manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:23

Whaha Anne; niet te hard van stapel lopen hoor. Vind een show rijden al spannend genoeg :+ Maar zeg nooit nooit ;)
He Bar, das echt vervelend van de jury! Maar komop he; volgende keer wel iemand die naar meer dingen kijkt en haflingers wél kan accepteren :j Welk soort kat zoek je, ook een jonkie?
De 6e kan ik nie; ben ik aan t werk. Tis ook echt lastig om ons allemaal bij elkaar te krijgen :') Pb met adres komt eraan!

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:40

Nouja Thirz, je mag ook aanstaande vrijdag even langskomen hoor want dan komt Cis ook even kijken :D

Ik heb in het asiel gekeken naar een kat van ongeveer 1 jaar, het liefst een vrouwtje... heb een hele leuke gezien van 7 maanden oud, die was zwart-wit gevlekt.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:57

meld me ook weer eens...wel de hele tijd braaf meegelezen op mn werk, maar gewoon geen tijd gehad daar om te posten, en thuis was de computer kapot, dus dat schoot ook niet echt op....

balen bar dat je wel lekker had gereden, maar je punten er niet naar waren...je zou idd bijna naar de jury gaan en ze voor het blok zetten om uit te leggen waarom je niet meer punten hebt gehad? geloof dat ik de 6e wel kan....

Anne, geef jij maar aan wanneer je een keer mee kan naar Jade, liefst op n zaterdag als k les heb, en jij niet, wil wel weer een keer leuke foto's van de les, om te kijken hoever we ondertussen zijn....

Cis, duurt wel lang voordat je bericht krijgt van je sollicitatie, moet je nog n week in spanning zitten....

Thirz, de foto's zien er goed uit....fijn dat Nous na een paar weken "ruzie" weer lekker liep....

Kims, je hebt een pb over jullie feestje....

Nel, leuk dat je weer n paar lesjes hebt gegeven, kan me voorstellen dat het best zwaar was om 3 uur op je benen te staan...met daniel ook alles goed?

Bianz ik ben nog steeds jaloers op je dat je alweer gaat skien....wil ook zo graag.... nou eerst maar weer een keer in een skihal proberen....wanneer gaan we????

vandaag een heerlijk buitenritje gedaan met Jade, Nous en Orson.... Orson dacht dat ie de trein moest halen, en Jade vond het een echte zondag, op t gemakje dus....tempo's liepen dus iets uit elkaar, maar de paardjes hebben weer genoten....nu van de week weer flink trainen, heb zaterdag weer les....

oh en Thirz...weet ondertussen al wie eruit is bij WIDM, jij ook al????

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:30

Haha Marieke, boek een lastminute zou ik zeggen; je kunt best goedkoop al naar de sneeuw hoor! Zeker eind februari/begin maart; misschien een idee om dan te gaan? We gaan zeker nog eens naar de hal, moeten we ff een keer plannen!
Zag er goed uit zaterdag Thirz! Op de foto ook overgekomen gelukkig, da's altijd maar weer afwachten als je loopt te klikken!
Heb al zin in de buitenfoto's Anne; wil al zo lang eens een paar leuke van m'n reus buiten!
Bar, echt balen. Kan me voorstellen dat je gefrustreerd was; het is ook echt niet eerlijk. Ik zou zeker maar niet meer bij haar rijden: daar heb je dus niets aan.
Leuk Nel, dat je zaterdag ff kwam kijken! Gerlien en Melanie had ik gewoon niet eens gezien eerst, zo druk was ik met rijden haha!
Was zeker lekkere buitenrit gisteren! Toen Orson eenmaal de trein gehaald had was het wel een stuk relaxter :D
Het wordt een mooie week als ik het zo heb gehoord, dus dat wordt lekker droog rijden van de week als het goed is!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:40

Uhm Bar: heb nu al wat anders afgesproken de 30e omdat het niet doorging :Y) Kan vast nog wel een andere keer langskomen (met Bianz misschien?) Komt goed, want wil je huisje echt bekijken, t liefste al mét je nieuwe kat!
Heb WIDM nog steeds op mn nog-te-kijken-lijstje staan Marieke, dus weet nog nie wie eruit is :+

Ga nu richting stal. Fijn dat het deze week relax weer is, hoop dat het ook blijft als jij met vakantie bent Bianz ;)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:00

Ow ja, helemaal niet op jouw vraag gereageerd Bar! Ik kan de 6e ook niet, omdat ik dan nog op vakantie ben, maar wat mij betreft moet je het ook gewoon door laten gaan hoor! Dan kom ik (met Thirz) gewoon een andere keer!
Uhm Thirz, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze voorspellen vanaf het weekend weer regen... Maar goed, er kan nog van alles veranderen ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 13:26

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:56

Whaha, wat erg :')
Ja, wil geen regen hoor, kan je dat niet meenemen en ergens onderweg achterlaten ;)

Vandaag ging collega Stephanie mee naar Nous; Nous vond t wel erg gek toen ze erop zat, ze keek af en toe erg vreemd naar me :+ maar ze heeft zich keurig braaf als beginnerspony gedragen, geen pas verkeerd gezet! Ze wilde ook nog ff bij jouw paard kijken Bianz, die vond ze toch wel erg groot hihi!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:05

Ai, als ik Orson zo vies in de stal aan zou treffen, ging 'ie door de Horsewash :D
Whaha grappig dat Nous zo braaf was! Vond ze het leuk om te rijden? Heb je al gezegd dat ze volgende keer op Orson moet?? :D
O ja, ik neem de regen mee naar Duitsland en laat het dan halverwege achter, ok?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 21:05

haha, ik zie Nous gewoon al kijken: "uh.. baasje?!"
Maar beginnerspony kan ze dus ook zijn :D Knappe Nous!

Whaha en ik zie nu ook Orson al door de wasstraat gaan :') Bijna net zo leuk als t beeld van Orson die op zn skiees van de berg af sjeest _O-

http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9652
Huh? 5 uur? Wij gingen om half 3 naar huis en toen lag er al een plas bloed voor de deur met een vent op een krukje (met een stuk gezicht) ernaast :\
Ja was weer gezellig hoor in de stad :j

[WN-ITP] Anky goes WESTERN tijdens 50e Jumping Amsterdam
staat Anky toch ook nie verkeerd! :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:46

Hoi,

Bar, ik kan de 6de niet savonds, want wilco is dan weg.
Voor mij is savonds toch niet handig.
Misschien mag ik een keer overdag komen?

Gaat de 14de het feestje nog door?
Want dan kan ik wel!

Mariekje, met Daniël gaat alles goed!
Hij wordt al bijna 2 jaar, t gaat zo ontzettend hard.
Tis een lekker ondeugende boef en ook weer een heerlijk makkelijk kind.
Geniet nog elke dag van hem!
Hoe gaat het met jou en Jade?
En met je lesjes?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:19

Goed, ik begin weer opnieuw. Had net een heel bericht getypt en toen wilde ik eens kijken wat dat nieuwsbericht van Anne was. Weg bericht >;)

Maargoed:
Bar, balen dat je zulke lage punten kreeg! Kinderachtig van die mevrouw dat het alleen maar is omdat Shaar een haf is! :(
Hopelijk heb je volgende keer een eerlijker jurylid die je gewoon zijn werk doet.
Sorry dat ik niet meer was langsgekomen maar mijn moeder wilde gaan gourmetten met oma en tante. Dus ja, ik kon niet echt weg thuis...
Hoe laat kan ik vrijdag langskomen? Ik weet nog niet hoe laat ik in Vlissingen ben, dus is het ook goed als ik iets later op de avond kom?

Ons feestje is nog steeds de 14de dus dan kan alleen Bar (jammer!) niet? De uitnodiging krijgen jullie binnenkort, we hebben een heel leuk thema ~~}>

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:30

Euhm als jullie feest s avonds is kan ik wel komen hoor Cis, maar niet te lang want de dag erna heb ik weer cursus...

Euhm vrijdagavond zijn we gewoon thuis, dus sms anders maar even als je eraan komt ofzo!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 12:30

Ben benieuwd naar jullie thema Cis!
*kijkt naar t zweepje*
Hoop wel een leuk thema :Y)
Zet ik iig de 14 alvast in mn agenda en dan wacht ik verder de uitnodiging af :) *snel sturen hoor! Ben nl écht nieuwsgierig!

Pfft Daniel alweer bijna 2 jaar! Gaat zeker snel Nel!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:52

Bar, je kunt ook even langskomen voor de gezelligheid :)
Het zou al heel leuk zijn als we er allemaal even zijn!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:24

hallo allemaal.....

Nel, fijn dat het goed gat met Daniel, 2 alweer, gaat echt supersnel...
Met lessen gaat het ook goed, hebben wel heel erg moeten wennen, want t is natuurlijk heel anders, moet zelf ook veel nadenken en dat is wel eens vermoeiend....maar Jade pakt het goed op allemaal dus daar ben ik wel erg blij mee....

Bar, ik ga de 6e een dagje winkelen met mn moeder, dus ik kan dan ook niet helaas....

Cis, ik kan wel naar t feestje, maar als ik nog ga skien in terneuzen ben ik misschien wel iets later....kom maar snel met die uitnodiging, want dan kan ik ook gaan plannen... (wat willen jullie voor kado, of was dat al een keer gevraagd?)

thirz, was nous nog naar de tandarts vandaag? Geen gaatjes? hahaha....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:47

Hoi :)
Nous is idd naar tandarts geweest, ze had nog nooit zo'n klein mondje gezien bij zo'n paard :') Ze heeft op sommige plekken wat weinig groei- en eet-ruimte, maarja, wat doe je eraan? Verder was er niets mis, beetje bijgevijld en klaar was ze weer.
Daarvoor hadden Bianz en ik lekker een koude buitenrit gemaakt, paardjes waren erg vrolijk :D

Dat western staat Anky erg goed :j

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:01

Hee! Nou laat jij me ook al in de steek Mariek de 6e ;(
Hee Bar, even heel brutaal, maar heb je misschien nog een andere datum voor je Housewarming? O:) Volgens mij ben ik nu de enige die op de 6e kan (met Kims miss?) en met een groep is veel leuker! Kunnen we ook samen ons House-warming-kado geven :D Nog kans dat nie iedereen kan natuurlijk, maar nu kunnen er wel heel veel nie. Kweenie hoe jij zit met je planning? (ja, je hebt een stel lastige vrienden, dat klopt :P haha)

Hee Bianz, zullen wij nu alvast een datum prikken voor onze verjaardag? :Y) haha

Keek vanmorgen al hoopvol in mn mail, maar helaas geen uitnodiging van Cis en Kim en ik ben zo benieuwd :):) Wel echt snel sturen hoor!

Nous met der kleine mondje :P
Lekker een frisse buitenrit gemaakt :) T was ook echt koud buiten! Brrrr. Met die shoot mag t warmer zijn hoor, anders vriezen mn vingers eraf denk :')

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:09

Tuurlijk ga ik een datum kiezen dat iedereen kan, misschien t weekend na t feest van Cis en Kim?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:04

Met de shoot bestellen we mooi weer ;)
Weekend na het feestje kan ik alleen vrijdag; zaterdag ben ik aan t werk!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:13

Weekend na het feestje kan ik, dus ik hoor wel wat het gaat worden Bar!
Bestellen zeker mooi weer; gisterenmiddag werd het ook nog mooi, maar die mist 's ochtends is niet zo geschikt voor foto's he? Paarden waren zeker happy en een beetje ADHD :D
Zijn nog steeds heeeel benieuwd naar de uitnodiging! We gaan zeker maar alvast de datum van ons feestje plannen Anne, dan hebben we kans dat iedereen kan haha!
Heb de uitzending met Anky in westernstijl gezien; dat doet ze nog goed zeg! Zag er heel cool uit!
Vanavond moet ik werken, dus WIDM opnemen; ben alweer benieuwd naar wat ze nu weer gaan uitspoken!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:51

WIDM was nog niet zo heel spannend de afgelopen afleveringen, vonden jullie wel?

Trouwens, ik ben aangenomen bij de Beekse Bergen :D
Supergaaf natuurlijk, het enige is dat ik nu per 1 april daar begin dus mijn afstuderen dan klaar móét zijn en ik ook nog even een kamer moet zien te regelen :+

Ok Bar, dan laat ik het je even weten als ik ongeveer een tijd in gedachten heb. Een collega van mij is ziek dus het zou best kunnen dat ik morgen een kinderfeestje moet doen en pas om 21.08 in Vlissingen ben...

Anky in western was wel gaaf ja! Alleen die ene minuut die ze bij de nos uitzonden was een beetje jammer.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:30

Gefeliciteerd Cis!! Echt superleuk! Dus nu wordt je inwoonster van Tilburg? Kan ik een bezoekje aan jou combineren met mijn zus :) Moet ik eens navraag doen bij haar of ze nog een kamer weet?
WIDM was idd nog niet echt spannend, daarom ben ik nu zo benieuwd of ze de druk een beetje gaan opvoeren; het voorstukje was veelbelovend gisteren!
Idd jammer dat het zo kort was bij de NOS: paardensport is niet zo belangrijk blijkt maar weer!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:31

Als je dat wil doen heel graag! Ik weet nog niet of ik een kamer in Tilburg of Den Bosch wil (want daar ga ik dan vanaf september weer studeren) maar op dit moment ben ik blij met alles wat ik krijgen kan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 11:22

Gaaf Cis gefeliciteerd! Hopen dat je snel een kamer kan vinden daar! Je zou zeggen dat dat wel moet lukken, als ik merk hoe snel mn klasgenootjes een kamer hebben gevonden voor stage! Die hadden allemaal binnen een maand een kamer :j En ook allemaal dicht bij stage, dus in Utrecht, Den haag en Arnhem. Zou t jou ook moeten lukken toch? Suc6 alvast iig!
En je afstuderen? je had zelf maart in de planning toch? dus dan is april gelukkig niet veel eerder dan jij in je planning had :)

Owja! Tis vandaag al donderdag :Y) Ben benieuwd naar de aflevering van WIDM, klonk in t voor stukje best leuk!

Weekend + vrijdag na t feestje van Cis en Kim kan ik ook :D
En ik ben nog steeds benieuwd naar jullie thema en plannen trouwens Kims en Cis :P

Vandaag heen en weertje naar Goes gedaan. Moest voor mn stage een mantoux test. Prima, maar das natuurlijk prikken en 2 dagen later laten controleren. Dus had al hele afspraak gemaakt in Vlissingen, alles geregeld "ok, nog even 1 klein dingetje; je moet dan vrijdag even terug voor een controle, maar neem aan dat dat wel kan?" Nou nee :+ In vlissingen zijn ze er alleen op dinsdag en vrijdag, en laat ik nou nooit allebei die dagen kunnen. Dus moest naar Goes.. Zeker voor de controle voelt dat erg onzinnig. Je kon niet eens meer zin waar ik geprikt was, maar je moet terug naar de GGD. (Huisarts zelf kan dat nie zien zeker?) "Ja, nee niets te zien of te voelen, dus goed!" Binnen 2 min stond ik weer buiten :+
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-01-09 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt