Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha.Astor schreef:xDeena_ Leuk dat je binnenkort een proefles gaat nemen op onze manege. Ik rijd er al 10 jaar en nog steeds met veel plezier.
Soms heb je mindere tijden maar dat heb je overal wel. En dan komt het altijd wel weer goed
Ik weet wel waar spanningsveld is hoorIs alsnog dicht in de buurt van Bambi en Olga!
Emnma, Helemaal super! Als je tegen die tijd nog een keer op de foto wilt met je nieuwe troef.
Moet je het mij maar laten wetenBen nog op zoek naar portfolio modellen
Esmee, Gezellig hoor dat je woensdag samen naar de manege gaat. Toch leuk om de paardjes weer ff te zien!
Ik ga a altijd wandelen met daiske en dan loop ik soms even langs daar. Annie_ schreef:Ja met mij gaat ook alles goed ! Jasses is nog steeds het probleem paard dat ze altijd is geweest ! En hoe gaat het met phil? Ik doe nu de opleiding hbo v bij Tessa. En jij ik wist wat je deed maar ben het weer vergeten ....
Jane_ schreef:Annie_ schreef:Ja met mij gaat ook alles goed ! Jasses is nog steeds het probleem paard dat ze altijd is geweest ! En hoe gaat het met phil? Ik doe nu de opleiding hbo v bij Tessa. En jij ik wist wat je deed maar ben het weer vergeten ....
Ohwww mooi zo!! Al bezig met wedstrijden of gewoon fun? Jaa goed, kan weinig rijden met dit weer... haat het.. Ojaaa gaat het goed? welk jaar? Ik doe media, informatie en communicatie op de hva..

. Je zou er bijna wedstrijden door gaan rijden
!
Maar vind een wedstrijdjasjes toch mooier staan.
Emmaa_ schreef:Melis, graag zelfs! Moet haar eerst wel oppakken maar als dat eenmaal lukt en het gaat allemaal zoals ik hoop zou ik echt heel graag foto's willen!