Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Super nieuws: vannacht is één van de merries bevallen van een pracht hengstje!!!!Elke nacht heb ik de telefoon bij mijn bed liggen, voor het geval dat, maar dit keer had ik hem per ongeluk beneden laten liggen
. En prompt werd ik vanmorgen om een uur of half 6 gebeld dat het veulen er naast liep, terwijl ik hem dus niet heb horen over gaan, ha ha!
![]()
Het is ietsje vroeger geboren dan uitgerekend, maar het is helemaal top gegaan! De spanning stijgt nu extra, want wanneer gaat mijn vriendinnetje beginnen....

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Wij hebben vanmiddag in de nieuwe bak geoefend voor onze proefjes van Von en mij voor de onderlinge en de officiele en daarna bij het mooie veulentje van Defny(Nanda) gekeken.
zal wel leuk zijn geweest dat veulen zit op foto s te wachten
Nicole1995 schreef:Vanmiddag lekker geld uitgegegevn om de slaapkamer verder af te maken,kastjes gekocht,vouwgordijnen,nieuwe lampjes plank om allerlei dingetjes op te zetten auto zat lekker vol.Nu nog alleen een nieuwe grote inbouwkast maar ff sparen weer.
Nicole1995 schreef:We hebben ook nieuwe kussens gekocht,hele aparte vind ik zelf met ingebouwde neksteun.Husby is ze nu uit aan het proberen buiten dan dat we in de winkel hebben geprobeerd natuurlijk.hij slaapt altijd even voor de nachtdienst.Kussen met een schuim rol idee in de nek omdat we allebei eerst met 2 kussens sliepen zo liggen we ondersteud in de nek.Ze waren niet goedkoop hoop dat ik straks lekker slaap ben benieuwd bed ligt overigens heerlijk.