ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:35

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:44

ik weet helaas niet waar hij is... wat raar dat hij bij haar zo raar deed op het kamp deed hij nooit wat.....

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:54

Maar op kamp was hij het allemaal gewend; In de wei met z'n vriendjes, niet op stal, nooit alleen op pad altijd met de groep..
Weet helaas ook niet waar hij nu is.
Jits&Martien beterschap voor jullie enkels Kusje

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:36

thank je het gaat steeds beter.... veel lopen he Knipoog net ff ( 20 min heen en 20 min terug Tong uitsteken) heen en weer gefiets naar de manege om paard binnen te zetten.... pfff

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:46

We zijn er we zijn er!! Haha! Haha!

In het onderschrift ken je klikken Hyper!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:06

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:52

ziet er vet goed uit Kath..... toppie !!!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:54

kieeeeeeeeeeekkkkiiiiiiiiiieeee ( lekker he zoon zeur stem) ziet erg goed uit Knipoog nog ff en we zien je in jumping amsterdam Knipoog

monaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:44

hey dames, kunnen jullie mij mischien wat meer vertellen over de volgende paarden en of deze verhuurd worden?:

fanny(hoe groot is ze eigenlijk?)
bonfrie
leize

en kennen jullie(tijdje trug of fjordenpaard):
joy en jesse(schimmel) en weten jullie waar die zijn gebleven?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:58

Fanny/Bonfrie worden volgens mij niet voor de verhuur gebruikt, Leize dacht ik wel. Maar prik me er niet op vast Vork

Whaha, vast Martien Clown

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:32

Leize iig wel Ja
Want die is ook nog verhuurd onder onze kampweek.

Verder heb ik geen idee Clown

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:43

Bonfrie soms ook wel.. maar ik zou me niet te sterk vasthouden aan bepaalde voorkeuren gewoon aangeven hoe goed je ongeveer kan rijden, dat is meestal het verstandigst en krijg je de leukste paarden mee.

De namen Joy en Jesse zeggen me trouwens helemaal niks.

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:35

Joy is verkocht, Jessy is helaas een paar jaar terug omgekomen tijdens een blikseminslag.

Verder ben ik het met Evelijn eens. Fanny is een pittige bonte merrie, Bonfrie ook alleen een stuk schrikkeriger als je bijvoorbeeld met z'n 2-en weg bent. Ze werd vroeger wel gebruikt in de verhuur, alleen ze is zo lastig te pakken in de wei dat ze meestal daarom blijft staan!
(Ze lopen wel vaak in groter groepen mee in de verhuur, maar dacht niet vaak als je met 2 of 3 pers. bent)
Een leuk groot bont paard wat wel met de verhuur mee loopt is Duke.
Leize is een lieve bruine merrie van ongever 1.60 m. Licht eigenwijs en liever lui dan moe. Maar vergis je niet, als je haar goed rijdt (betje voorwaarts houdt) kan ze best vlot zijn of juist koppig worden (bokje geven).
Wil je persé op dat éne paard dan zou ik er maar op tijd zijn en met Henk mee het weiland in lopen om je paard zelf op te halen Knipoog

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:39

_AB_ schreef:

Nee, ze hebben hem van 't fjordenpaard gekocht en hebben hem via de handel verkocht. Hij heeft van januari t/m eind maart 2 x op marktplaats gestaan. Dat weet ze zelf denk ik ook wel.
Puck komt wel goed terecht (of is al goed terecht gekomen), 't is een leuk beest alleen was ie veels te jong en was het voor hem veels te onwennig. Op marktplaats stond ie voor best nog veel geld te koop destijds!!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:04

ikkemartina schreef:
whahah heb vandaag alles gehoort van Marloes... whahah ook over een of andere Lotte die ons kent Nan... jouw mag ze niet zo of zo iets... whahah
ging net me paard in het land doen en me ouders wachten met de auto maar er stonden ook al 3 autos achter dus ik denk ff terug rennen naar de auto... stap ik persies op het randje weg/berm.... ga dus f*cking hart door me enkel nu is hij weer dik Boos! .... dacht ik eindelijk dat me enkel weer goed was krijg ik dit weer....Boos!

HAHA ja vet maf is 't niet!! ik ken die hele lotte niet eens! en jij behoort ook tot de "nanda gang" zoals we in Poesz der week bekent stonden HAHA!!! ze mogen niemand van ons! Verdrietig treurig is 't niet!!

ze hebben me allemaal voor gek verklaar van me filmpjes!!... met wat ik dan zeg.. FILLEMPJEE!! Clown

waajaaa als hun dat vinden dan vinden ze dat toch! wij weten wel beter Haha!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:07

Ik vind jullie ook niet aardig Haha!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:09

_Kiki_ schreef:
Ik vind jullie ook niet aardig Haha!

wij zijn ook helemaal niet aardig hoor! Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:09

Oh, oke, dan is het goed Ja

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:35

Tivara vliegt echt, Kiek Haha!

Enne, ik vind jullie helemaaal niet aardig; Vooral die Martina die nooit op tijd is (xDD) en Mirjam met d'r ' twinsister ' (xDD) en die Nanda.. Da's helemaal een apart kind Scheve mond

Ik hou van jullie hoor Haha!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:42

Slijmbal

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:43

En ik dan? Zij zijn groot en ik is klein!

Fanny wordt toch ook verhuurd? Ik werd er eerst opgezet maar toen kregen we haar niet te pakken. Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:44

Afbeelding
Over 2 weken is ie van ons Go jij! Go jij! Lovers

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:48

Áaaaaaaaaah! Lovers

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:54

Jij bent helemaal verschrikkelijk, Inge; Dus ik noemde je maar niet Scheve mond

Echt he Kiek xDD Zo lief dat katje!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:29

Hebben jullie ook welleens dat je de hele tijd opnieuw in moet loggen? Scheve mond Echt irritant is dat ><

In ieder geval, ik deed mee aan ' Iedereen kan schrijven ' (topic@CreaBea) en schreef het volgende pennyverhaaltje ^^

Citaat:
PENNYVERHAAL
Kan ik je helpen?
‘Op wie willen jullie, dames?’ vraagt Rianne de zaterdagmiddagclub. De vier meisjes beginnen te lachen, want iedereen weet natuurlijk al op wie ze wilt.
‘Zeg maar niks, dat doen jullie blikken al’ grijnst de jonge instructrice. Nog na lachend staat het groepje op.
‘Laten we maar eens voeren, meiden’ stelt Nadia voor. De andere drie knikken instemmend en Karlijn wilt wel even vegen. Samen lopen ze de parkeerplaats over naar de manegestal, waar al druk gepoetst wordt.
‘Nadia, hoe komt het dat Sterre zo’n raar ding in haar drinkbak heeft?’ piept er een klein stemmetje. Zuchtend draait Nadia ze zich om en kijkt regelrecht in het gezicht van Marloes, de aanvoerder van de penny’s.
‘Ik ben nu even bezig, Marloes. Ik kom er zo aan’ wimpelt Nadia het meisje af. Veelbetekenend kijken de vier vriendinnen elkaar aan. Er zijn altijd al pennymeisjes geweest, maar de laatste tijd was het wel heel erg op de manege. Nadia, Karlijn, Priscilla en Mariska houden samen met hun instructrice de zaterdagmiddag draaiende en irriteren zich regelmatig aan de kleine kinderen die door de stallen rennen.
‘Worden jullie ook zo gestoord van die bijdehante tantes?’ zucht Karlijn terwijl ze stro bij elkaar veegt.
‘Praat me er niet van!’ beaamt Priscilla en schept wat bix in de box van pony Remy. Dit geluid schudt de andere dieren wakker en spontaan wordt er tegen de schotten getrapt. Leonore komt aanrennen, een klein tenger meisje met lang blond haar.
‘Kan ik je helpen?’ vraagt ze met haar liefste glimlach aan Karlijn, die net klaar is met vegen.
‘Nee hoor, bedankt’ antwoordt ze daarom. Het gezicht van het pennylid betrekt en boos loopt het meisje weg, naar de andere penny’s die met z’n allen bij Sterre in de box staan. Nadia loopt ernaartoe en hoort allerlei theorieën over het dopje in de drinkbak van de merrie. Geamuseerd blijft ze voor de box staan en ziet hoe de meisjes druk discussieren.
‘Dames, jullie weten dat je maximaal met z’n tweeen in een box mag staan’ zegt ze streng. De pennygroep verlaat mokkend de box, alleen Marloes blijft staan.
‘Wat een dierenmishandeling, zeg! Zo kan Sterre toch helemaal niet drinken?’ roept ze uit. Nadia moet moeite doen niet te lachen. Wat een bijdehand kind!
‘Marloes, Sterre heeft zo’n rare dop in haar drinkbak, omdat ze tijdens het slapen haar hoofd op de bak laat rusten waardoor de stal onder water komt te staan’ probeert ze het pennyhoofd duidelijk te maken.
‘Ik zal hem er zo uit halen’ zegt ze nog en loopt daarna weg. Marloes blijft boos achter, dit kan toch niet op een manege met vijf sterren? Moet ze het tegen Rianne zeggen? Ze kijkt de vier meisjes na die aan het voeren zijn en loopt naar ze toe.
‘Kan ik jullie helpen?’ vraagt ze daarna. De vier meisjes kijken elkaar aan en schudden hun hoofd.
‘Nee dank je, Marloes’ antwoordt Priscilla met haar liefste glimlach. Grijnzend gaan de vier daarna door met hun werk.
‘Dan niet!’ schreeuwt Marloes bijna en boos loopt ze weg, naar haar pennygenoten.
De vier oudere meisjes lachen en kijken het woedende meisje na.
‘Wat een krengetje zeg’ merkt Mariska op.
‘Die is flink boos nu’ zegt ook Karlijn. Rianne komt aanlopen.
‘Kan ik jullie helpen, dames?’ grijnst ze. Dan barsten ze alle vijf in lachen uit.

What do you think?