Bedankt voor de felicitaties! Wij zijn gisteren weer terug komen waaien, wat een wind zeg! We waren blij dat de aanhanger zo zwaar beladen was.. Ik heb nog een stapel oud BIT magazines liggen, heeft 1 van jullie daar interesse in? Anders gaan ze bij het oud papier.
Makkelijk de wind, als je maar wind mee hebt. Vandaag was het weer lekker weer. Ik ben met aantal stalgenootjes naar duin geweest met Mazzel. Mazzel bewees weer relax te zijn, vlak langs vrachtwagens en andere 'enge' dingen. Daardoor sleepte hij weer paar andere paardjes mee. Alleen rondje duin gedaan, Mazzel vond het wel prima achter de andere paarden aan hobbelen, ik moest hem er soms echt bij drijven, anders raakte we zover achter.
Ja! Het grappige is, ik ken hem van een week summerschool en een 5 dagen Eastercourse met dansen, daarna af en aan wat contact gehouden via msn en later Facebook! Maar was echt superleuk om hem weer te zien!
Leuk zo'n middagje met een oude bekende, gezellig om weer bij te kletsen. En daarna nog lekker gereden op gerko, ook fijn, lekker druk dagje dan. Was gerko braver dan mazzel?
ik heb weer gewerkt, zo even met kaya lopen, hopelijk blijft het nog droog.
Gerko was braaf ja! Wel zijn tong over het bit gewerkt voor aanvang les, dus eerste paar rondjes ging hij alle kanten op met z'n hoofd. Toen dat verholpen was, was het ook gelijk goed! Heerlijk gereden op hem, maar was wel hard werken! Trendy trok gister zo ongeveer de blaar weer open! Kleine tuttebel is het ook! Ze was bijna in haar stal en ineens gaat ze in haar achteruit en een klein stukje omhoog. Omdat er allemaal kinderen liepen, wilde ik haa toch wel goed vasthouden! Vandaag weer met Mazz'je op pad geweest! Hij was weer superbraaf! Op northgodreef stond ik bij het laatste stuk voor rotonde te wachten om over te steken toen iemand mij ging zeggen dat ik misschien veiliger door de wijk heen kon gaan. Kort uitgelegd, overgestoken en aangedraafd en zonder problemen er langs! Strand was lekker hard, je hoorde de passen klapperen ! Klein galopje gedaan en korte weg weer terug. Bij splitsing moest ik echter weer richting lange weg en ben dus maar weer via northgodreef naar huis gegaan. Galoppeerpad op heenweg had mazzel er zin in, wachtte wel netjes op mijn teken! Terug ook! Daar schoot hij er nog wel even vandoor ivm hond die ineens achter hem aan kwam rennen, ok...... Op de paddock ging meneertje gelijk rollen.....ach ja, moet kunnen! Morgen maar langere ronde doen en via de golf terug. Maar had vandaag niet genoeg tijd, moet zo werken!
Klinkt als een lekker ritje op Mazzel Milou! Gerko zal idd wel hard werken zijn, lijkt me wel een leuk paard.
Ik heb vandaag op Arie gereden, wat een leukerd is dat ! Links was wel erg lstig (als in de zin galop ging niet en in draf waren we af en toe een beetje aan het zwabberen enzo). Rechts ging top en ik zou graag vaker op hem rijden want ik denk dat als ik de knopjes een beetje door heb het voor mij een heel goed leerpaard zou zijn.
Lekker milou, zo'n strand om te rijden, in ieder geval nog een fijne plek om te rijden met alle werkzaamheden. Lekker antoinette, dat het goed ging op arie, aan de andere kant dus nog hard werken om hem daar lekker te laten lopen.
Wat een wind vandaag, ik ben alle kanten uitgewaaid en soms maar gelopen ipv gefietst. Maar was verder gelukkig wel droog en zonnig. Deze week al paar dagen pech gehad, net de laatste stukken regen.
Ik vond het wel even lekker buiten moet ik zeggen. Was met moeders en de honden gaan wandelen in het bos en ik besloot terug maar te gaan lopen met Bobbie. Even frisse lucht
Het zijn helaas van die windstoten en ik loop in een industrieterrein, aan de rand van dorp, sommige stukken zijn gewoon niet meer te fietsen, zeker niet met die windstoten. Een voordeel, het is er nooit druk op zaterdag, alleen een lesauto die ik moest ontwijken (of hij mij) voor de rest had ik de hele (brede) weg. Daarna gelukkig een woonwijk, lekker wandelen ipv fietsen, dat gaat met dit weer stuk beter. Er ff uit vind ik elke dag wel fijn ja, dat is het voordeel van honden, dan moet je toch naar buiten.
Morgenochtend maar ff snel ritje met Mazzel doen, daarna 's middags verjaardag vieren en dan is het maandag erop of eronder....Afgelopen lessen gingen lekker, op tijd geremd of rustig genoeg gereden om zebra's te kunnen overzien en te stoppen, geen fietsers omver gereden bij rotondes. En verder lekker met verkeer meegereden.
Ik ben vanochtend ook lekker weggewaaid met de hond, naar de Struytse Zeedijk gelopen (langs het Haringvliet). Nieuwe manier gevonden om Puk niet naar me te laten blaffen als ik dr los laat lopen, gewoon bal mee die houd ze voornamelijk in dr mond en zo af en toe mag ik m gooien van dr . Maar ze is in ieder geval stil en staat niet telkens om me heen te springen. Alleen jammer dat ze vanmiddag ineens begon met diarree en zelf overgeven.... Heerlijk als je dat mag opruimen in huis .
Ohhhh fijn Es! dat had Lass vorige week ook, niet fijn! Wel fijn dat ze zo lekker met de bal kan spelen Hoe gaat het met Shaggy?
Sas nee ik ben met de auto naar het Duindamse Slag gereden, dat vind ik altijd fijn wandelen daar. Ik denk dat als ik van de Vinkenlaan naar het strand moet lopen ik zo een half uur heen en een half uur terug onderweg ben en ik vind het strand voor de boulevard niet echt lekker om te wandelen.
Shaggy gaat goed, alleen tot 29 maart geen passend dressuurzadel . Springzadel moet ook iets aangepast worden maar ligt met een bontje nog wel goed dus zo maar ff doorrijden en volgende week met springzadel dressuur starten (gelukkig mag dat nog tot het M waar ik voorlopig niet ben ).
Pukje heeft een lekkere rijstmaaltijd van me gehad en ligt nu naast me te pitten op de bank. Hoop dat ze snel opknapt!
Ik ben vorige week met Lass naar de dierenarts geweest en die adviseerde mij geen rijst te geven. Reden is dat de maagjes dat niet gewend zijn en ook al is het licht eten ze kunnen daar veel zieker van worden (volgens de DA). ik geef ze nl ook altijd rijst en kip als ze ziek zijn, had nog nooit van gehoord dat ze daar zieker van kunnen worden.
Lekker hoor dat het goed gaat met Shaggy, mis je het strand niet?
Puk krijgt idd ook altijd rijst en kip als ze ziek is (maar die eet wel vaker met ons mee, grote vuilnisbak is het....). Vaak helpt het eigenlijk wel als ze overgeeft enz..... En de brokjes die ze normaal krijgt zijn ook lam&rijst, zou dat schelen .
Ach hopelijk knapt ze weer snel op, we gaan het meemaken....