Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:29

biancaremijn schreef:
hoop dat het lukt maandag ken me niet echt aan kleden zo krijg broek niet aan en de rest is ook moelijk maar ga proberen

Ach joh dan help ik je ook wel even met je broek
vandaag ook gedaan bij de kleine kids in de winkel....alleen was de broek te klein en konden ze daarna niet meer ademen hahahaha
Waren wel opeens lekker rustig

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:32

sily toch

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:32

Citaat:
Ik weet ook niet waarom je deze mededeling aan mij doet want toen ik het vanacht las toen ik thuis was vond ik het zwaar stinkmodder!!
Draai de rollen eens om als ik dat naar jou toe schrijf dat gold het niet leuk vond in haar eentje in het land zeik nat was maar dat ik haar toch maar heb laten staan omdat ik niet zou weten wat ik er mee moet! zou je volgens mij ook niet leuk vinden.
Nou van mijn kant dus ook niet. Jammer maar volgende keer beter neem ik aan

Ten eerste zat ik in de auto en toen ik al op de andere weg was toen viel t me pas op,en ik ging zitten denken en piekeren en onderdehand dat t allemaal tot me doordrong toen was ik al thuis.
Ik wist ook nie of de shetjes nog t land terug ingingen ,dus daarom besefte ik t in eerste instantie allemaal niet !!!
Maar goed later zat ik mij zorgen te maken en daarom schreef ik t op ook in de hoop dat John t ofzo zag en dat hij er dan wel op zou letten.
Maar goed hoe jij me aanvalt vind ik zeker nie terecht,maar goed dat is jou versie.
En wat al zeker nie kan is dat Anousch die opmerking erachteraan maakt ,zeker niet als je staleigenaresse bent,want Anousch als jij t zoooo terecht vind dan had jij er ook iets aan kunnen doen ,want neem aan dat jij er na je werk ook langs reed (of wie dan ook)
Maar Madelon jij hoeft Gold nie meer buiten te zetten ,ik heb al meedegedeelt aan John dat ik zodra ik iets anders heb ,weg bent.
Want ben heel dat gel ul en gesmoes hierzo door sommige mensen zat
En ik ben nu kinderachtig dat ik t hier tussen de roddels plaats maar als jij ook een baatje na had gedacht dan had je t me gewoon normaal in een PM gezegd.
Maar helaas het moest hier op bokt en Anousch deed daar ook graag aan mee dus dan doe ik het ook maar hier.
Voor de rest heb ik niets meer te melden en ben ik blij als ik weg ben hier ,,,gohhh wat is de sfeer door sommige mensen achteruit gegaan ,,JAMMER

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:42

pumbaa_nr_1 schreef:
sily toch

Ben een echte kindervriend

Natas ik denk niet dat het aanvallend bedoeld was...je kan je toch wel een beetje voorstellen dat als je zoiets leest als je thuiskomt na een bios je toch wel een een rotgevoel hebt dat je als eigenaresse lekker warm binnen zat en je paardje buiten.
Ik lol ook mee, eerlijk is eerlijk, maar toen Madelon vanavond zei dat ze zich er best rotom voelde....tsja....kan het me voorstellen...zou het ook hebben als ik zo'n verhaal over Par te lezen krijg....

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:42

he heb ik wat gemist hier en sil als je me maandag morgen ken halen yessss ben ik van de partij yippie ken ik weer naar stal john hier kom ik weer whaaaaaaaaaaaa

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:45

oke sil dan is is het goed

ik ga morgen op challenge rijden dimfie (of hoe je dat dan ook schrijft) vroeg waarneer ik op par MET zadel ging rijden whahaah

Sily

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:45

Ik bel je maandag ochtend wel hoe ik moet rijden en dan komik je gewoon eff halen, wel zo makkelijk

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:46

biancaremijn schreef:
he heb ik wat gemist hier en sil als je me maandag morgen ken halen yessss ben ik van de partij yippie ken ik weer naar stal john hier kom ik weer whaaaaaaaaaaaa

Ik had er net aan de lijn en hoorde idd dat je wel op Chal ging zonder zadel, stout hoor

En als ik jou met zadel op Par zet flipt Dim want die wil ook graag een keer

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:47

Sily schreef:
pumbaa_nr_1 schreef:
sily toch

Ben een echte kindervriend

Natas ik denk niet dat het aanvallend bedoeld was...je kan je toch wel een beetje voorstellen dat als je zoiets leest als je thuiskomt na een bios je toch wel een een rotgevoel hebt dat je als eigenaresse lekker warm binnen zat en je paardje buiten.
Ik lol ook mee, eerlijk is eerlijk, maar toen Madelon vanavond zei dat ze zich er best rotom voelde....tsja....kan het me voorstellen...zou het ook hebben als ik zo'n verhaal over Par te lezen krijg....

Ja als je dat zo goed snapt dan snap je ook hoe ik me voel nadat ik t bericht van Madelon leeste .
Dus ieder denkt er lkkr het zijne over en klaar !!!!

PS hoe zou Unox zich dan steeds gevoeld hebben toen hij binnen moest blijven en de rest naar buiten gingen (oftewel Sandra) joh zo is er altijd iets en je hoort ergens met plezier te staan maar dat lukt hier niet blijkbaar !!

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:48

Sily schreef:
biancaremijn schreef:

Ik had er net aan de lijn en hoorde idd dat je wel op Chal ging zonder zadel, stout hoor

En als ik jou met zadel op Par zet flipt Dim want die wil ook graag een keer

whaahah zonder zadel hadden we niet gezegt ik dacht dat ik met zadel op chal ging nja we zien wel

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:49

Ja he en ik mag toch wel op beer he want dat hadden we afgesproken!!

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:50

eerst op par zonder zadel whaah heb ik ook gedaan ik ging zelfs draven whahaah is togh waar he sily

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:52

Unox steigerde richting mensen hoofdjes, weet Sandra van en die gaf ons groot gelijk dat we het risico te groot vonden, heeft 1 dag binnen gestaan op de drie weken dat we door het land getrokken zijn.

Dat is denk heel wat anders.

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:52

goldflower schreef:
En wat al zeker nie kan is dat Anousch die opmerking erachteraan maakt ,zeker niet als je staleigenaresse bent,want Anousch als jij t zoooo terecht vind dan had jij er ook iets aan kunnen doen ,want neem aan dat jij er na je werk ook langs reed (of wie dan ook)
Voor de rest heb ik niets meer te melden en ben ik blij als ik weg ben hier ,,,gohhh wat is de sfeer door sommige mensen achteruit gegaan ,,JAMMER

Natasch, toen ik vrijdagmiddag (17.00) thuiskwam waren alle paarden al binnengezet!! Maar ik kan me gewoon Madelons reactie goed voorstellen (ik zou me nl ook zo voelen) Is niet aanvallend bedoelt, maar als jij dat zo opvat....en idd

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:54

pumbaa_nr_1 schreef:
eerst op par zonder zadel whaah heb ik ook gedaan ik ging zelfs draven whahaah is togh waar he sily

Eh ja....je ging draven ja.... ....
Maar volgende keer wel vrijwillig

Madelon gaat morgen op Beertje

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:56

Het maakt ook allemaal nie meer uit wat ieder ervan denkt ,,ik vind t best en wil het er verder ook nie meer over hebben ,,,ik zit mn tijd uit totdat ik wat anders heb en dan ben ik weg,,,want t moet gezellig zn op stal en dat is t voor jullie maar voor mij dus niet ,,einde verhaal !!!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:57

Nou natas dat is niet eerlijk want unox is maar 1 of 2x binnen blijven staan. Juist omdat mensen het zielig vonden is er steeds weer geprobeerd om hem buiten te zetten.
Heb laatst ook op bokt gezet dat unox braaf was met het buiten zetten ik vind dat niet een vergelijking.

Het zijn vaak dezelfde mensen die buiten zetten en als het niet helemaal goed gaat met in het land zetten vind ik het niet terecht dat het die mensen verplicht wordt Eerlijk is eerlijk.

Maar waarom mag jij dan wel hier zetten dat heli in de regen stond niet naar zijn zin had maar dat je hem maar hebt laten staan omdat je niet wist wat de bedoeling was....en waarom moet ik jou dan pben????
Je hebt het toch aan mij gericht en niet aan john??? Je had hem ook kunnen bellen.

Jammer dat je je zo aangevallen voelt en dat je dan ook nog andere gaat aanvallen.

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:57

paardjes blijven morgen binnen he

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:00

Ja morgen blijven ze binnenen maandag hopelijk weer naar buiten.
Kom jij ook helpen?

Natas, misschien heb ik het gemist, maar als je het zo niet leuk vind op stal waarom praat je er dan niet over? (ok misschien beter voor PM dit maar dan hoor ik het wel)

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:02

Maar inderdaad laten we er maar over op houden want dat is het allemaal niet waard.
Morgen is er weer een dag op stal dus laten we het gewoon gezellig houden oke!
En natas maandag zet ik gewoon gold buiten hoor geen probleem.

Het is net als met kinderen....als grote mensen woorden hebben laat hun daar niet de dupe van worden. Nou dat is met de paardjes net zo Toch????

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:03

sil ken je een vlas voor mij mee nemen tot het er van john weer is thnx. ikke ga niet weg hoor heb het naar me zin bij john en anous je moet het zelf denk ik ook wel gezellig maken toch en door het gezeur of geroddel heen kijken maar dat is voor iedereen zijn gevoel anders zo denk ik er over misschien is dit wat ik tik verkeerd misschien nog een beetje onder de oliebol van de operatie whahawhaha

Sily

Re:

madelon31 schreef:
Het is net als met kinderen....als grote mensen woorden hebben laat hun daar niet de dupe van worden. Nou dat is met de paardjes net zo Toch????

Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Heb dit helaas meegemaakt in het verleden en dat is echt niet de bedoeling.

Paradox_

ik moet maandag naar school anders wa sik wel gekomen mijn hengngstenketting ligt trouwens op mijn voerkist want anders gaat ie dalijk roesten in de regen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:04

Ach Bianc, jij kan mooi mee rijden naar de vlas boer maandag, je bent toch afhankelijk van mij
Ben toch vrij dus ga eerst de paarden buiten zetten en dan richting vlasboer.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:05

biancaremijn schreef:
sil ken je een vlas voor mij mee nemen tot het er van john weer is thnx. ikke ga niet weg hoor heb het naar me zin bij john en anous je moet het zelf denk ik ook wel gezellig maken toch en door het gezeur of geroddel heen kijken maar dat is voor iedereen zijn gevoel anders zo denk ik er over misschien is dit wat ik tik verkeerd misschien nog een beetje onder de oliebol van de operatie whahawhaha

Nou bianc het staat er helemaal goed op hoor voor iemand met twee armen in het gips!!
Ga proberen om maandag toch in de middag te gaan werken hoor!
Anders kan ik niet helpen met buiten zetten en dan is sillie dalijk helemaal alleen.

Nuo het koffie zetten door ons ging ook goed (door sil dan) dus wij zetten wel een bakkie voor jou (sil dan)