgelopen 2 weken ook niet bijster veel gezien...

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:06

Uit eten is altijd leuk Maartje! :)

Vandaag ging rijden op Wyoming gelukkig veeeele malen beter dan gister! Denk dat ze gister gewoon even een off-day had! :)
Ga vanavond gewoon lui bankhangen, ben onwijs moe opeens! Vanaf morgen helpen met ponykamp op Poelenburgh! En dan volgende week zaterdag naar Glimmen! :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 18:09

Leuk Maartje, die kampen! Wel vermoeiend inderdaad maar zo gezellig enzo. Geniet er maar van vanavond!

Fijn dat Wyoming beter ging Merel, en veel plezier met kampen!!

PAVO was leuk vandaag, onze Johnson hengst liep super en is ook door naar Ermelo. Andere twee waren eigenlijk nog te groen maar gingen voor de ervaring mee en die hebben zich ook netjes laten zien.
En morgen vertrekken we al naar het EK Young Riders in Duitsland! Ik blijf in Belgie tot vrijdag en dan ga ik het weekend nog heen. Ben benieuwd, blijft spannend zoiets.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:53

Super Maaike! Ervaringen opdoen is toch ook altijd belangrijk!?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 19:05

Nou als iedereen weer om het hoekje komt kijken doe ik dat ook maar :D Gezellig Maaike hopelijk horen we weer wat vaker van je! Spannend het EK, komt vast goed met die 2 :j

Maartje kan me voorstellen dat je je vriend weinig ziet als je aan het kamp begeleiden bent, dan is uit eten samen wel heel fijn!
Merel gaaf hoor, jij ook lekker aan het kamp begeleiden veel plezier!

Furia's nieuwe kunstje overigens, al bijna op commando!

Afbeelding

Furia gaat laatste tijd veel beter, we zijn sinds ca 3 weken overgestapt op een erg prijzig zadel, een Strada. Hebben oa een speciale flexibele boom en soort van gelkussens die zich dus aanpassen naar de rug van je paard. Hoop over een tijdje hier ook wat foto's daar van te kunnen showen ;)

En mijn nieuwe kitten (woont nog niet bij ons):

Afbeelding

En mijn andere kat net, haha:

Afbeelding

Edit: O, toch nog een plaatje van Fuur toen ik het zadel ca een week had. Hij is wel achteruit gegaan in zoverre dat mijn vorige zadel hem echt niet goed voegde en dat liet hij duidelijk merken. Hopelijk is ie over een tijdje weer in betere conditie!

Afbeelding

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 20:06

Gaaave fotos Madelief! Moest laatst nog aan je denken, zo lekker in je eigen huisje enzo

Ja inderdaad Merel, ze hebben vandaag heel wat gezien en gehoord en hebben zich keurig gedragen.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 21:12

Ojaa heb keimooie camera gehad voor verjaardag dus ga vd week eens al mn paarden op de foto zetten voor jullie, Vive ook!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:13

Leuk Maaike, ben benieuwd! Alles nog naar je zin daar?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:42

Leuk Maaik! Wat voor camera?

Had ik jullie verteld dat mel was gevallen? Dat ze der stal in wilde. Zo tussen de deur uitgegleden :(:)
nu ik der weer een aantal x op gezeten heb, merk ik dat ze toch last heeft van der rug :(:)
en natuurlijk dat ze niet op de juiste wijze gereden is :n , overigens niet door mij hoor! Heb afgelopen half jaar weinig gereden :+ als t mijn dag was, klinkt ook raar := , dan deed ik der longeren. Om toch der rug los te krijgen..
Denk dat ik morgen even ga bellen met de osteopaat, kijken wat we t beste kunnen doen..
Baal er behoorlijk van..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 17:02

Da's vervelend Aniek. Gaat daar nu verandering in komen of rijden er nog steeds dezelfde mensen mee?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:11

He maaike weer in bezit van een laptop, ben benieuwd naar de foto's!! Ja en gave Tinker he, ik heb nu ook een "paardenjongen" als vriendje haha :+.
Ben je nu al weer terug van Duitsland, gaaf hoor zulke tripjes!

Vervelend Aniek, hopelijk heb je nu meer tijd voor haar om het zelf in de gaten te gaan houden.. Morgen komt ook de osteo voor Bandito en Kelt, ik laat Heleen Sleebos komen, wie komt er voor Mel?
Ben benieuwd hoe het bij Bandito gaat, ik heb geen klachten oid behalve dan dat hij druk op zijn hoofd niet fijn vind.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:49

Ja het is echt k.ut!
Ik heb in feb gijtenbeek laten komen. Maar ik zit nu erg te twijfelen. Er zit nu toch echt een veulentje in, die wil ik niet kwijt :+
het kan misschien rijtechnisch opgelost worden, daarvoor komt suelza, op Bokt, voor langs. Zij is gewend met probleem paarden, en die vast zitten enzo.
Ben erg benieuwd. Ze gaat er donderdag op, en zal dan aangeven wat ze voelt. Als ze aangeeft dat t rijtechnisch is, bespaart me dat de kans op verlies van t veulen :) want t is wel weer stress..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:08

Oh, dat is Elise toch? Ken haar nog van het barokke topic van naam, ben benieuwd hoe dat gaat met Mel.
En Gijtenbeek de dierenarts uit Heiloo? Was ie een beetje goed?
Wilde hem eerst ook langs laten komen, ook voor het gebit, maar zou dan zo'n dikke 200 euro kwijt zijn, was even teveel voor in één keer.