Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shenavallie schreef:Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, maar ik hou wel van actie en ik weet niet of er naast het - zoals ATE het noemt "tuttengebeuren" - ook een actieve groep is.
. Dus ik zou zeggen ga mee, en ondek het zelf
. Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Jullie hebben vanavond wel even 2 pagina's vol gekletst...gezellig hoor, en dat terwijl ik lekker aan het werk was.
Maareh...weten de 'nieuwe' dames wel dat er bij elke 100ste pagina op taart getrakteerd moet worden door degene die hier nieuw zijn.
Dat worden dus....ff kijken....4 taarten bij pagina 400![]()
.
Dat worden er dus opgeteld 6, want zowel jij als ik moeten ook nog steeds voor een taart zorgen
OEPS..... had ik vast niet mogen zegggen
. Yinari schreef:Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat er echt alleen maar gekletst en gekletst en gezopen wordt (even cru uitgedrukt) want volgens mij kunnen die 'die-hard- manegegangers (kantinegangers) er wat van! Als ik mijn zus van kamp terug zie komen..... hoewel dat natuurlijk een extreem geval is.
Beetje gezelligheid hoort er wel bij, begrijp me niet verkeerd!!
. Er zijn er wel meer die daar niet aan mee doen...ikke onder andere
. LIQUITA schreef:Yinari schreef:Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat er echt alleen maar gekletst en gekletst en gezopen wordt (even cru uitgedrukt) want volgens mij kunnen die 'die-hard- manegegangers (kantinegangers) er wat van! Als ik mijn zus van kamp terug zie komen..... hoewel dat natuurlijk een extreem geval is.
Natuurlijk kan je mee..leuk joh!!! Tja, en dat gene waar je een beetje bang voor bent, dat hoort er wel bij. Maar daar hoef jij toch niet aan mee te doen. Er zijn er wel meer die daar niet aan mee doen...ikke onder andere
.

LIQUITA schreef:Yinari schreef:Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat er echt alleen maar gekletst en gekletst en gezopen wordt (even cru uitgedrukt) want volgens mij kunnen die 'die-hard- manegegangers (kantinegangers) er wat van! Als ik mijn zus van kamp terug zie komen..... hoewel dat natuurlijk een extreem geval is.
Natuurlijk kan je mee..leuk joh!!! Tja, en dat gene waar je een beetje bang voor bent, dat hoort er wel bij. Maar daar hoef jij toch niet aan mee te doen. Er zijn er wel meer die daar niet aan mee doen...ikke onder andere
.
(als ik dit jaar maar niet weer zo'n kiespijn heb !)

Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Jullie hebben vanavond wel even 2 pagina's vol gekletst...gezellig hoor, en dat terwijl ik lekker aan het werk was.
Maareh...weten de 'nieuwe' dames wel dat er bij elke 100ste pagina op taart getrakteerd moet worden door degene die hier nieuw zijn.
Dat worden dus....ff kijken....4 taarten bij pagina 400![]()
.
Dat worden er dus opgeteld 6, want zowel jij als ik moeten ook nog steeds voor een taart zorgen
OEPS..... had ik vast niet mogen zegggen

xan schreef:Zullen we een keer afspreken met taart !!!!!![]()
Ik heb een achtertuin op het zuiden dus met mooi weer beginnen we met koffie en taart
en daarna ...............

LIQUITA schreef:xan schreef:Zullen we een keer afspreken met taart !!!!!![]()
Ik heb een achtertuin op het zuiden dus met mooi weer beginnen we met koffie en taart
en daarna ...............
Leuk...maar dan gaan we er toch te paard heen?
xan schreef:Ach jôh, we zitten nog 57 blz verwijderd van de volgende 100.
Dus jullie taart moet eerst !!!!!!!![]()
![]()
. Het is hier zo GEZELLIG
voor je het weet zitten we daar. Met een leuke foto van alle actieve menege Veldt topic gangers.
xan schreef:En een nieuw topic betekent een etentje i.p.v. taart ???

GEINTJE
. LIQUITA schreef:Haha....maar die is niet voor jullie...toen waren jullie hier helemaal nog nietGEINTJE
.
. LIQUITA schreef:Heej Johanna, ben je al weer een beetje opgeknapt? Ben je vanaaf op de manege?
Shenavallie schreef:Wat kost paardenkamp eigenlijk???????