topper manon
springen is niet zo eng als hetlijkt...Gave tinker jasmijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
springen is niet zo eng als hetlijkt...JoJz schreef:Heey Fioon! Wilde je nog smsen, maar gisteren weer chaos omdat ik weer met vriendlief naar de EHBO moest (gelukkig alleen verzwikte enkel)
Maar ik heb idd gesprongen met Urs! Ze was erg braaf en vond het weer helemaal leuk volgens mij!! Ben vrijdagochtend naar het bos geweest met Jet, deed ze ook erg braaf en vrijdag dressuurlesje gereden, ging ook lekker! Was een erg leuk weekend, ik heb weer veel bijgeleerd!
@ Anike, Wat leuk dat ze drachtig is, gefeliciteerd! Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen
@ Merel, ik was erg trots op je met springen, ging erg goed!! (ben trouwens erg benieuwd naar de rest van de foto's!)
@ Jasmijn, zo even in je topic kijken
@ Manon, Fijn dat het zo goed gaat!
Dan had ik haar gister omhoog kunnen prijzen, want er vroeg nog iemand of zij had gesprongen van de week. De vrouw met dat gast paard (hengst). 
Leuk hoor!! Ik wou vandaag ook nog naar t bos.. Maar dat gaat helaas mislukken, even kijken wat ik met haar ga doen 

Anike schreef:Wat goed Merel!!
Manon, inderdaad is het erg leukk!! Alleen jij hebt gelukkig niet de hele erge onzekerheid gehad en het wachten of ze wel of niet drachtig is.
We denken dat het een heel mooi veulentje gaat owrden
. Paar jaar terug wilde ik Ot ook laten dekken door Kasparow en toen werd Otje tot drie keer toe geinsemineerd, maar het mocht niet baten
.
Haha!

Gezellig Maaike hopelijk horen we weer wat vaker van je! Spannend het EK, komt vast goed met die 2 

, overigens niet door mij hoor! Heb afgelopen half jaar weinig gereden
als t mijn dag was, klinkt ook raar
, dan deed ik der longeren. Om toch der rug los te krijgen.. 
.
want t is wel weer stress..