stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:56

Ni_en_ke schreef:
maar het is niet een pensionstal met een naam ofzo? Gewoon kleinschalig dus

Nee die man heeft een loonbedrijf, en wat stallen die hij verhuurd. Heel kleinschalig ja :D

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:36

Volgens mij is dat Hoogendoorn, aardige kerel. Echt een recreatiestal (zoals de man als zei: we hebben een buitenbak, maar niemand rijdt erin). Je hebt twee Hoogendoorns in die richting, eentje tegenover Neeleman en 1 aan de andere kant van de A13 bij het crematorium.
Voor mij is Verboon prima. En naar het blijkt voor een hele hoop mensen want de lege stalletjes worden in rap tempo weer opgevuld :).

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:33

barkruk schreef:
Volgens mij is dat Hoogendoorn, aardige kerel. Echt een recreatiestal (zoals de man als zei: we hebben een buitenbak, maar niemand rijdt erin). Je hebt twee Hoogendoorns in die richting, eentje tegenover Neeleman en 1 aan de andere kant van de A13 bij het crematorium.
Voor mij is Verboon prima. En naar het blijkt voor een hele hoop mensen want de lege stalletjes worden in rap tempo weer opgevuld :).

Hoogerbrugge heet ie ;)

AnneB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:34

Maar een verhuizing wil ook niet zeggen dat de oude stal niet prima was, kijk naar ons :D al ben ik wel erg gelukkig met de korte reistijd!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:54

AnneB schreef:
Maar een verhuizing wil ook niet zeggen dat de oude stal niet prima was, kijk naar ons :D al ben ik wel erg gelukkig met de korte reistijd!

Hier ben ik het helemaal mee eens :j

Heb een hele leuke tijd(gehad) bij verboon! Maar omdat ik nu toch veel minder ga rijden, en het weinige rijden vooral recreatief is, heeft het meer nut ergens te gaan staan waar mijn kleine pony lekker naar buiten kan(zelfs dag en nacht zomers mocht ik dat willen).

Daarnaast heb ik ook niet echt veel aan een binnenbak, en stapmolen. Binnenbak vind mijn pony niet leuk, en ik rijd eigenlijk het liefst zo dat ik het naar mijn zin heb, maar dat hij het ook leuk vind.(daarnaast is dat ook levensgevaarlijk voor iedereen die in de bak is :+ ) En de stapmolen mag hij niet meer in. Het gene dat overblijft voor mij is dus zolang als dat mogelijk is losgooien, buitenritjes en buitenbak. En bij mijn nieuwe stal kan ik dat allemaal, plus veel meer naar buiten. Dit is voor mij ook doorslaggevend geweest. :) Had ik een paard of pony gehad waarmee ik wel van alle faciliteiten gebruik had kunnen maken(dus voldoende beweging naar mijn zin) had ik uiteraard wel gebleven, want het is een hele fijne stal! En heb het er nogsteeds heel erg naar mijn zin :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 09:11

roxxxiejjj schreef:
AnneB schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens :j

Heb een hele leuke tijd(gehad) bij verboon! Maar omdat ik nu toch veel minder ga rijden, en het weinige rijden vooral recreatief is, heeft het meer nut ergens te gaan staan waar mijn kleine pony lekker naar buiten kan(zelfs dag en nacht zomers mocht ik dat willen).

Daarnaast heb ik ook niet echt veel aan een binnenbak, en stapmolen. Binnenbak vind mijn pony niet leuk, en ik rijd eigenlijk het liefst zo dat ik het naar mijn zin heb, maar dat hij het ook leuk vind.(daarnaast is dat ook levensgevaarlijk voor iedereen die in de bak is :+ ) En de stapmolen mag hij niet meer in. Het gene dat overblijft voor mij is dus zolang als dat mogelijk is losgooien, buitenritjes en buitenbak. En bij mijn nieuwe stal kan ik dat allemaal, plus veel meer naar buiten. Dit is voor mij ook doorslaggevend geweest. :) Had ik een paard of pony gehad waarmee ik wel van alle faciliteiten gebruik had kunnen maken(dus voldoende beweging naar mijn zin) had ik uiteraard wel gebleven, want het is een hele fijne stal! En heb het er nogsteeds heel erg naar mijn zin :D

Ik ken de stal waar jij heen gaat mijn 'verzorg' paard staat daar. Vind alleen het buitenrijden daar niet zo heel erg prettig.
Denk in jouw geval dat het wel hele juiste beslissing is en je het prima naar je zin gaat krijgen daar.
We zien me kaar nog wel en kunnen wel x samen buitenritje maken als je wilt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 09:13

ik baal
gisteren kreeg ik telefoon dat mijn startplaats in Schijndel niet door kan gaan omdat ik niet voor district Zuid rijdt en er waren meer inschrijvingen dan men had durven vermoeden.
Nu moeten we dus op zoek naar een andere wedstrijd lokatie.
Gezien de kalender en de planning is er niet veel keus (in mijn geval)

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:55

[quote="roxxxiejjjHoogerbrugge heet ie ;)[/quote]

Ach, het is iets met Hoog ;)
En ik denk dat je een prima stalletje heb gezocht voor wat je met je paard gaat doen.
Van de week was ik bij een vriendin in het zuiden. Stal op 5 min fietsafstand en dan zo het bos in... zonder ook maar 1 weg tegen te komen. Met een lekker buitenritpaard lijkt me dat heerlijk, maar met die van mij....
Wat dat buitenrijden bij Hoogerbrugge betreft: is het van daar heel ver/moeilijk om naar de Delfse Hout te gaan? Want daar kan je volgens mij best leuk rijden...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 18:28

barkruk schreef:
Van de week was ik bij een vriendin in het zuiden. Stal op 5 min fietsafstand en dan zo het bos in... zonder ook maar 1 weg tegen te komen. Met een lekker buitenritpaard lijkt me dat heerlijk, maar met die van mij....
Wat dat buitenrijden bij Hoogerbrugge betreft: is het van daar heel ver/moeilijk om naar de Delfse Hout te gaan? Want daar kan je volgens mij best leuk rijden...

nou das nog best een eindje

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 18:29

Heb gezien dat er nieuwe zadelkasten zijn voor de westernmensen
mega groot zijn ze
De lege stallen beginnen inderdaad nou weer vol te raken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:24

Ik kwam vanavond weer even langspiepen, moest eventjes bij die kleine spieken maar die eet goed, want die wordt inmiddels ook groot :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 09:07

Anoniem schreef:
Ik kwam vanavond weer even langspiepen, moest eventjes bij die kleine spieken maar die eet goed, want die wordt inmiddels ook groot :o

o jammer dat ik je niet gezien heb

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 13:28

roxxxiejjj schreef:
Nou ik heb vandaag al een groot deel van mijn stal leeg gehaald :Y) . Hij staat nog aardig dik in het stro, ondanks dat ik er 10kruiwagens uitgehaald heb. :+ Donderdag het laatste en dan verhuizen *\o/* Heb er zin in :D

En????
goed aangekomen?
zag dat je trailer weg was

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-11 08:04

vandaag wordt een super buitenrij dag :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 15:08

Zeg dat wel, vanochtend al heerlijk in een shirtje buiten gereden! Paardjes hebben ook genoten in 't zonnetje met lekker briesje :D

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 17:30

hoi meisjes!
Alles goed bij jullie??
Bij mij iets minder want heb met een stom ongelukje met Chef mijn arm gebroken.

Maar er is ook goed nieuws (in dit geval een geluk bij een ongeluk, omdat ik nu niet kan rijden)
De paardjes zijn vandaag op de wei gegaan!!

Hier wat plaatjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 08:43

leuke plaatjes Louise en beterschap

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:02

Nou,ik heb gister gebruik gemaakt hoor van het lekkere weer! Nike waseen beetje oververhit in zijn box... We zijn dus lekker buiten een rondje wezen stappen,kon de A-4 weer op dus dat was wel prettig :D

Hey Louis! Leuke foto's hoor, hij kan zo'n lekkere nek erop zetten hihi!

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:45

Wat een pech, Louise! Watskeburt? Beterschap in ieder geval :(:)
Lekker zeg, beesten al op de wei en wat een leuke foto's!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:19

@flurk:
Verhuizing is goed gegaan, hij vond het wel heel spannend, maar heeft het nu heerlijk naar zijn zin. Gister en vrijdag ook heerlijk gereden! En er staan ook hele gezellige mensen op stal! :D

Louise had het gehoord, heel vervelend! Is het wel een makkelijk te genezen breuk? Fijn dat de paardjes lekker op het land staan!

nienke lekker gereden dus? :D

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:31

Jeps, ik heb lekker gereden, we zijn van alles tegen gekomen, een motor, fietsers, een sundap of hoe dat ook heet en een vrachtwagen. Dat ging allemaal goed :D
Het enige wat hij echt heeeeel eng vond was de nelly hoeve haha daar hebben we wel een tijdje over gedaan om er langs te komen!

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:48

CharlyBrown schreef:
hoi meisjes!
Alles goed bij jullie??
Bij mij iets minder want heb met een stom ongelukje met Chef mijn arm gebroken.

Maar er is ook goed nieuws (in dit geval een geluk bij een ongeluk, omdat ik nu niet kan rijden)
De paardjes zijn vandaag op de wei gegaan!!

Hier wat plaatjes:

Wat een leuke foto's!!

Balen dat je je arm hebt gebroken :( Hopelijk is het een 'mooie' breuk... Wat is er gebeurt?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 15:23

Ni_en_ke schreef:
Jeps, ik heb lekker gereden, we zijn van alles tegen gekomen, een motor, fietsers, een sundap of hoe dat ook heet en een vrachtwagen. Dat ging allemaal goed :D
Het enige wat hij echt heeeeel eng vond was de nelly hoeve haha daar hebben we wel een tijdje over gedaan om er langs te komen!

dat vind WW ook altijd spannend daar

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 15:25

Ni_en_ke schreef:
Nou,ik heb gister gebruik gemaakt hoor van het lekkere weer! Nike waseen beetje oververhit in zijn box... We zijn dus lekker buiten een rondje wezen stappen,kon de A-4 weer op dus dat was wel prettig :D

Hey Louis! Leuke foto's hoor, hij kan zo'n lekkere nek erop zetten hihi!

Hee das goed nieuws dat wist ik niet
en ik vandaag helemaal omgereden over Abtwoude om in Delft te komen
WW vond het allemaal weer reuze spannend
Voor de wagen heeft meneer toch meer lef als ohz

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 19:33

wat waren er een hoop mensen (bezoekers)gisteren op stal vonden jullie ook niet?