meelen schreef:Xan
Xan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Xan
Xan
ATE schreef:Ik ben volgende week weer helemaal fit hoor, dus ik kom je helpen (en anders is Erik er ook nog). KOMT HELEMAAL GOEDHE WAT ROTTIG KNAP JE WEL FF SNEL OP ANDERS HEB IK HELEMAAL GEEN HULP MEER HAHAHAAHAHHAHAHA
. 
meelen schreef:meelen schreef:Xan
Xan
Hi, ik zat even ergens anders (maar daar was niets aan) rockoo schreef:Vanavond begon 4 in het land om 22:25 uur, dus dat heb ik gemist. En, kwam Tilly in beeld?Vanavond komt Tilly in 4 in het land of maandagavond het is wel laat pas om kwart voor twaalf dus of ik het red weet ik niet.
Meelen en Xan. 

LIQUITA schreef:rockoo schreef:Vanavond begon 4 in het land om 22:25 uur, dus dat heb ik gemist. En, kwam Tilly in beeld?Vanavond komt Tilly in 4 in het land of maandagavond het is wel laat pas om kwart voor twaalf dus of ik het red weet ik niet.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik ben volgende week weer helemaal fit hoor, dus ik kom je helpen (en anders is Erik er ook nog). KOMT HELEMAAL GOEDHE WAT ROTTIG KNAP JE WEL FF SNEL OP ANDERS HEB IK HELEMAAL GEEN HULP MEER HAHAHAAHAHHAHAHA.

xan schreef:Maar ik ga naar mijn bedje toe, morgenochtend gaan wij vroeg weg naar Duitsland voor een familie-feestje. Zondagavond zijn we weer terug.
Hier niet teveel "kletsen" anders moet ik zoveel teruglezen![]()
Doeg doeg allemaal, en natuurlijk allemaal een prettig weekend.

ATE schreef:leuk hoor bij beginnertjes voel me dan net ankie hahahhaahhahahahahahaahaha

ATE schreef:truste voor jullie en gezond weer op
lekker. 
ATE schreef:smuidra schreef:
wat heeft hij allemaal om zeg ????????????????

kaart al bezorgd. Tytje schreef:Hoi Smuidra, leuk dat je er weer bent!!
Michael is ziek thuis, ben ook niet helemaal lekker. Valentino ook niet, want hij is nog steeds stout. Estelle heeft er ook op gezeten vanmorgen, hij is aan het uit proberen. Hij loopt met zijn hoofd in de lucht. Ik heb onder begeleiding een slof er om gedaan (ben ik geen voorstander van!!!), toen was het nog hard werken, maar het scheelde natuurlijk wel een stuk. Morgenavond heb ik weer privéles. We gaan echt een plan de campagne maken met dit draakje. En toch.......... als hij mij dan aankijkt met die rimpels boven zijn ogen, dan vind ik hem zoooooo lief.
smuidra schreef:
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahahhaa...hij is goed Meelen.
Ik ben vandaag voor de verandering weer eens snip verkouden. Ik heb weer een hoofd vol snot.
GEK WORD IK ER VAN!!!!
Ik denk dat ik straks mijn wedstrijd voor a.s. zondag maar afzeg.
HE WAT ROTTIG KNAP JE WEL FF SNEL OP ANDERS HEB IK HELEMAAL GEEN HULP MEER HAHAHAAHAHHAHAHA
smuidra schreef:
ATE schreef:wat heeft hij allemaal om zeg ????????????????
smuidra schreef:Hij moest inderdaad optreden bij Dolly.....