Ni_en_ke schreef:maar het is niet een pensionstal met een naam ofzo? Gewoon kleinschalig dus
Nee die man heeft een loonbedrijf, en wat stallen die hij verhuurd. Heel kleinschalig ja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
barkruk schreef:Volgens mij is dat Hoogendoorn, aardige kerel. Echt een recreatiestal (zoals de man als zei: we hebben een buitenbak, maar niemand rijdt erin). Je hebt twee Hoogendoorns in die richting, eentje tegenover Neeleman en 1 aan de andere kant van de A13 bij het crematorium.
Voor mij is Verboon prima. En naar het blijkt voor een hele hoop mensen want de lege stalletjes worden in rap tempo weer opgevuld.
AnneB schreef:Maar een verhuizing wil ook niet zeggen dat de oude stal niet prima was, kijk naar onsal ben ik wel erg gelukkig met de korte reistijd!
roxxxiejjj schreef:AnneB schreef:Maar een verhuizing wil ook niet zeggen dat de oude stal niet prima was, kijk naar onsal ben ik wel erg gelukkig met de korte reistijd!
Hier ben ik het helemaal mee eens![]()
Heb een hele leuke tijd(gehad) bij verboon! Maar omdat ik nu toch veel minder ga rijden, en het weinige rijden vooral recreatief is, heeft het meer nut ergens te gaan staan waar mijn kleine pony lekker naar buiten kan(zelfs dag en nacht zomers mocht ik dat willen).
Daarnaast heb ik ook niet echt veel aan een binnenbak, en stapmolen. Binnenbak vind mijn pony niet leuk, en ik rijd eigenlijk het liefst zo dat ik het naar mijn zin heb, maar dat hij het ook leuk vind.(daarnaast is dat ook levensgevaarlijk voor iedereen die in de bak is) En de stapmolen mag hij niet meer in. Het gene dat overblijft voor mij is dus zolang als dat mogelijk is losgooien, buitenritjes en buitenbak. En bij mijn nieuwe stal kan ik dat allemaal, plus veel meer naar buiten. Dit is voor mij ook doorslaggevend geweest.
Had ik een paard of pony gehad waarmee ik wel van alle faciliteiten gebruik had kunnen maken(dus voldoende beweging naar mijn zin) had ik uiteraard wel gebleven, want het is een hele fijne stal! En heb het er nogsteeds heel erg naar mijn zin
barkruk schreef:Van de week was ik bij een vriendin in het zuiden. Stal op 5 min fietsafstand en dan zo het bos in... zonder ook maar 1 weg tegen te komen. Met een lekker buitenritpaard lijkt me dat heerlijk, maar met die van mij....
Wat dat buitenrijden bij Hoogerbrugge betreft: is het van daar heel ver/moeilijk om naar de Delfse Hout te gaan? Want daar kan je volgens mij best leuk rijden...
CharlyBrown schreef:hoi meisjes!
Alles goed bij jullie??
Bij mij iets minder want heb met een stom ongelukje met Chef mijn arm gebroken.
Maar er is ook goed nieuws (in dit geval een geluk bij een ongeluk, omdat ik nu niet kan rijden)
De paardjes zijn vandaag op de wei gegaan!!
Hier wat plaatjes:
Ni_en_ke schreef:Jeps, ik heb lekker gereden, we zijn van alles tegen gekomen, een motor, fietsers, een sundap of hoe dat ook heet en een vrachtwagen. Dat ging allemaal goed
Het enige wat hij echt heeeeel eng vond was de nelly hoeve haha daar hebben we wel een tijdje over gedaan om er langs te komen!
Ni_en_ke schreef:Nou,ik heb gister gebruik gemaakt hoor van het lekkere weer! Nike waseen beetje oververhit in zijn box... We zijn dus lekker buiten een rondje wezen stappen,kon de A-4 weer op dus dat was wel prettig
Hey Louis! Leuke foto's hoor, hij kan zo'n lekkere nek erop zetten hihi!