Gaaf Cis gefeliciteerd! Hopen dat je snel een kamer kan vinden daar! Je zou zeggen dat dat wel moet lukken, als ik merk hoe snel mn klasgenootjes een kamer hebben gevonden voor stage! Die hadden allemaal binnen een maand een kamer
En ook allemaal dicht bij stage, dus in Utrecht, Den haag en Arnhem. Zou t jou ook moeten lukken toch? Suc6 alvast iig!
En je afstuderen? je had zelf maart in de planning toch? dus dan is april gelukkig niet veel eerder dan jij in je planning had
Owja! Tis vandaag al donderdag
Ben benieuwd naar de aflevering van WIDM, klonk in t voor stukje best leuk!
Weekend + vrijdag na t feestje van Cis en Kim kan ik ook
En ik ben nog steeds benieuwd naar jullie thema en plannen trouwens Kims en Cis 
Vandaag heen en weertje naar Goes gedaan. Moest voor mn stage een mantoux test. Prima, maar das natuurlijk prikken en 2 dagen later laten controleren. Dus had al hele afspraak gemaakt in Vlissingen, alles geregeld "ok, nog even 1 klein dingetje; je moet dan vrijdag even terug voor een controle, maar neem aan dat dat wel kan?" Nou nee
In vlissingen zijn ze er alleen op dinsdag en vrijdag, en laat ik nou nooit allebei die dagen kunnen. Dus moest naar Goes.. Zeker voor de controle voelt dat erg onzinnig. Je kon niet eens meer zin waar ik geprikt was, maar je moet terug naar de GGD. (Huisarts zelf kan dat nie zien zeker?) "Ja, nee niets te zien of te voelen, dus goed!" Binnen 2 min stond ik weer buiten
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-01-09 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt